Jimin sıkıca bana sarılıp agladı dakikalarca, sana bunları nasıl yapabilirler, nasıl dayanabildin bunca acıya jungkook. Ama üzülme nolur ben varım artık, seni üzmelerine canını yakmalarına izin vermicem seni asla yalnız bırakmayacagım söz. Yeterki sen aglama lütfen o eve de bir daha gitme benimle kal yalvarırım demişti. Olmaz jimin hyungun seni kendi kabul etti ama sırf senin için beni de eve almak zorunda degil. Ama senin için kabul ederse bile ben rahat edemem. Az kaldı zaten tamamen kurtulacagım o evden sadece biraz daha dayanmam lazım. O yüzden bu konuda lütfen ısrar etme onları tanımıyorsun. Gözlerinde zerre degerim yok ama sırf beni seven insanları benim canım acısın diye canlarını yakarlar. O yüzden olmaz şimdi degil ama mezun oldugumuz gün ben o evden çıkıp yanına gelecegim.
Ve bir daha o eve asla gitmeyecegim hem belki ikimiz beraber yeni bir eve çıkarız olmazmı? Ama şimdi degil yalvarırım ısrar edip beni sende üzme olurmu? Bir süre bugulu gözleri ile beni izlemişti jimin. Tamam ama her gün beraber okula gidip gelecegiz sen evdeyken de sürekli yazıcaksın. O evde oldugunda içim rahat etmeyecek o yüzden iyi oldugunu bilmem gerek tamam mı demişti.
★★★★★
Tüm gün jimin ile beraber dertleşip aglamıştık. Jimin artık biliyordu herşeyi, vicdan yoksunu ebeveynlerimi, yaşadıgım tüm kötü olayları. Anlatmak iyi gelmişti, rahatlamıştım sanki üzerime dağ devrilmişte ben anlatınca o dag üstümden alınmış gibiydi. Jimin' e artık tamamen güveniyordum bu dünyada ki melegimdi o benim. Ben bir tek onun yanında gerçekten kendim olabiliyordum, gülmeyi hatırlatmıştı ve acılarımı dahi unutturuyordu.
Jimin bana kan bagı olmadan da kardeş olunabilecegini, aile olunabilecegini ögretmişti. Kendi canından kanından olmama ragmen beni bir kez bile sevemeyen sözde ailem sanılan kişilerden daha yakındı bana. Benim gerçek ailem artık jimindi, kardeşim, sırdaşım herşeyimdi artık.
Her gün beraberdik, gülüp egleniyorduk bizden mutlusu yoktu bu hayatta sanki.
Cehennemimden çıkıp cennetime kavuşuyordum onun yanına her geldigimde.
Kabul olmuş duamdı o benim, yıllardır tanrıma ettigim dualarımın karşılığı kardeşimdi. Bir yanım mutluluktan delirmek istiyordu, ama diger yanım korkuyordu.Ya yine birşeyler ters giderse diye ama sonra aklıma geliyor, biz onunla herşeyin üstesinden yine geliriz...
★★★★★
Okuldan çıkmalarına son 3 ders kalmıştı, ama hoca gelmemişti ve performan ödevlerini teslim ettiklerinden istediklerini yapabilirlerdi.
Jiminle bir süre sohbet etmiş daha sonra biraz telefondan oyun oynamışlardı. Bir türlü bitmek bilmemişti ve canları sıkılıyordu.
Sonra sınıfın kapısı aniden açılmıştı, içeriye gelen müdür ile tüm sınıf susmuş müdüre bakıyordu. Sınıfa müdürün peşi sıra giren çocuk ile gözler müdürün üstünden çekilmişti.Sınıfa yeni bir ögrenci geldigini söylemiş, sonrada derslerin boş olacagını söylemişti. Ögretmenin rapor aldıgını bu yüzden evlere erken dagılabileceklerini söyleyip çıkmıştı.
Jimin yeni gelen çocukta garip bir aura hissetmiş yanına gidip tanışmak istemiş jungkook' a onu beklemesini söylemişti.
Jimin yeni gelen çocukla tanışmış ve onun kim oldugunu anlaması ile çok şaşırmıştı.Jungkook yanlarına gidince jimin ögrendiklerini sindirmiş ve jungkook ile de tanıştırmıştı jin' i. Jimin onun kim oldugunu yakın olma sebeplerini nasıl açıklayacagını bilmedigi için bir yalan söyleyip eskidende tanıştıklarıni söylemişti. Daha sonra okuldan çıkıp okul bitiş saatlerine kadar olan vakitte beraber vakit geçirmeye başlamışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Killing a Child's Soul is Murder!《TAEKOOK》
Short StorySevdiğini söyle ki sevildiğimi bileyim, Yoksa sadece seveceğimi bilirim. Ben Jeon Jungkook, kirletilmiş ve hiç sevilmemiş olan o çocugum. Sevilmeyi beklerken hep unutulmuş, gözardı edilmiştim. ANGAST #kookie 18 《09.08.2024》 #kookie 16 《18.09.2024》...