Sırtı arabanın deri koltuğuna ikinci bir kaplama misali yapışmıştı kadının. Sasuke'nin dudakları, çenesinden boynuna kayarken gözlerini kapayıp başını arkaya attı. Ellerinin çıplak belinde yaptığı okşamalar ve köprücük kemiğindeki sıcak öpücükler bacak arasının kasılmasına sebep oluyordu. Sık nefesleri göğsünü iyice şişirirken adamın bir eli sırtından öne kayarak göğüslerine ulaştı. Sütyeninin üstünden sıkması ile dudaklarında biriken sesi dışarı saldı nihayet.
Sırtını koltuktan ayırarak kopçasını açması için ona müsaade verdiğinde adam bu fırsatı anında yakaladı ve bir çırpıda sütyeni açtı. Aynı açlıkla bu kez tişörtünün eteklerinden tuttuğunda kadının eli ise pantolon kemerindeydi. Sasuke tişörtünü üstünden çekip çıkarmadan önce kemerin düğümünü açmayı başarmıştı en azından. Beyaz tişörtü, pembe sütyeniyle beraber üstünden çıktığında Sasuke kemeri tamamen çıkarma işini kendi halletmişti. Siyah deri kemer de arabanın içinde bir yere fırlatılınca hız kaybetmeden tekrar kadının gövdesine yapıştı.
Alt dudağını sertçe emip ısırırken elleri kadının üst vücudunun her yerinde geziniyordu. Sakura, alt dudağının hem acıyı hem de hazzı aynı anda yaşatmasının tadını çıkarırken başka bir acı meme ucundan geldi. Sasukenin avuçları orayı acımasızca sıkıyor ve okşuyordu. Sakura inlemelerini kesmeyi başaramadı, uğraşmadı da. Bacakları arsızca adamın beline dolandı ve onu var gücüyle kendine yasladı. Vücutları iç içe geçsin istiyormuşçasına sıkıyordu baldırları onu.
Sasuke'nin dudakları az önce alt dudağını emiyorken şimdi diliyle aşağı doğru bir yol çizerek göğüslerine gelmişti. Dil darbeleri orada kadını çıldırtarak ıslak hareketlerde bulunuyor, dişlerini sürtmekten geri kalmıyordu. Sakura'nın ağzından kendi adının döküldüğünü duyduğunda ise dişlerini etine geçirmekten geri durmadı. Sakura resmen sızlıyor, kıvranıyordu dokunuşları altında.
En nihayetinde Sasuke doğruldu ve üstündeki siyah tişörtü takılmadan çıkarıp fırlattı. Beklemeden tekrar kadının üzerindeki yerini aldığında yüzlerini birbirine en yakın mesafede tuttu. Sakura kırmızı yanakları ve kısık yeşil gözleriyle onu izlerken burunları birbirine değiyordu. Sasuke'nin bir an bile teması kesmeyen kara gözlerini seyredip nefeslerini dudaklarında hissederken, kot şortunun fermuarını indirdiğini duydu. Adam iki eliyle şortunun düğmesini de açtıktan sonra ellerini kadının bacaklarına da sürterek çıkarmaya koyuldu. Sakura'nın bacakları onun beline dolanıktı. Sasuke, şortunu çıkarırken bacaklarını havaya kaldırdı. Arabanın tavanına değen bacaklarda parmaklarını da gezdirerek çıkardı ve bir kenara attı kot parçasını.
Karşısında sadece külodu varken uzanıyordu Sakura. Bacaklarının havada oluşu alt tarafını açıkça adamın gözünün önüne seriyordu. Sasuke soluk soluğayken elini kadının baldırlarında gezdirirken gözleriyle bacak arasına doğru kayıyordu. Baktıkça kendinden geçtiğinin farkında olarak kadının bacaklarını iki yandan tuttu. Ayak bileğinin yanına bir öpücük kondurarak başladı. Sakura'nın gözleri onu heyecanla izlerken vücudu sabırsızca kıvranıyordu. Ayak bileğine değdirdiği dili yavaşça bacağını tırmandığında alt dudağını dişledi. Bunu yaparken gözlerini kendinden ayırmayışı hissettiği heyecanı ikiye katlıyordu. Sasuke'nin dili tüm bacağını boydan boya gezerken uyluğuna hızla yaklaşıyordu. Sakura nefesini tuttu ve gözlerini kapattı. En sonunda ıslak dilini orada hissettiğinde yüksek sesle inledi.
