13.

223 37 123
                                    

Nihayet yazabildim şu bölümü

Yorum istiyorum her zamanki gibi😊😊

-

Kahvemden birkaç yudum alırken Taehyung'un sorgulayıcı bakışlarıyla karşılaştım. "Ne var?" dedim başımı iki yana hafifçe sallayarak.

"Ya sende bir hâller var ama.. Çözemedim." İçimdeki gülümseme dürtüsünü bastırmaya çalışırken çok garip göründüğümün farkındaydım. "Lan altına mı işedin yoksa!"

"Mal mısın ne bağırıyorsun!" diye çıkıştım hemen. Sustu ve elini çenesine yasladı. "Regl mi oldun?"

Ağlamak istiyorum çünkü resmen geri zekâlı.

"Olmadım Taehyung. Ama biraz daha saçmalarsan sinirden doğuracağım."

Düşünmeye başladı, "O zamaaan..." dedi uzatarak. "Oha Lisa eve kız attığını söyleme sakın?"

Kaşlarım çatıldı, "Neden söylemeyecekmişim pardon? Sen önüne gelenle birlikte olurken ben yapınca neden problem oluyor?"

"Cidden attın yani?" dediğinde yalvarırcasına gözlerine baktım. "Ya ben sana öyle bir şey mi dedim ne götünden atıyorsun?"

"Kızım anlatsana o zaman!" dedi sesini yükselterek. "Bağırma hayvan herif." dedim. "Nasıl açıklayacağım bilmiyorum ki."

"Anlat işte."

"Jennie'yle barıştık.." diye mırıldandım ve elimi saçlarımın arasından geçirerek istemsizce sırıttım. "Lisa ciddi misin?"

Başımı sallayınca elini ağzına bastırdı, gözleri kocaman açılmıştı. "Nasıl oldu anlat çabuk!"

"Bana buluşalım insan gibi konuşalım dedi sonra bir yerde oturduk konuştuk uzun uzun. Adam akıllı özür diledi ben de affettim. En son da beni sevdiğini söyledi."

"Madem seviyormuş niye süründürmüş seni bu kadar sorsaydın ya?"

"Ya geçerli bahaneleri vardı işte, üstüne gitmek istemedim." dediğimde anlamış gibi başını salladı. "Ee sen ne dedin?"

Sıra en heyecanlı kısma gelmişti.

"Öptüm." dedim birden. Taehyung ikinci şokunu yaşarken kollarımı masaya yaslayarak başımı kollarımın arasına gömdüm ve değişik çığlıklar atmaya başladım. "Nasıl öptün lan?"

"Lan nasıl öptün ne demek öptüm işte." derken bile o ânın heyecanını yaşıyordum.

"Şimdi herkesi buraya çağırıyorum ve ilişkinizi açıklıyorum." diyerek telefonuna uzandığında eline vurdum. "Hayır sakın. Daha ben alışamadan bizim salakların diline düşersem ağzına sıçarım senin."

"Jisoo'ya söylemezsen seni gömer."

"O yer elması bana hiçbir bok yapamaz."

Taehyung ile kafede biraz daha takıldıktan sonra akşama doğru ayrılmıştık. Ayrıca Jennie birkaç mesaj atmıştı.

>Jennie
Lisaaaaaaaa
Bize gelsene
Annem seni özlemiş

Annen mi

Hee evet
Annem

Sen deil yani

Ya mal mısın acb

Özledin mi özlemedin mi????

Smoking, Alcohol or Love | JenLisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin