1.3

402 27 0
                                    

poyrazekinci: bugün ki programını atmadın?

acelyagumuss: Açıkçası bugün ki konuşmalarımızdan sonra hala koçum olmak istemezsin diye düşündüm

poyrazekinci: başta söz verdim, yarı yolda bırakamam.

poyrazekinci: iş ve özel hayatı ayırımı önemli.

acelyagumuss: peki

poyrazekinci: Uyamadığın bir kısım var mı programda fire verdiğin bir konu?

acelyagumuss: Hayır yok Uydum hepsine

acelyagumuss: Matematikten brans denemesi çözdüm sabah hiç paragraf, problem ve geometri çözesim gelmedi o yüzden brans denemesi yaptım bir nevi karışık çözmüş oldum. Kırk soruda otuz dört doğru üç yanlış yapmışım. Bence fena değildi yani çok iyi değil ama sabahın beşine göre çok iyi geldi bana kalan vaktimde paragraf çözdüm süreyle ama doğru yanlışımız kontrol etmedim. Az önce ayt apoteminin tekrar testini çözdüm diğer konuyu süre ile çözdüm genel tekrarda 24 soruda 2 yanlışım var. Şimdi de biyoloji kitabından ayt konularının özetini okuyup tekrar edip genel tekrar testini çözeceğim ve sonra yatacağım.

poyrazekinci: güzel fena değil ama biyolojiden sonra problem ve geometri testlerini de çözmeni istiyorum o konuda esneklik ve aksatma yapmamalısın.

acelyagumuss: tamamdır.

acelyagumuss: sen iyi misin?

poyrazekinci: Gayet iyiyim, sen nasılsın?

acelyagumuss: ben de iyiyim ama sen de bir resmiyet var gibi.

poyrazekinci: Artık bundan sonra böyle

Poyrazekinci: en azından aramızdaki duvarları aşılana kadar.

acelyagumuss: peki

poyrazekinci: problem ve geometriyi unutma, onları da çözdükten sonra bugünlük yeter. İyi geceler.

acelyagumuss: İyi geceler.

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

Kısanın da kısası bir bölümle karşı karşıyayız ama en azından suanlik aralarının sadece bundan ibaret olduğunu görmemiz gerekiyordu.

Program öneri değildir, herkesin kapasitesi farklıdır. Program için bilir bir kişiden ya da öğretmenlerinizden almanız daha verimli olacaktır.🙂

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere;

Minik yıldızın için doldurmayı ve yorum yapmayı unutmayınnn kuşlarım 🌟

Yeni bölüm ve kesitler için Hesabımı takip edebilirsinizzz.

Sizi çok seven

MeY ♡

YAKIŞIKLI KOÇ | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin