9.

167 35 133
                                    

Merhaba izmirin daglarında acan ciceklerim iyi okumalar ve sinir
krizleri💖

-

Jennie, 5 yaşında.

"Şimdi baban gelecek. Doğru odana çıkıyorsun, anlaştık ?" Annem ciddi bir şekilde baktığında dudaklarımı büzdüm ve istemediğimi belli eden mırıltılar çıkardım.

"Yaa.. Ama ben seni burada yalnız bırakırsam o sana vuracak." Elimdeki legoyu bir diğerine geçirdim. "Kızım lütfen hadi.." dedi yalvaran sesiyle. Başımı iki yana salladım.

"İstemiyorum anne beni odaya kilitliyorsun çılamıyorum. Bir şey olursa seni kurtarırım."

Elimdeki legoyu zorla elimden çektiğinde yeniden almaya yeltendim ama beni tutmuş ve kucağına almıştı.

"Anne! İstemiyorum dedim! Sana vuracak anne!" Bağırarak ağlamaya başlarken kapı sesini duyduk. "Sus Jennie!" dedi annem.

O içeri girdiğinde bizi gördü. Arkasinda kapıyı kapatmadan bağırmaya başladı. "Ne oluyor burada! Ne bağırıyorsun lan sen!?"

"Uykusu gelmiş uyuması için odasına çıkarıyordum.." Annem konuşunca kucağından inmek için resmen çırpınmaya başladım.

"Uykum yok!"

"Uykun yoksa bağırman mi gerekiyor lan küçük piç! Senin bağırtılarını çekeceğiz!"

Üzerimize yürüdüğünde annem beni korumak istercesine daha sıkı sarıldı. Duraksamıştı.

"Ne yapıyorsun sen?" diye sordu alayla. Annemin gözünden yaşlar süzülmeye başladığında ona dönüp bağırdım. "Annemi ağlatmaya çalışma!"

Beni annemin kucağından çektiği gibi yere fırlatırcasına bıraktı. Yanağımdaki yanmaya beraber ağlamam şiddetlendiğinde anneme yöneldiğini gördüm.

"Kimi kimden koruduğunu sanıyorsun sen fahişe!?" diyerek annemin boğazına sardı iğrenç ellerini. "Bırak!" diye haykırdım endişe içinde. "Annemi bırak!"

Annemin suratı git gide daha de kızarırken çaresizce etrafıma bakındım. Kalbim küt küt atıyor, vücudum titriyordu.

Aklıma gelen fikirle masanın oradaki sandalyeyi ittire iftira mutfak tezgahına yasladım ve üzerine çıktım. Yüksekteki dolabı güçlükle açtım ve bir bardak aldım.

Diğer bardaklar aldığım bardakla birlikte devrilip kırılırken cam kırıklarına basa basa yeniden annemin yanına koştum.

Cam bardağı kafasına tüm gücümle attığımda annemin boğazında duran elleri gevşedi. Korkuyla birkaç adım geri atarken başından akan kanları gördüm.

Annem gevşeyen ellerinden fırsat bularak altından sıyrıldığında elimi tuttu ve birlikte koşarak dışarı çıktık.

-

Alarmımın sesiyle gözlerimi araladım ve bir süre beyaz tavanı izledim. Alarmın sinir bozucu melodisini susturduktan sonra yatakta doğruldum ve kalkıp banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım ve saçlarımı düzleştirdim.

Bir şeyler yemek için buzdolabını açtım ve ne varsa masaya koydum. İlk önce ekmek ve dünden kalma salataya saldırdım. Kıtlıktan tıkınırcasına yerken soğuk limonatadan birkaç yudum aldım. Dün akşam aldığım havuçlu keke uzandım ve kenarından ısırdım. Midem şişene kadar yedikten sonra suyumu içip masadakileri kaldırdım.

Smoking, Alcohol or Love | JenLisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin