Seminggu sudah berlalu.....Perangai Freen semakin annoying!!! Dia suka mengarah-arah Becky! Becky penat melayan perangai baran Freen,sikit² marah!! Semua serba tak kena.
"Becky!!!! " Panggil Freen lantang!
Becky yang dalam bilik tergesa-gesa keluar mendekati Freen.
"Ya Cik Freen, Cik Freen nak makan? Saya hidangkan," Kata Becky tunduk. Freen menelan airliurnya melihat Becky, Becky hanya memakai baju tidur santai tapi Freen rasa...nak ngap Becky!
Freen duduk di sofa,dia menyilang kakinya, dia membuang rasa resah dihatinya.
"Sini ," Freen menggamit Becky tapi Becky teragak-agak, dia takut!! Pandangan mata Freen terlalu tajam dan liar.
"Becky sini!! Jangan sampai aku datang dekat kau," Kata Freen serius.
Becky mendekati Freen,dia duduk tak jauh dari Freen.
"Sini lagi Becky," Kata Freen tegas. Becky teragak-agak. Freen pantas menarik tangan Becky sehingga Becky melekat di dadanya.
"Cik Freen!!! " Becky menolak Freen tapi Freen menekan tubuh Becky dekat sofa.
Freen mengelus bibir mulus Becky,jari jemarinya bermain di rambut Becky. Becky terpaku!! Dia takut dengan kelakuan Freen malam ni. Becky tak berganjak.
Freen masih memainkan rambut Becky,matanya tak lari dari meniti bibir Becky.
"Cik Freen..lepaskan saya," Gugup Becky menolak tangan Freen dari memainkan rambutnya.
Tapi Freen menjeling Becky.
"You are mine, remember that Rebecca Patricia," Bisik Freen pelahan.. Freen lupa dengan kata² sendiri!! Dia takkan sentuh Becky!! Tapi hakikat sekarang dia yang mula goyah!!.
"Saya tahu tapiii...," Pantas Freen meletakkan jarinya di bibir Becky.
"Mulai malam ni kau kena layan aku,apa yang aku nak kau kena turuti!!" Bisik Freen.
Becky tersentak!!! Dia menolak kuat tubuh Freen sehingga Freen terdorong ke belakang.
Becky pantas bangun dari duduknya,dia berdiri jauh dari Freen. Freen hanya tersenyum jahat! Freen menyandarkan dirinya di sofa.
"Saya akan ikut je cakap Cik Freen tapi bukan dengan gadai diri saya," Kata Becky berani!!
Freen yang beria cakap takkan sentuh dia!! Tapi sekarang ibarat dah ludah jilat balik!!
"Apa salahnya! Kau hak aku!! Aku dah bayar kau!" Balas Freen sinis tanpa riak.
Becky tertampar dengan kata² Freen, terlalu rendah harga diri dia di mata Freen!! Dia menggengam tangannya menahan amarah dihati.
"Cik Freen BELI saya sebab nak ANAK!! bukan sebab nak layan NAFSU Cik Freen!! Cik Freen lupa?? Cik Freen takkan sentuh saya!!!" Marah Becky sakit hati!! Freen dah melampau!!
"Sekarang aku nak kau layan nafsu aku!! Puas hati!! Aku bayar kau double setiap bulan," Kata Freen tanpa memikirkan perasaan Becky!
Becky memejam matanya,kali ni Freen betul² menyakitkan hatinya!
"Saya takkan sesekali serah tubuh saya kat Cik Freen!!! Pegang kata² Cik Freen sendiri,takkan dah ludah nak jilat balik!!" Balas Becky,tajam kata² Becky.
Freen merengus kasar!! Dia bangun dari duduknya,dia mendekati Becky. Freen mencengkam dagu Becky.
"You are my mistress wife!!! Isteri simpanan!!! Aku boleh pakai kau!! Kalau aku nak!! Kau takda hak nak halang aku!! Aku dah bayar kau!! Sekarang tugas kau layan aku!!" Kata Freen kejam!! Cukup membuat hati Becky retak seribu!!!
YOU ARE READING
My Mistress Wife
RomanceFreen Sarocha Chamkimha& Rebecca Patricia Armstrong 🔞🔞 Freen Sarocha Chamkimha seorang usahawan muda yang berjaya,mempunyai kekasih,ingin mempunyai anak tapi kekasihnya tidak mahu mengandung kerana kerja sebagai model terkenal.Dari sisi lain Free...