Chapter 19

2K 130 24
                                    


"Baby...hmmmm please," Rayu Freen manja,dia mengucup bahu Becky lembut.

"Sayang.. " Becky berpaling memandang Freen. Dia mengelus pipi Freen.

"Please baby...," Rengek Freen mengucup pipi Becky.

Becky mati akal!! Dia tak tahu nak bagi alasan apa kat Freen,!!!! Freen pantang mereka berbaik mesti ada je mahu dia!!

"Baby...," Freen meliarkan bibirnya dileher Becky. Dia mengoda Becky dengan setiap cumbuannya.

"Hurmmmm sayang!" Becky menahan kepala Freen! Freen mengeluh!

"Saya keluar masak dulu,sayang rehat dulu okey," Becky bangun dari duduknya, Freen merengus kecil!

Becky hanya tersenyum.

Tanpa memandang Becky, Freen terus baring sambil menutup mukanya dengan bantal disitu.

Malas Becky nak layan perangai Freen,dia melangkah keluar dari bilik.

************

"Aurel tolong I dear!! Please help me," Pujuk Niki merayu. Aurel memeluk tubuhnya. Niki selalu bawa masalah dekat dia!!

"Niki you tahu kan!! Sekarang job I dah slow!" Kata Aurel merengus kasar.

"You mintalah kat Freen,dia mesti bagi,dia sayang you kan," Balas Niki,dia separuh nak gila cari duit untuk bayar hutang! Ada duit dia enjoy sampai tak ingat dunia!

"Tapi Niki!! Sekarang Freen dah tak layan I!! Dia marah kat I!! Semua salah you!! You yang beria ajak I bercuti!! Sekarang apa jadi!!" Marah Aurel geram.

"Please dear,tolong I untuk Kali ni je," Rayu Niki lagi.

Aurel memandang Niki,dia kasian melihat Niki.. tapi dia buntu!!!

"Tolong I,I perlukan 500k lagi dear," Kata Niki merayu lagi!

"Okey nanti I cakap dekat Freen tapi sekali ni je Niki!! Kalau Freen tahu kita berdua akan mati!!" Ujar Aurel takut!

"Thanks dear!! Kita takkan kantoi!! I jamin dear, I perlukan duit tu minggu ni juga," Kata Niki.

"Sabar boleh tak! You ingat senang senang Freen nak bagi 500k tu? Dia tak bodoh Niki!!" Marah Aurel geram.

"Okey dear, I tunggu,"Kata Niki.

Aurel diam!! Dia tak tahu nak cakap apa!

**********

"Macam mana? Dapat cari dekat mana Erick? " Tanya Edward bengis!

"Kami dah cari merata Tuan tapi tetap tak dapat jejak!" Jawab Salah seorang pengikutnya.

"Aku nak korang cari Erick sampai dapat!!!!!" Jerit Edward,dia bangun dari kerusi rodanya. Selama ni dia menipu saja tak boleh jalan.

"Baik Tuan!" Balas Pengikutnya.Edward merengus. Dia pasti Erick kena tangkap orang Freen.

Edward risau! Sekarang dia perlu berhati-hati,orang-orang Freen sedang mencari jejak dia! Dia sudah ketahuan,Freen takkan lepaskan dia! Edward gelisah!!

**************

"Flora....," Panggil Puan Phom,keadaannya sudah membaik.

"Ya Mae, Mae nak apa-apa tak?" Tanya Flora mendekati Puan Phom.

"Hmmm Kak Becky ada call tak? Tanya Puan Phom,entah kenapa hati dia rindu gadis yang dia benci dalam hidupnya.

"Takda Mae,.mungkin sibuk kot," Jawab Flora,dia memicit-micit kaki Puan Phom.

Puan Phom terdiam!! Flora faham Ibunya sudah mula terima Becky tapi semua sudah terlambat,masa Becky ada selalu dimaki,dipukul!

Puan Phom menyapu airmatanya,sungguh hati tuanya rindu!

My Mistress WifeWhere stories live. Discover now