06

27 4 37
                                    

rudy sessiz sedasız ağlıyordu odasının bir köşesinde. her zamankinden fazlasıyla üzülmüş görünüyordu. sınavdan kaldığı için ağlıyordu. bu onun için fazlasıyla önemliydi ve ona moral verecek insanlara ihtiyacı vardı. fakat çok ilgi çekip kimsenin moralini de bozmak istemiyordu. sabahtan beri yemek yememiş, orada sadece oturmuş ağlıyordu. saat gece 12 sularıydı.

telefonu eline alıp suji'ye birkaç mesaj atmalıydı. oda arkadaşı en azından onun yanında olabilirdi. yatağa oturdu, telefonunu eline aldı ve chat kısmına girdi.

rudy
suji nerdesin
çok kötü hissediyorum
evde kimse de yok
suji lütfen gel
içimi kötü bir his kaplamaya başladı
00.34

suji
kurtulamıyorum
boğuluyor gibiyim
elim ayağım tutmuyor
sanki birisi beni boğazlıyor gibi hissediyorum
suji
sanırım bayılacağım
nefes alamıyorum
00.45

suji
rudy nerdesin
iyi misin
???
rudy cevap ver
00.55

suji
mavi
acil bak
eve en yakın sensin biliyorum

mavi
sorun ne

suji
rudy bana kötü olduğuna dair birkaç mesaj attı
çok kötüyüm diyordu şimdi mesajıma cevap vermemiş
onun için endişeleniyorum
hepiniz dışarda mısınız?

mavi
yani evet kütüphanedeyim
diğerleri nerde bir fikrim yok

suji
çabuk eve geç geliyorum

mavi derhal toplandı ve alelacele eve doğru koşmaya başladı. saatin geç olduğunu o bile anlamamıştı.

eve vardığında eli ayağına dolaşmış, anahtarı bile sokamamıştı. içeri girdiğinde hızla çantasını bir kenara fırlattı ve rudy'nin odasına doğru ilerledi.

içeri girdiğinde rudy'i baygın ve kafası kanıyor şekilde görünce şoke olmuş öylece kalakalmıştı. bir yandan gözleri dolarken hemen rudy'nin yanına gitti ve elini tutup uyanması için birkaç kez yüzüne tokat attı fakat ses çıkarmıyordu. kafasını yatak başlığına çarptığını düşündü, bu kadar kan normal olmasa bile. hemen bir bez getirerek başını sarmaya başladı.

o sırada suji'yi aradı hemen.

mavi: kafası kanıyor, fazla kan kaybetmişe benziyor. hastaneden daha yakınsın, acil gel hastaneye götürmemiz gerek.

suji: bezi bırakma, 2 dakika sonra ordayım.

suji geldiği gibi rudy'i öyle görünce dayanamadı. kucağına alıp dışarı çıktı ve arabaya bindirdi. o sırada mavi'ye döndü;

"diğerlerine haber ver evde tek kalma."

suji, rudy'i de alıp gittiğinde mavi arabanın arkasından bakıyordu. o sırada evden biri çıktı.

"ne oluyor?"

mavi şaşkın bir şekilde arkasına döndü. bu gerçek olabilir miydi? soul sorgulayıcı bir yüz ifadesi ile sadece mavi'ye bakıyordu.

lights out | dreamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin