6.

195 43 71
                                    

Bu fici yazarken acı cekiyorum

-

Ders bittiğinde eşyalarımı özensizce çantama atarak dışarı çıktım. Hava diğer günlere göre biraz daha serindi. Belki de yağmur yağacaktı..

İlerideki banklardan birine geçip oturduktan sonra kol çantamı yanıma bıraktım. Gömleğimin cebinde duran sigara pakedini çıkardım ve içinden bir dal aldım. Çakmağımı bulmak için pantolonumun ceplerini yokkarken gördüğüm tanıdık bedenle dikkatim dağıldı. Saçları dalgalıydı, siyah askılı bir crop ve açık mavi bir kot pantolon giymişti. Başka biri olsaydı oldukça basit görünürdü fakat Jennie ne giyse yakışıyordu. Siyah topuklularını yere vura yanımdan geçip giderken, gözden kaybolana dek onu izledim.

Yeniden önüme dönüp çalmasını aramaya kaldığım yerden devam ettim. Nihayet çantamın derinliklerinde bulduğumda sigaramı dudaklarımın arasına yerleştirerek yaktım. Çantamı yerine koyduktan sonra telefonumu aldım elime.

"İçme diyorum." dedi kızgınca. "Ya kime diyorum!" bağırınca ellerimi kulaklarıma bastırdım.

"Sen sağlık bakanı mısın Jennie?" dedim gülerek. Ama o oldukça ciddi görünüyordu.

"En azından benim yanımda içme. Üzülüyorum. Neden başladın ki sigaraya?" dedi. Cidden üzüldüğünü anlayınca sigaramı söndürüp çöpe attım.

"Ee mutlu musun şimdi?" Bu sefer daha yakınına oturdum. Başını küçük bir çocuk gibi aşağı yukarı salladığında dayanamayıp yanağına bir öpücük bıraktım. "Tamam." dedim. "Senin yanında içmem bir daha."

Bir şey söylemediğinde iyice eğilip yüzüne bakmaya çalıştım. "Ee? Aferin desene?"
Eğilmeyi bırakıp eski duruşuna geri döndüğümde başını eğmeyi bıraktı ve bana baktı. Dudaklarımı uzatıp ona yaklaşmaya başladığımda o da aynı şeyi yaptı. Anlık şokun etkisiyle omuzlarından ittirdim. Kahkahalarla gülmeye başladığında ayağa kalktım. "Ee nasıl oluyormuş?" Gülmekten nefes nefese kalmıştı.

"Normalde hemen başını sağa sola çevirirdin, şaşırdım."

"Bundan sonra böyle." dedi. Kalbimin atışları umarım dışarıdan duyulmuyordur..

Oturduğum banktan kalkıp sigaramı yere attım ve ayağımla ezdim. Çantamı yeniden koluma astım ve metroyu kaçırmamak için adımlarımı hızlandırdım.

Eve vardıktan sonra üzerime daha rahat birşeyler giymek için odama girdim. Bu sırada telefonumdan susmaksızın bildirim sesleri geliyordu. Taehyung malı olduğunu bildiğimden umursamamayı seçmek istiyordum ama bildirim sesi kulaklarımı tırmalamaya başlamıştı.

Üzerime beyaz askılı üstümü geçirip gri eşofmanımı giydim ve telefonumu açtım.

>Lisa cıkıyon mu artık
Agac oldum da amk

Lisa çıksana
Lisa amınakoyucam artık

BAKSANA
Lisa

Gelmisini gecmisini siktigimin
aptal karısı
Gidiyom

Bisi diyim mi sen serefsiz bi
insansin ha

Taehyung

Kanka sen nerenin malısın harbi

Siktir git basımı agrıtma
beyinsiz xy kromozomu

Lisa erkeklerden nefret
ettigini biliyom da bana
yansıtmasan olr mu

Smoking, Alcohol or Love | JenLisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin