2.

212 35 111
                                    

Merhaba canımlar geçen 100 yorum gelmiş aynı performansı bekliyorum teşekkürler iyi okumalar

-

Gözlerimi daracık kırmızı elbisesinin içinde mükemmel duran kıvrımlı ve sıkı vücuduna çevirdim. Gömleğinin düğmelerini açmayı yarıda kestim ve iyice yanaştım ona. Bir elimi beline sararken diğer elimle kalçasını kavradım.

Şarap kırmızısı parlak dudaklarına yasladım dudaklarımı. Hırçın bir tavırla dudaklarıma asıldı ve boynuma sarıldı. Öpüşümü derinleştirirken bedenini yatağa yönlendirdim.

Sırt üstü uzamasını sağladıktan sonra tek elimle elbisesini karnına kadar sıyırdım ve çamaşırının üzerinden bastırdım. Ağzıma doğru boğulma inlediğinde hareketimi tekrarlayıp okşamaya başladım.
Dudaklarını bırakıp boynuna doğru indim.

"Lisa.." dedi yalvaran sesiyle. Delirecektim. "Sana ihtiyacım var.."

Alt tarafım fena sızladığı için dudaklarımı birbirine bastırdım ve aceleyle hareket ettim...

Terler içinde yerimden fırladım ve ellerimle kendimi yellemeye başladım. Gözlerimi açtığımda evde değildim ve gözlerime gelen ışıkla birlikte başıma feci bir ağrı girdi. Bok gibi hissediyordum. Dün gece abartmış olmalıyım..

Ayrıca gördüğüm rüya yüzünden çok fena ıslanmıştım. Bu yüzden oyalanmadan lavaboya girmem gerekiyordu.

Etrafıma bakınınca Taehyung'un evinde olduğumu anladım.

Koltuktan kalktım ve karşıdaki aynaya bakarak saçlarımı düzelttim. Başım dönüyordu, bi yüzden koltuğa yeniden oturdum. Telefonumu aldım ve saate baktım.

14.07. Çüş ama artık..

Oğlana oflana kalktım ve lavaboya girdim. İşimi hallettikten sonra Taehyung'un odasının kapısının önünde durdum. "Çıplaksan giyin! Bu bir rica değil emir!"

Ses gelmeyince kapıyı açtım.

Ee bu ayı hala uyuyor..

"Kalk lan! Ah başım.." Elimi alnıma bastırdım. "Kalk bana kahve yap köle."

"Uyuyorum burada! Bas git, dün gece seninle deden mi uğraştı sanıyorsun!?"

Yerdeki yastığı elime aldım. "Demek kalkmıyorsun ha.. Al sana o zaman!"

Yastığı kafasına sertçe geçirdiğim sırada acıyla inleyip ayağa kalktı. "Kime diyorum ben kime! Baş çavuşun eşeği var karşımda!"

"Sensin eşek. Ayısın hatta!"

"Seni var ya.. Elime bir geçirirsem..." Beni yakaladığı gibi yatağa fırlatıp 3 yastığı birden ayı gibi üzerime attı. "Boğuluyorum!" dedim nefes nefese. "Geber!"

Uykusu da ne tatlıymış..

"İt herif! Yat geri!" Yastıkları üstümden atıp kalktım. Bir anda duraksadım, "Annenler evde mi?"

"Yok istediğin gibi çingenelik yapabilirsin." diyince kaşlarım çatıldı. "Gidiyorum ben sen de uyurken geberirsin umarım."

Odasından çıkıp kapıyı arkamdan sertçe kapattım ve gülümsedim. 47 kromozomlu
beyinsiz...

Mutfağa doğru ilerledim ve kendime bir bardak çıkarttım. Kahve makinesini çalıştırıp bir kenara oturdum. Koridordan ayak seslerini duyabiliyordum. Taehyung gelip yanıma oturdu.

Smoking, Alcohol or Love | JenLisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin