Carla Smith
Slytherin Ortak Salonu diğer binaların ortak salonlarına göreceyle daha karanlık bir atmosfere sahipti. Şüphesiz Salazar Slytherin'nin çok ilginç bir tarzı vardı.
Regulus ve Barty önlerindeki satrançla ilgilenirken Evan da önündeki kart destesini karıştırıyordu.
"Haftasonu olan partiye geleceksiniz değil mi?" diye sordu Evan, satranç oynayanlara. Barty olumlu şekilde yanıt verdi ancak Regulus herhangi bir tepki vermemişti.
Evan Regulus'un tepkisizliğine karşılık destelerini kenara bıraktı, genç adamın omzuna vurdu. "Bir şey sordum, Black!"
"Gidecek kimsem yok, Evan," dedi Regulus, tepkiyle. Evan'nın vurduğu omzunu ovaladı. Barty filine komut verdikten sonra Regulus'a döndü. "Kimse sana teklif etmemiş gibi davranma."
"Gelenlerden birisi Gryffindor, bir diğeri Bulanıktı. Nasıl kabul etmemi bekleyebilirsin, Crouch?"
"Janet Parkinson da seninle olmak istedi, onu da reddettin. Neden?" diye sordu Barty. Bu sefer cevap veren Evan oldu. "O sadece sevgilisini kıskandırmak için birilerini arıyor. Bana da teklif etti, ilk önce cazibeme kapılan onca kızdan biri olduğunu düşünmüştüm ama," Regulus hamlesi yaptı, "yanılmışım." diyerek bitirdi Rosier varisi.
"Sen kimlesin?"dedi Barty, Evan'a. Üç oğlanda bunu cevabını biliyordu. Rosier keyiflenerek arkasına yaslandı. "Elbette, Jennifer."
Evan bir şeyin farkına vararak yaslandığı yerden doğruldu, Regulus'a döndü. "Adelle?"
"Adelle, ne?"
"Ona teklif et, Regulus. Birbirinize uyuyorsunuz."
Regulus sıkıntıyla iç çekti, "Bilmiyorum, kabul etmeyebilir."
Barty omuz silkti, "Şansını dene, hiç fena kız değil."
↢↢↢↣↣↣
Adelle, güneşin hüküm sürdüğü öğle vakti, başı Jennifer'ın dizlerinin üstündeyken önceki gece yaşananları adeta tekrardan yaşayarak anlatıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐏𝐞𝐚𝐜𝐞 𝐈𝐧 𝐓𝐡𝐞 𝐃𝐚𝐫𝐤𝐧𝐞𝐬𝐬 | ʀᴇɢᴜʟᴜꜱ ʙʟᴀᴄᴋ
Fanfiction❝𝐩𝐞𝐚𝐜𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐚𝐫𝐤𝐧𝐞𝐬𝐬❞ Adelle Penelope Travers, Seçmen Şapka'nın sekiz hatasından biri, Helena'nın utancı, Safkanın umudu, ve Büyücülük Dünyası'nın kusuruydu ya da Regulus Black'in hayran olduğu kadın... (𝐑𝐞𝐠𝐮𝐥𝐮�...