ساعت ۱۰ و ۳۵ دقیقه ی همان شب :
آروم وارد عمارت کیم شد..
بر خلاف همیشه بسیار و ساکت و آروم..
چراغ های بسیاری روشن نبود ولی اون زیبایی عمارت باقی مانده بود..£ هوسوکا!
€ جیمین؟!سریع سمت امگا دوید و تنشو بغل گرفت.
نگرانی توی وجودش جوری میپرید انگار که داشت خفه میشد..€ داری میترسونیم عزیزم چی شده؟!...جیمینا؟!
£ هوسوکا آبوجی عصبی بود!!...هق گفت دیگه منو نمیخواد!...گفت دیگه دوستم نداره چون بهشون نگفتم!!€ آروم باش عزیزم...نامجون کجاست؟!
× سونگ ایل بردش!...داماد و نوهمو برد...بخاطر افکار عتیقش!
با کشیده شدن دستش توسط همسره بی قرارش سره جاش محکم شد.
£ هوسوکا بیا بریم!!...ته ته داره گریه میکنه...پاپاش نیست!..هق...اپاش دلش شکسته..
€ قشنگم تو بمون من میرم! برات این همه استرس خوب نیست!...خانم کیم..
برای آروم کردن امگا دست به دامن زن شد بلکه راهی باشه..
× ببرش با خودت هوسوک شی..پیش تو احساس امنیت دارن..
دکمه های کت ارتشی رنگ لنجی رنگشو باز کرد بلکه راه تنفسیش بهتر بشه..
نفسشو کلافه بیرون داد و انشگتاشو قفل انگشتای اشکی همسرش کرد و با تشکر کوتاهی سمت ماشین دویدن..
.+ آره من دیوونم !!...آره بابا من دیوونم!!..
کلافه هق زد و به لباسش چنگ انداخت..و خیره به پنجره ایی شد که مطمئن بود توی اون تاقچه جفتش با بالهای بریده نشسته و منتظره پروازشه..
= پسره ی احمق حتی در رو برات باز نمیکنن!!...فردا میریم دادگاه جین بیا برگردیم!!
جلوی سایه ی پشت پنجره ی طبقه ی دوم روی سنگ های کف حیاط عمارت به زانو افتاد و باعث پاشیدن آبهای زیره پاش شد..
+ من برم با ارامش تا فردا اون اونجا بشینه تا صبح؟!
+ این عادلانس!!!
€ جین؟!...جین!!با چتر دنبال جیمین میدوید..کنارش به زانو درومد و دستای سرد و خیسشو مرد بین انگشتای ظریف خودش گرفت..
£ هق...تقسیره من بود!..ببخشید جین شی ببخشید!
+ جیمینا...اشکاتو پاک کن لعنتی بوی نامجونو میدی!!
با شدت گرفتن گریه های امگا ناگهان در باز شد جهیون با پالتوی بلند بافتنیش و رگه های سفید بین موهاش چتر به دست بیرون اومد..
) جیمینا!
£ آپاااا!!!بدون توجه به آغوش همسرش بلند شد و سمت پدرش دوید..
YOU ARE READING
[ MY MISTAKE ]
Fanfictionmy mistake omegavers , Happy end , smut , part of life , romance , mpreg jinjoon , hopemin ' برام مهم نیست جفت داره یا بچه! اونو میخوامش حتی اگر آخرین روز زندگیم باشه!! ' DOMINANT !! نوشته شده در اوقات فراعت !! ____ 🚫نام مکان ها و اشخاص شانسی بو...