09

26 4 17
                                    

suji
beni almaya gelebilir misin?

poi
nerden?

suji
hastaneden

poi
ne işin var orda

suji
al sen beni
anlatırım

poi bir 'of' çekerek okuldan çıktığı gibi hemen bir taksi çevirdi. hastaneye vardığında hızlıca danışmandan sorup suji'nin yerini öğrenmişti. odasına girdiğinde ayağa kalkmaya çalıştığını fark edip kolunu omzuna attı ve ona yardım etti.
"nasıl bu hale geldin suji?"
"sorma... antrenmanda oldu, eve gidelim."

yavaş yavaş inerek onu taksiye bindirmeyi başarmıştı poi. eve vardıklarında onları soul karşıladı, "suji?".

akşam saatleri 6-7 gibiydi. soul, poi ve carlisle dışında herkes oradaydı. soul ve carlisle derslerinden dönüyorlardı. poi ise odasında oyun oynamakla meşguldü. ash tatlı yapmıştı, herkese dağıtıp oturdu o da yerine. yine bir aile gibi eğlenip gülüyorlardı.

"yastık savaşı mı yapsak?" mavi heyecanla sordu.
"olur!" mateo hızlıca cevap verdi.

yastık savaşına başlamışlardı, kimin kime vurduğu belli olmuyordu. arkadan dayayanlar da vardı tabii bunların arasında...

ardından bir çığılık yükseldi.
"ah!"
herkes elindeki yastığı bırakıp zolita'ya bakmaya başladı. duvara çok kötü çarpmıştı. hepsi başına toplanıp onun iyi olup olmadığını sorguluyordu.

zolita bağırmaya başladı, "kim beni bu kadar hızlı itti duvara! sanırım burnumu kırdım...". burnu kanadığında koşarak lavaboya gitti, herkes birbirine bakıyordu. kimin yaptığını anlamaya çalışıyorlardı.

"kim bu kadar sert vurdu ona?" ryo dikkatle sorduğunda suji cevapladı.

"otururken gördüm, o kenarda tek başına saçlarını düzenliyordu. birdenbire, sanki dengesini kaybedip düşmüş gibi oldu fakat kimsenin ittiğini görmedim."

"dalga mı geçiyorsunuz ya!" mateo bağırdı ardından. rudy'i gösterdi, "ona vuruyorlar kimse yoktu diyor, zolita'yı itiyorlar kimse yok diyor! dalga geçiyor gibisiniz, iyi eğlenceler." mateo yastığını atıp oradan uzaklaştı.

"bu çocuğun ani yükselişlerini nasıl önleyeceğiz..." mavi umutsuzca sordu.

10dream

suji
saat 00'da herkes aşağıdaki odada olsun, tek bir kişi eksik dahi olursa kızacağım

soul
amac

ash
oyuna giricem

mateo
benle gir

suji
susun amk
gelmeniz lazım
önemli
22.45

saat 00.00

"hepiniz hoş geldiniz." suji, mum ışığının yansıması arasında konuştu arkadaşlarına.

lights out | dreamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin