Seokjin virüs testlerine yapmasına rağmen hiçbir sonucuna varamamiştı ilk aklına gelen başka dünyadan olduğu kanaatindeydi bu yüzden Jungkook'un dna'larına bakmaya karar verir.
Namjoon: Ne oldu Seokjin?Seokjin: Dediğim gibi Jungkook'un dna'sına baktım.
Namjoon: Peki bişey bulabildin mi?
Seokjin: Yani bir nevi bulabildim çünkü benim çalıştığım şey virüsler üzerine dna üzerine değil sonuçta.
Namjoon: Haklısın dna üzerine çalışan birini tanımıyorum ben ama senin de iyi şeyler çıkaracağını biliyorum.Seokjin: Teşekkür ederim joon şimdi dna'sını az buçuk test ettim bizim insanların dna'sına benzemiyor.
Namjoon: Yani başka dünyadan mi diyorsun?
Seokjin: Evet başka dünyadan virüs testi filan yaparken kanı kırmızı aktığı için bizim dünyadan ilk varsaydık ama dna'sına bakınca burdan olmadığı belli veyahut burda dna ile oynamışlar o yüzden hafızasını tazelemek gerekiyor hatırlaması için biseyler yapmamız gerekiyor.
Namjoon: Ne gibi şeyler?Seokjin: Geçmişe dönük şeyler olabilir hafızasını getirecek şeyler filan.
Namjoon: Anladim
O sırada Taehyung ve Jungkook
Jungkook: Off
Taehyung: Neye ofluyorsun yaa
Jungkook: Güya size yardım ediyorum ama siz bana yardım etmiyorsunuz boşa mı yardım ediyorum size ben .
Taehyung: Boşa yardım etmiyorsun ve sana yardım edeceğiz.
Jungkook: Nasıl bir yardımdan bahsediyorsun
Taehyung: Sana bahsettiğimizi hatırlıyorum bir alet var kafaya konulup insanın hafızasını getiren bir alet.
Jungkook: Tamam işte kafama koyup yapalım şunu hafızam geri gelsin Taehyung
Taehyung: O kadar kolay değil
Jungkook: Nasıl kolay değil?Taehyung: Beynine zarar verebilir Jungkook
Jungkook: Zarar mi verebilir? Nasıl bir zarardan bahsediyorsun?Taehyung: Beyin nöronlarina zarar verir Jungkook ama illa yapalım dersen yaparız sana kalmış bişey bu.
Jungkook: Yapalım Taehyung çünkü ne var bende öğrenmek istiyorum? Neden böyle canavar bir iblis gibiyim öğrenmek istiyorum.Taehyung: Tamamdir Jungkook en kısa zamanda öğreneceğiz.
Jungkook neden bu halde olduğunu öğreneceği için heyecanlanıp Taehyung'a sarılır.
Jungkook: Çok teşekkür ederim TaehyungTaehyung: Rica ederim Jungkook şey kolunu boynumdan çekersen
Jungkook: Ha pardon Taehyung
Taehyung: Önemli değil.
Jungkook elini Taehyung'un Boynundan çeker
Jungkook: Tekrardan özür dilerimTaehyung: Sorun değil dedim yaa Taehyung
Jungkook: Peki
Kim Taehyung( endre)
Jeon Jungkook
~Lütfen oy ve yorum yapmayı unutmayın cankuşlarım~
~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creatura/ TAEKOOK
Hayran KurguJeon Jungkook küçük yaşta hasta olmuştu ve bu hastalık bir virüstü büyüğünde bu virüsün yan etkileri oldu. Kim Taehyung ise bir polisti ve New York bazı garip olaylar olmaya başlamıştı ve bu görevden ise Taehyung sorumlu olmaya başladı.