《12》

13 0 0
                                    

Birden gök gürlemişti küçük olan korkuyla yerinden sıçramış ve daha sıkı sarılmıştı jungkook' un koluna. Ben burdayım korkmana gerek yok yeonjun sadece gök gürledi sakin ol tamam mı? demişti jungkook. Küçük olan hyung dan izin almadan yanında uyudugunu hatırlaması ile başını önüne egip uzaklaşmıştı jungkooktan. Mahçup ve utangaç bir şekilde özür dilerim jungkook hyung gece çok gök gürleyince korktum, seni de uyandırmak istemedigim için izinsiz yanına yattım. Özür dilerim. demişti mahçuptu hyunguna.

Jungkook sorun olmadıgını rahatsız olmadıgını söyleyip rahatlatmaya çalışmıştı küçüğü. Hoseok odadan gelen seslerle uyandıklarını anlamış arkadaşı jungkook' a seslenmişti hemen. Kook kahvaltı hazırladım hadi gelin demişti. Yeonjun elini yüzünü yıkayıp işlerini halletmek için banyoya ilerlediği sırada, jungkook telefonuna gelen bildirim sesi ile masaya ilerleyip telefonunu almıştı usulca. Jiminden mesaj gelmişti.

Jimin gece bizi aramışsın kook bir şey mi oldu herkes bizde sohbete dalmışız görmedik sessizdeydi telefonlarımız yazmıştı. Jungkook' un gülüşü silinmişti yüzünden. Mesguldü arkadaşları, hep onunla ilgilenmek zorunda degillerdi. Ama yinede gece zor durumdaydı ve hiç birine ulaşamamıştı. Üstüne üstelik sabahta böyle bir mesaj ile karşılık beklemiyordu. Endişelenip ararlar diye düşünmüştü ama hepsi adına jimin bir mesaj yazmıştı sadece.

Belkide onları sorunları ile çok bunaltmıştı, bu düşünce ile bir sorun olmadıgını söyleyip geçiştirmişti. Onları bunaltıp daha fazla uzaklaşmalarına sebep olmak istemiyordu. Hoseok' un seslenmesi ile düşüncelerinden sıyrılıp mutfaga dogru adımlamıştı hızlıca. Masada onu bekleyen yeonjun ve hoseok' a bakıp günaydın diyip yerleşmişti masaya. Güzel bir kahvaltı yapıp beraber masayı ve mutfagı toparlamışlardı.

Daha sonra yeonjun ve jungkook balkona geçmiş hoseok' u bekliyorlardı. Hoseok kahve yapıp yanlarına gelecegini söylemişti, kahveler hazır olunca arkadaşının yanına gitmişti. Gece olanlar hakkında konuşmalılardı, ama küçüğüde zorlamak istemiyorlardı.

★★★★★

Yeonjun başından geçen herşeyi anlatmıştı hyunglarına. Gece onu dövüp tehdit eden kişi üvey babasıymış. Annesi ile babası o daha çok küçükken boşanmışlardı, kısa süre sonra babası iş kazası geçirmiş feci şekilde can vermiş. Annesi ise o adamla evlenmiş başlar da çok iyi olsa da zamanla iğrenç yüzünü ortaya çıkarmış. Küçüğü ve annesini sürekli döcüp eve kilitler aç bırakırmış. Küçügün annesi hastalanınca halsizleşip yataklara düşmüş.

Kendini tatmin edemeyen üvey babası yeonjun' a sarkıntılık edip taciz etmeye başlayınca, annesi ile ne kadar kaçmaya çalışsalar da başaramamışlar. Zamanla iyice çoküp güçsüzleşen annesi, daha fazla adamın şiddet göstermesine dayanamayarak vefat edince yeonjun o adamın eline kalmış. Her geçen gün tacizleri ve şiddetleri artmış adamın.

Yeonjun bir çok kez kendini öldürmeyi denemiş ve kaçma girişimlerinde ki gibi başarısız olmuş. Bir gün üvey babası sarhosken elinde içki şisesi ile odaya girip yeonjun' a saldırmış. Ona sahip olmaya çalışıp kemerle dövmüş , en sonunda içki şisesine ulaşıp üvey babasının kafasında patlatmış yeonjun. Yere yıgılan adamı görünce ne kadar korksa da hızlıca kaçmış iğrenç evden ve adamdan.

Bir süre teyzesinde kalsa da orayı bulan adam, onunla eve dönmezse teyzesi ile ikisine de zarar verecegini söyleyip küçüğü korkutmayı başarmış. Teyzesi taşınıp başka şehire gitmeye karar verince onu korumak için teyzesinin yanından da kaçıp sokaklara sıgınmış. Ne kadar saklansa da o gün onu yakalamıştı yine ne kadar kaçsa da elinden kurtulamamış. En son saklandıgı yerde sıkışıp kalınca jungkooktan yardım istemişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Killing a Child's Soul is Murder!《TAEKOOK》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin