7 yıl önce ülkelerinde çıkan savaştan kurtarılıp farklı bir yere sürgün edilen 10 ailenin yıllarca her ihtiyacı karşılanmış. Çocuklarına üst seviyede eğitimler verilmişti. Başlarda yapılan bu iyiliklerin merhametli bir yaklaşım olduğunu düşünen aileler sonradan aslında bunun kendi düşündükleri gibi iyi niyetli olmadığını ve ödemeleri gereken bir bedel olduğunu öğreneceklerdir.
Peki bu durumda artık birer yetişkin olan çocukları ne yapacak?
18 yaşına girmiş bu gençler başlarının çaresine bakıp olayları çözebilecek mi?
Öncelikle herkese merhaba , uzunca bir süredir aklımda olan ve artık içimde tutmak istemediğim ve yaşımında 19'a varması ile siz değerli arkadaşlarım ile bir yola çıkmak istiyorum. Tanıtımdan da anlayacağınız üzere oldukça heyecanlı ve aynı zamanda da duygu boşluklarının olmadığı ve her duyguyu tabandan tavana yaşayacağımız bir yolculuğa çıkıyoruz. Evet bu hikayeyi tabi ki de belirli bir iskelet altında yazıyorum ancak yeri geldiğinde sizlerden de alacağım dönütler ile hep beraber bu hikayeye eklemeler yapabiliriz. Sizden tek ricam sonunda cesaretimi toplayıp yazmaya başladığım bu kitaba bolca yorum, oy atmanız ve arkadaşlarınız ile paylaşmanız. Atacağım bölümleri ne sıklıkla istediğinizi de hep beraber değerlendirip kararlaştırmak istiyorum. Tabii ki şimdi hikayeyi anlayabilmeniz için birkaç bölüm atmaya çalışacağım.
Sizleri seviyor ve desteklerinizi bekliyorum♥️♥️♥️
Beyler , bayanlar hazırsanız başlıyoruuuuzzzzz🎉🎉🎉
YOU ARE READING
BEDEL
Teen FictionKendi ülkelerindeki savaştan sürgün edilip getirilen ailelere en iyi şekilde yaşamaları için her türlü imkan sağlanıyor. Peki karşılıksız mı? Karakterlerimizle çıkacağı bu yolda onlara ortak olmaya hazır mısınız?