𝟐. 𝐁𝐨̈𝐥𝐮̈𝐦 - İ𝐜̧𝐢𝐧𝐝𝐞𝐤𝐢 𝐒𝐚𝐯𝐚𝐬̧𝐜̧ı

47 26 12
                                    


  Bütün bu eğitim birkaç yıl daha her geçen gün ağırlaştırılarak devam ediyordu.

  Eğitimin üzerinden bir yıl geçmişti.

  Boramir'in karakteri hemen hemen yerine oturuyordu. Fiziksel değişimi gözle görülür şekilde değişiyor ve hala değişmeye devam ediyordu. altı yaşına geldiğinde boyu 1.35 cm, kilosu otuz kg olmuştu ve yaşıtlarına göre daha uzun ve kalıplı birisi haline gelmişti. Kasları diğer çocuklara göre oldukça gelişmişti. Saçlarını omuz hizasına kadar uzatmıştı. Oldukça yakışıklı bir tipi vardı.

  Artık fiziksel eğitimlerin yanı sıra silahlarla da savaşmayı öğreniyordu.

  Şu ana kadar çalışması için verilen beş çeşit silahı vardı. Birincisi bir savaşçının olmazsa olmazı kılıç. İkincisi uzak mesafenin olmazsa olmazı yay ve ok. Üçüncüsü bir demirciye en lazım olan şey çekiç. Dördüncüsü saldırı savunuda en önemli etken kalkan. Beşincisi ise hiç anlam veremediği uzun sopalı bir paspas.

  Günde bir tanesiyle çalışıyordu. Boramir en sevdiği silahları sıralarsa birincisi kılıç, ikincisi çekiç, üçüncüsü yay, dördüncüsü kalkan ve beşincisi uzun sopalı paspastı.

  Paspasla çalışması gerektiği günlerde hiç istekli çalışmıyordu. Bunu neden yaptığını bilmiyordu. Ama kıdemlisi akıllı birisiydi, neden ona bunu yaptırdığını söylememişti.

  Aslında ona bunu yaptırma sebebi, herkesin normal silahlarla savaşabileceğinden bir gün, ondan daha iyi birisinin Boramir'i silahsız yakaladığında etrafındaki herhangi bir eşyayı kullanarak silah oluşturmasını öğretmek içindi. Hem böylelikle onun sabrını sınıyordu.

  Bir gün Boramir, paspasla sıkılmış bir şekilde çalışırken kıdemlisi yanına gelmişti. Boramir'in sıkıldığını ve kendi kendine konuşup sinirlendiğini görünce, Kıdemli, "𝐁𝐨𝐫𝐚𝐦𝐢𝐫, 𝐜̧𝐨𝐤 𝐬ı𝐤ı𝐥𝐦ı𝐬̧ 𝐠𝐢𝐛𝐢 𝐠𝐨̈𝐫𝐮̈𝐧𝐮̈𝐲𝐨𝐫𝐬𝐮𝐧. 𝐁𝐞𝐧𝐜𝐞 𝐬𝐞𝐧 𝐚𝐫𝐭ı𝐤 𝐞𝐠̆𝐢𝐭𝐢𝐦𝐢 𝐛ı𝐫𝐚𝐤𝐦𝐚𝐥ı𝐬ı𝐧, 𝐩𝐚𝐬𝐩𝐚𝐬𝐥𝐚 𝐛𝐢𝐥𝐞 𝐜̧𝐚𝐥ı𝐬̧𝐦𝐚𝐲ı 𝐤𝐮̈𝐜̧𝐮̈𝐦𝐬𝐮̈𝐲𝐨𝐫𝐬𝐮𝐧" dedi.

  Boramir biraz daha sinirlendi ama paspası sıkıca kavradı ve "𝐁𝐞𝐧𝐢 𝐡𝐢𝐜̧𝐛𝐢𝐫 𝐬̧𝐞𝐲 𝐠𝐮̈𝐜̧𝐥𝐮̈ 𝐨𝐥𝐦𝐚𝐤𝐭𝐚𝐧 𝐚𝐥ı𝐤𝐨𝐲𝐚𝐦𝐚𝐳. 𝐒ı𝐤ı𝐥𝐬𝐚𝐦 𝐛𝐢𝐥𝐞 𝐯𝐞𝐫𝐝𝐢𝐠̆𝐢𝐧𝐢𝐳 𝐞𝐠̆𝐢𝐭𝐢𝐦𝐢 𝐲𝐚𝐩𝐚𝐜𝐚𝐠̆ı𝐦, 𝐛𝐮 𝐠𝐮̈𝐧𝐞 𝐤𝐚𝐝𝐚𝐫 𝐨𝐥𝐝𝐮𝐠̆𝐮 𝐠𝐢𝐛𝐢 𝐛𝐮𝐧𝐝𝐚𝐧 𝐬𝐨𝐧𝐫𝐚 𝐝𝐚 𝐲𝐞𝐭𝐞𝐫𝐥𝐢 𝐨𝐥𝐚𝐧𝐚 𝐤𝐚𝐝𝐚𝐫" dedi.

  Kıdemli, onu saldıracak kadar sinirlendiremeyeceğini anlayınca düşündü ve kendi kendine, "𝐌𝐚𝐝𝐞𝐦 𝐛𝐞𝐧𝐢𝐦 𝐬𝐞𝐧𝐢 𝐬𝐨̈𝐳𝐥𝐞𝐫𝐥𝐞 𝐬𝐢𝐧𝐢𝐫𝐥𝐞𝐧𝐝𝐢𝐫𝐦𝐞𝐦𝐞 𝐢𝐳𝐢𝐧 𝐯𝐞𝐫𝐦𝐢𝐲𝐨𝐫𝐬𝐮𝐧, 𝐨 𝐳𝐚𝐦𝐚𝐧 𝐞𝐠̆𝐢𝐭𝐢𝐦𝐢𝐧𝐢 𝐲𝐚𝐫ı𝐝𝐚 𝐤𝐞𝐬𝐞𝐫𝐬𝐞𝐦 𝐧𝐞 𝐲𝐚𝐩𝐚𝐜𝐚𝐤𝐬ı𝐧, 𝐛𝐢𝐫 𝐠𝐨̈𝐫𝐞𝐥𝐢𝐦" dedi ve Boramir'in eğitimini engellemek için birşeyler yapmaya başladı. Boramir sinirlenmeye başladı ve aniden elindeki paspası kılıç gibi savurdu. Kıdemli bir hamle yapacağını anlayınca bir adım geri çekildi ve sopayı havada yakalayıp paspası elinden çekti.

  Kıdemli sopayı yakalarken eli acıdı ama hiçbir şey belli etmedi ve "𝐍𝐞 𝐨𝐥𝐝𝐮 𝐁𝐨𝐫𝐚𝐦𝐢𝐫, 𝐤ı𝐳𝐝ı𝐧 𝐦ı? 𝐒𝐚𝐧𝐚 𝐛𝐚𝐧𝐚 𝐤ı𝐳𝐦𝐚𝐤 𝐧𝐞 𝐝𝐞𝐦𝐞𝐤𝐦𝐢𝐬̧ 𝐠𝐨̈𝐬𝐭𝐞𝐫𝐞𝐜𝐞𝐠̆𝐢𝐦" diyerek bir hamle yaparak Boramir'in poposundan vurdu.

Kara Korsan EFSANESİWhere stories live. Discover now