Bu fici yarım bırakmam insalah baslıypruz
...
Bu hikâye, benliğimin nasıl sömürüldüğünü ve benim de başka insanları nasıl sömürdüğümü anlatıyor.
Lisa
Kitabımı kapattım ve biraz TikTok'ta gezinmek için elime telefonu aldım. Tam o sırada gelen arama ekranı ile karşılaştım.
Taehyung Arıyor...
En yakın arkadaşımın aramasını görmem ve ruhsuz ifademin daha da silikleşmesi bende bir anlam ifade etmiyordu. Parmağım kendi kendine karar vermiş gibi işini yaptı ve aramayı cevapladı.
"Yaşıyor musun geri zekâlı?" dedi bir "Selam." bile demeden.
Bu saçma soruyu yanıtlamak için dudaklarımı kımıldatacak gücü bulamadım kendimde. Hemen ardından, "Aşağı in." dedi ve bana resmen emretti."
"Hayır." dedim hiç uzatmadan. Tam telefonu kapatacaktım ki telaşlı sesi duyuldu. "Lisa Lisa dur tamam! Dur tanrı aşkına dur kapatma."
"Ne?" dedim yakarışlarına dayanamayıp. "Kapıyı aç o zaman." dedi yeniden emir vererek.
"Taehyung bana emir verme oraya gelir o elini kırarım." diye mırıldandım tehditkar bir ses tonuyla. Salak bir ses işittim arkalardan. Arkadan birkaç kişi kıkırdıyordu.
"Ben gidebilir miyim artık?" dedi tanıdık bir ses.
Kalbim hızlandı, nefes nefese kaldım. Ne yapacağımı bilemedim ve telefonu anında kapattım. Telefonumu yatağımın üzerine attım ve elimi kalbimin üzerine yerleştirdim. Elimin altındaki tişörtü yırtmak istiyormuşçasına sıktım.
"Siktiğimin telefonu neden hoparlörde!"
Sesini duyduğumdan emindim. Onu her türlü tanırdım. Karıştırmış olmama imkân yoktu.
Kalbim hâlâ yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. İşe yaramaz kalbimi söküp atmak istiyordum. Taehyung'a hızlıca bir mesaj attım.
>O kız oradaysa kendini ölü bil
>Ee sey
Nolmuskine>Bilerek mi yapıyorsun amına koyayım
Görmek istemedikçe daha çok karşıma çıkıyor
Suratına bakmak bile istemiyorum
bu aptal durumundan bir an önce
kurtulmak istiyorumYardımcı olamıyorsunuz tamam ama
en azından böyle yapmayınKızım kendini soyutlama
bizden bu kadarGel takılalım kafan dağılsın
birazO oradayken nasıl kafam
dağılabilir amkTamam göndereceğim Jennieyi
Sen gelene kadar hallederim
hazırlan gel aşağı
GörüldüTelefonu kapatıp üstümdeki saçma tişörtü çıkarttım ve siyah oversize bir tişört alarak üzerime geçirdim. Altımdaki eşofmandan da kurtulup siyah bir şort giydim. Kısa sarı saçlarımı el yordamıyla düzelttikten sonra aynaya doğru döndüm. Göz altlarım mosmordu ve zaten solgun olan tenim daha da solmuştu. Kireç gibiydim. Lavaboya girip yüzüme birkaç kere soğuk su çarptım. Bunu yapınca yüzüm daha iyi görünecekmiş gibi durdum bekledim. Mucize falan olurdu herhalde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Smoking, Alcohol or Love | JenLisa
FanfictionKüçüklüğünde yaşadığı ve yaşamaya devam ettiği sıkıntılar yüzünden Borderline kişilik bozukluğuna sahip olan Jennie; en yakın arkadaşı Lisa'nın kendisine aşkını itiraf etmesiyle birlikte ondan beklenilmeyen tutumlar sergilemeye başlar. - "İnsanı en...