Zapomniałam napisać wcześniej w prologu i w opisie ale czas został zmieniony na potrzeby książki więc wiem, że wtedy Qry miał dziewczynę i Julita chłopaka oraz Patryk i Fausti są rodzeństwem.
Julita
Wracając do domu i chwilową rozmową z Patrykiem zastanawiałam się czy powiedzieć Kindze, że umówiłam się na kawę z bardzo przystojnym chłopakiem. Co ja gadam nie chce się na razie zakochiwać przecież jeszcze wczoraj mówiłam mojej przyjaciółce, że nie podoba mi się nikt i nie chcę na razie być w związku. Dziś już raczej nie powiem jej, że mam jego mam jego instagrama a nie ja na razie nie mam jego instagram on ma mojego. Ale czemu nie powiem Kini bo znając ją będzie mnie śledzić na tym spotkaniu ale zacznie pisać do Patryka.
Po powrocie do domu byłam strasznie zmęczona więc poszłam na krótką drzemkę. Gdy wstałam okazało się, że jest już wieczór. Na telefon przyszło mi powiadomienie z Instagrama. Wzięłam telefon do ręki, włączyłam i zobaczyłam, że jakiś qry_rjs zaczął mnie obserwować i wysłał mi widomość. Na początku weszłam na jego profil i okazało, że to jest Patryk na którego weszłam dziś wracając z paznokci.
qry_rjs
Siemka nie wiem czy pamiętasz ale dziś na chodniku w siebie weszliśmy
julitarozalska
Hejo jasne, że pamiętam
qry_rjs
Pasuje ci jutro około 15 wyjść na kawę?
julitarozalska
Jasne pasuje możemy pójść do Starbukcs'a?
qry_rjs
Okej to do zobaczenia jutro
julitarozalska
Do zobaczenia
Szczerze cieszyłam się, że znowu go spotkam muszę się go zapytać czemu na Insta nazywa się qry jakby czemu. Uznałam, że sprawdzę dokładniej jego profil i dowiedziałam się że jest raperem więc weszłam na Youtube'a i przesłuchałam nutę Deszcz spodobała mi się następną piosenkę którą przesłuchałam to była Cisza. Była chyba z jego dziewczyną chociaż nie wiem bo na instagramie nie ma z nią żadnego zdjęcia od roku bo wcześniej były z jakąś dziewczyną. Ale nie raczej nie są razem bo nie umówił by się ze mną. Julita czemu ty cały czas o nim myślisz. Może dlatego, że podoba mi się. Nigdy nie czułam się tak jak kiedyś kogoś spotkałam.
Poszłam zrobić sobie kanapkę żeby coś zjeść bo ostatni raz jadłam rano. Robiąc sobie kanapki włączyłam sobie randomową piosenkę Qry'ego bardzo polubiłam jego twórczość żałuje, że nie słuchałam go wcześniej. Może kiedyś jak będziemy mieli kontakt a myślę, że tak bo chyba on też mnie lubi pozna się z moją grupką. Myślę, że Mortal czyli Patryk nawet tak samo mają na imię złapią dobry kontakt.
Po zjedzieniu poszłam się umyć i zrobić skin care, obejrzałam jeszcze chwilę tik toka i poszłam spać.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
377 słów
Hejj wstawiłam rozdział po krótkiej przerwie mam nadzieje, że wam się podoba
Miłych wakacji
YOU ARE READING
old friendship to love QryxJulita
FanfictionOna-piękna brunetka z krótkimi włosami i brązowymi oczami, nie pamięta swojego dawnego życia przez wypadek samochodowy przez który straciła pamięć.Jedyne co pamięta to swoją ukochaną mamę.Czy powrócą jej wspomnienie z dawnych nastoletnich lat? On-ra...