Sasuke'nin elleri usulca iç çamaşırının lastiklerinden tuttu ve onu aşağı kaydırdı. Alt tarafının tamamen çıplak oluşuyla elini adamın saç arkasına attı Sakura. Sasuke, kadının kendisini çekmesiyle uyluklarının içine gömüldü. Artık ağzından çıkan seslerin haddi hesabı yoktu. Yüksek ve kesik nefeslerle ağlayacak vaziyetteydi. Vajinasındaki hamleler yüzünden bacakları güçsüzlükten tir tir titriyordu. Sasuke'yi başının arkasından kavramış, saçlarını parmak aralarında çekiştirerek kendisine bastırıyordu. Adam emrini yerine getirirken avuçlarıyla kalçasını kavramış, sıkıyor ve kendine çekiyordu. En sonunda başını oradan kaldırdı ve kadınla tekrar göz göze geldi.
Kendinden geçmiş suratı ve hızla inip kalkan göğsünü gördüğünde bacak arasındaki sertlik daha da şişmişti Sasuke'nin. Pantolonunun fermuarını indirdi ve kotunu aşağı çekti. Saniyeler sonra onun dışarı çıkmış penisini gördüğünde eliyle ağzını örtmek zorunda hissetti Sakura. Yavaşça üstüne eğildiğinde ellerini iki yanına koydu. Bir eli kadının çenesini nazikçe tutup tutkuyla öpmesine yardımcı olurken öbür eli aşağıdaydı. Aletini yuvaya yerleştiriyor ve yukarıdaki kadar nazik olmayacağının sinyalini veriyordu. Onu girişinde hissettiğinde nefesi içine kaçtı Sakura'nın. İlk adımda yavaşça dayansa ve bir yalnızca başını içeri itse bile gerildi Sakura.
"Rahatla." Sasuke'nin dudaklarını ayırıp kulağına doğru fısıldadığı tavsiyesine ne kadar uyabilirdi bilmiyordu ancak bir anda içine köklenen uzunlukla beraber çığlık atarken, mümkün olmadığını anladı. Sasuke nefes nefese kendini içine iterken kadını da aynı şekilde nefessiz bırakmaya yemin etmiş gibiydi. Sakura çırpınarak tutanacak bir yer aradı. Elleri etrafı geziyor ve tutunacak bir dal arıyordu ancak arabanın içinde bulması pek mümkün değildi. Bunu fark eden Sasuke anında tek eliyle ellerini yakaladı. Kadının organının iyice gevşemesi üzerine üstünden doğruldu ve dik pozisyona geçerek öbür elini bel kıvrımına yerleştirdi. Bu hamlesinden sonra yüklenen hız ile Sakura'nın gözleri geriye kaydı.
İçine sertçe sürtünen gitgeller hızını arttırarak devam ettiğinde beli ince bir yay gibi kıvrıldı ve koltukla bağlantısını kesti. Sasuke bu kıvrımın sağladığı boşluktan yararlanarak kolunu beline doladı ve tek hamlede kadını kucağına aldı. Artık sonuna kadar yatırdığı koltukta kendisi oturuyordu. Sakura kucağında, bacaklarını iki yanına bükmüş halde oturuyordu. Sasuke bir elini onun sırtına koyarak destekledi. Öbür elini arkaya atıp koltuğa yaslayarak kendini yukarı ittirmeye ve kadını kucağında zıplatmaya başladı. Bu pozisyon, aletinin tümüyle içine çarpmasını sağladığından dolayı Sakura artık ağlayacak gibiydi. Kollarını adamın boynuna sıkıca sarmış, bütün seslerini kulağına doğru çıkarıyordu.
Sasuke belini durmaksızın ittirirken kafasını geriye attı. Artık ağzından aldığı nefesler ciğerlerine yetmiyor gibiydi. Kadının içinde sızlayan ve karıncalanan organı sona gelmek üzereydi. Engel olamadığı inlemeler dudaklarından firar edip vücutlarının birbirine çarpma seslerine karıştı. Sakura ense kökündeki siyah saçlarını sıktıkça sona daha da yaklaşıyordu. Kadın ellerini oradan çekip tırnaklarını sırtında gezdirmeye başladığında yüksek sesli bir inleme daha kaçırdı.
Sonuna geldiği kaçınılmaz olduğunda kadını belinden tutarak hafifçe kaldırdı ve organını içinden çıkardı. Adamın boş kucağına düştüğü anda Sakura onu elleriyle kavradı. Hareketini beklemeyen Sasuke'nin hazzına şaşkınlık da eklenmişti. Kadın onu çekmeye başladığında ikisinin inlemeleri birbirine karışmış vaziyetteydi. "Sakura," Ağzından ancak fısıltıyla çıkan kelimeleri kadının elini hızlandırdı. Ve sonun gelmesiyle beraber eli yavaşlayarak durdu. Arabanın içinde yalnızca hırıltılı nefes sesleri duyuluyordu artık. Sasuke kısık kara gözlerini inatla yüzüne sabitlemekten geri durmazken, kendisine bakması için kadının çenesinden parmağıyla hafifçe kaldırdı. Ardından öptü.
🚘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
asphalt, blood and tears | sasusaku
FanfictionArabalar, yarışlar, aşk ve geri kalanı hakkında. sasusaku|30.04.24