Selamlar askimlar
-
Adam kör kütük sarhoş şekilde evin kapısını açtı ve içeri girdi. "Jennie!" diye haykırdı öfkeyle.
Evde kimsenin olmaması öfkesine öfke katarken hızla Jennie'nin odasına ilerledi ve kapıyı sertçe açtı. Yatağın üzerinde uyuyan kedi irkilerek ayağa kalktığında pür dikkat adama baktı. Adam komodinin üzerinde duran cam bardağı yere atıp paramparça ettiğinde çıkan gürültüyle birlikte kulaklarını geriye aldı kedi.
"Nerede lan o orospular!" diye gürledi kediye doğru. Kedi korkuyla yataktan atlayıp kaçmaya kalkarken adam ensesini yakaladı. Kendini kurtarmak için pençelerini adamın koluna geçirdiğinde, adam kediyi resmen fırlattı. Kedi yatağın köşesine sertçe çarptığınız ama yapacağını şaşırmış bir şekilde miyavlamaya başladı.
Adam rastgele bir tekme savurdu ona doğru. Kedi çarpmanın etkisiyle kendine gelememişken karnına aldığı darbeyle çaresizce kaçmaya çalıştı. Bir tekme daha atacakken kendine bir boşluk buldu ve adamın bacaklarının arasından geçerek açık kalan kapıdan dışarı çıktı.
"Tae'nin Köleleri"
İsimli Whatsapp Grubu
Siz, Jennie, Taehyung, Jisoo, Rosé...Nayeon
Jen Mia nasıl olduJungkook:
Evet Jennie nasıl oldu merak ettik
at bakayım fotoğrafınıJennie
Mia'nın ameliyatı güzel geçti
arkadaşlar teşekkür ederim
sorduğunuz için
Şimdi dinleniyor kucağımdan hiç
inmiyor yapışık geziyoruz
Kalkınca ısırıyor beniRyujin
Lann tipe bak yerim
Öp benim yerime onu JennieeHyunjin
Nasıl kaçmış ben orayı hala
anlayamadımJennie
Bilmiyorum kiTaehyung
Sen evde yokken ne olacak şimdiJennie
Kapımı kilitlerim öyle çıkarım
herhaldeTelefonumu kapatıp başımı yastığa geri koydum ve dedin bir nefes aldım. "Kalkmam lazım.." diye söylendim.
Mia'nın ameliyatı güzel geçmişti, Jennie de onu alıp eve dönmüştü. Tanıdık boşluk hissi bedenimi sardığında elimi komodine uzattım. El yordamıyla sigara paketini bulduğumda içinden bir dal aldım ve dudaklarımın arasına sıkıştırdım. Yaktıktan sonra bir nefes çektim içime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Smoking, Alcohol or Love | JenLisa
FanfictionKüçüklüğünde yaşadığı ve yaşamaya devam ettiği sıkıntılar yüzünden Borderline kişilik bozukluğuna sahip olan Jennie; en yakın arkadaşı Lisa'nın kendisine aşkını itiraf etmesiyle birlikte ondan beklenilmeyen tutumlar sergilemeye başlar. - "İnsanı en...