"Sayang ," Panggil Grey menyentuh bahu Laura. Dari tadi dia tengok Laura berdiri diluar balkoni bilik."Ya abang," Jawab Laura tersenyum. Grey memeluk Laura dari belakang.
"Kenapa ni? Sayang risaukan siapa? Becky ke? " Tanya Grey tapi dia Jawab sendiri.
"Hmmm Laura risaukan Becky, eeeeee Freen tu suka dera adik Laura huh" Kata Laura merengus kasar.
Grey ketawa kecil, Laura dan Freen memang tak ngam ada je benda dorang nak gaduh.
"Bos tak pernah dera Becky pun sayang,bos baik kat Becky kalau dia jahat pun jahat manja je," Kata Grey tersenyum.
"Amboi jahat manja!! Abang selalu menangkan Freen huh," Rajuk Laura geram.
"Abang tak menangkan hakikatkan sayang pun tahu sekarang bos dah berubah,sayang pun tahu bos cintakan Becky cuma dia tak luah lagi," Ujar Grey tersenyum.
"Huh ego!!! Siap dia nanti Laura suruh Jessie pikat Becky huh padan muka dia!!" Kata Laura geram. Grey hanya ketawa kecil.
"Sayang jangan buat hal kang tak pasal-pasal Jessie kena dengan bos,sayang kenal sepupu sayang" Kata Grey menggeleng kepalanya.
Laura merengus kasar!!
"Jom tidur,kita bagi adik kat Louis," Usik Grey ketawa kecil.
"Amboi gatal!! " Laura mencubit halus lengan Grey. Grey hanya ketawa.
************
"Baby... I want you hmmmm seminggu baby tinggalkan sayang," Rengek Freen manja.
"Sayang yang tak pergi jumpa saya huh," Jeling Becky geram. Dia pun rindukan Freen nak luah tapi takut.
"Sayang nak bagi baby spend time dengan keluarga baby," Kata Freen mengucup dahi Becky. Dia separuh nyawa rindukan Becky tapi dia nak Becky luangkan masa bersama keluarga dia sebelum balik rumah mereka.
"Thanks sayang," Becky mengelus pipi Freen,dia tak sangka semua yang terjadi dalam hidupnya. Dicintai Freen itu bagaikan mimpi.
"Sayang hmmm macam mana dengan mmmmm," Becky menggigit bibirnya. Dia rasa bersalah.
"Siapa baby hmmm," Freen mengelus bibir Becky lembut.
Cuuupppp dia mengucup bibir Becky sekilas.
"Sayang!! Jangan main-main sayang! " Jeling Becky geram.
"I miss you baby," Kata Freen mengucup hidung Becky.
"I miss you more sayang," Balas Becky melingkar tangannya di leher Freen..
"I love you so much baby!! Sangat-sangat cinta," Kata Freen mengucup dahi Becky.
Becky terharu! Dia terharu Freen luahkan rasa cinta dia.
"I love you more sayang, sangat-sangat cinta " Balas Becky mengucup pipi Freen manja.
"Aaauuuucch.. my beloved wife Rebecca Patricia Chamkimha," Kata Freen mengelus pipi Becky.
Becky terharu!! Sekali lagi dia rasa diawang-awangan... Mimpi jadi kenyataan. Tak terasa airmatanya mengalir membasahi pipi.
"Baby kenapa?? " Gelabah Freen,dia bangun dari menindih tubuh kecil Becky.
Dia baru nak romantis. Becky bangun dari baringnya. Dia menyapu airmatanya.
"Kenapa baby? " Freen menyapu airmata Becky.
"Saya tak sangka semua ni terjadi,saya tak sangka sayang cintakan saya," Kata Becky dalam sedu kecil.
Freen ketawa kecil. Dia menarik Becky dalam pelukkannya.
YOU ARE READING
My Mistress Wife
RomanceFreen Sarocha Chamkimha& Rebecca Patricia Armstrong 🔞🔞 Freen Sarocha Chamkimha seorang usahawan muda yang berjaya,mempunyai kekasih,ingin mempunyai anak tapi kekasihnya tidak mahu mengandung kerana kerja sebagai model terkenal.Dari sisi lain Free...