Kapitel 4

95 7 0
                                    

Vi løb gennem mængden af fans og forældre, der ihærdigt prøvede at komme væk. Der var flere der råbte af os end der var piger der græd, okay måske end overdrivelse, men der var virkelig mange der råbte af os når vi løb ind i dem. Vi blev også stoppet flere gange af fans der ville have billeder og autografer. 

Vi løb videre indtil vi blev stoppet af 3 piger.
" Hee..ej " sagde den ene af pigerne og kiggede nervøst ned i jorden " Hej piger " sagde Maja " må vi godt få nogle billeder " spurgte den samme pige " ja, selvfølgelig " svarede jeg. Vi fik taget billederne og skrev autografer til dem. Jeg tog Maja i hånden og vi var allerede på vej videre. Vi nåede ikke længere end et par meter før jeg faldt til jorden, med en kæmpe smerte i mit ben! Jeg skreg, og ikke bare et ' Jeg er har ondt ' skrig, men et ' jeg har freaking fucking pis hamrende ondt ' skrig. Jeg ænsede kun at folk kiggede på mig og derefter blev alt sort...

Majas synsvinkel-

Jeg vendte mig ved lyden af hendes skrig. De fleste folk kiggede på Cecilie andre på mig,  nogle gispede og andre ignorede os. Jeg hev min telefon frem og ringede til sygehuset. Cecilie har tendens  til at besvime når hendes ben river sig løs. 

M: Maja S: Sygehuset

S: Ja, Hej det er Kolding sygehus hvad kan jeg hjælpe dig med?
M: Ja, Hej det er Maja Clausen. Cecilie Nissens ben har revet sig løs og hun er lige besvimet.
S: Hvor befinder i Jer?!?

M: CASA Arena Horsens, midt i fan mængden.

S: Vi kommer med det samme.

Jeg lagde på og satte mig på knæ ned foran Cecilie, lige da jeg havde sat mig, kom nogle vagter løbende " Hvad er der sket? " spurgte en af vagterne " Hendes ben har revet sig løs og hun besvimer når der sker " svarede jeg roligt " Har du ringet til sygehuset " spurgte en af de andre vagter " Ja. de kommer fra Kolding af " svarede jeg. De andre vagter havde fået alle folk til at gå væk, så ambulancen havde mulighed for at se os...


***

Jeg var lige steget ind i ambulancen og vi var allerede på vej mod Kolding. Jeg kom i tanke om Christopher, jeg rev min telefon frem og ringede til ham.


Christophers synsvinkel-

Jeg havde lige lagt på og så chokeret på min telefon. Jeg gik rundt mellem alle folk og ledte efter One Direction. Jeg skulle give Majas nummer til dem så de kunne ringe til hende. 

Endelig fandt jeg dem. " Hej drenge " sagde jeg " Øhh hej " svarede Harry og kiggede underligt på mig " øhh jeg skulle give Maja Clausens nummer til jer, så i kunne ringe til hende " sagde jeg og gav Harry en lap papir med hendes nummer på. " og hvorfor så det? " spurgte Louis " Cecilie, altså Cecilie Nissen er på vej på sygehuset, så i jeg skulle give jer nummeret så I kunne ringe til Maja " svarede jeg og kiggede på dem. 

***

Drengene var først forvirret indtil jeg havde fortalt, hvorfor hun var på vej på sygehuset. Niall spurgte om hvordan jeg kendte Cecilie og Maja, så sådan fik vi aftnen til at gå...


___________

Hej undskyld for et knap så spændende kapitel:) Jeg skal nok gøre det lidt mere spændende! 

Husk at like og kommentere:))))

og og og

TAk til xxLine for at lave det skønne cover til mig <3 

Gå ind og tjek hendes historier og husk at like og kommentere dem også <3 

Landiiiiin


Sis's before miss's {1D & 5sos}Where stories live. Discover now