Duydukları ile derin bir nefes almıştı taehyung.
Onun, masumlar için zamanın da vazgeçtiklerinin yanında benim vazgeçtigimin de bir önemi degeri yok jin. O herşeyinden vazgeçmişti zamanında, ben onun için hiçbir şeyden vazgeçmiş sayılmam bile. Onun o güzel yüregi, vicdanı, masumiyeti, saf ve temiz benligi için canımdan bile vazgeçebilirdim ben. Burada onu yalnız bırakamazdım tek başına savaşmasına göz yumamazdım.
Ona olan sevgim öylesine büyük ki varsın sevmesin beni ,benim onu sevdigim gibi . İyi olsun yakınım da yanı başımda olsun bana oda yeter. Bunca acıyı çekerken izin vermediler yanında olmama , en azından şimdi yanında olma imkanım varken beni sevmeme ihtimali umrumda degil. Yeter ki yanında, yakının da olmama yardım etmeme izin versin bu bile yeter bana. O hiçbir şeyi hatırlamasa da ben hatırlıyorum bana ne kadar deger verdigini. Bunlar bana yetiyor hem belki o da beni sever zamanla aşık olur bilemeyiz...Jimin derin bir nefes alıp hyunguna hayranlıkla bakmıştı. Onun jungkook için nelerden vazgeçtigini en iyi o biliyordu herşeye şahit olmuştu. Çektigi acılara, agladıgı gecelere, fedakarlıklarını ve hasretinden uyumadıgı, uyuyamadıgı geceleri...
Hepsine şahit olmuştu taehyung' un kimsesizken onu buldugu yardım ettigi zamanlar geldi aklına. Onun sayesinde asıl benligini ve kişiligini ögrenmiş huzura ve asıl yaşamına kavuşmuştu. Bunu ne kadar jungkook' a farklı anlatsa da yine kurtarıcısı ailesi hyung'uydu taehyung onun. Zamanı gelince jungkook' a unuttugu gerçekleri anlatacaklardı, hatırlayacaktı ama dogru zamanda söylemeleri gerekiyordu.Yoksa herşey mahvolacak bunca acıyı boşa çektikleri ile kalacaklardı ve en kötüsü; jungkooksuz kalacaklardı. Bir daha asla onunla yan yana gelemeyecek destek olamayacaklardı. Jungkook yalnız kalacak bunca acıyla tek başına savaşıp kazanmak zorunda kalacaktı ve bunu asla istemiyorlardı.
Derin bir nefes daha alıp düşüncelerinden sıyrılıp taehyung' a hitaben konuşmaya başladı. Hyung biz ne zaman gerçekleri jungkook' a anlatabilecegiz. Daha ne kadar beklememiz lazım sen biliyosundur? dedi ve dikkatle verecegi cevabı bekledi.
Önce kazanması lazım jimin, bu savaşı kazanması suçluların cezalarını çekmesini saglamalı. Onların sesi olması lazım korkmadan o masumlar içinde zafer kazanmalı, işte o gün herşeyi anlatabiliriz jimin dedi taehyung.★★★★★
Jungkook dersin bittigini belirten zili duyması ile jimin' e dönüp açmısın ben çok acıktım kantine gidelim mi? diye sormuştu. Jimin evet bende çok acıktım hemen kantine gidip bir şeyler atıştıralım ama çok yemeyelim çıkışta namjoon hyung gelecek birazda onlarla yeriz olur mu? dedi ve jungkook' u cevap vermesi için duraksadı. O sırada jin' in konuşması ile ona dönüp dinlemeye başladı her ikisi de. Pizza tost' a ne dersiniz? diyip kaşlarını havalandırıp arkadaşlarının tepkilerini izlemeye başladı. Jimin ve jungkook kıkırdayarak aynı anda konuşmuşlardı. Sona kalan pizza tostların parasını öder diyip koşmaya başlamışlardı kıkırdayarak.
Kantine varan jimin arkasını dönüp sona kalan kişiye baktıgında jungkook' u gördügün de kıkırdayarak konuşmuştu. Ah kookie en öndeyken nasıl sona kaldın ya ciddi olamazsın. Yan yana dikilip biraz soluklanıp sıraya girmişlerdi, her zaman ki gibi kantinde sıra vardı. Sıralarını beklerken çıkışta neler yapıp nerelere gideceklerini konuşmuşlardı şakalaşarak.
Jungkook aklına gelen şey ile duraksayıp yanagının içini kemirip jimin' e seslenmişti kısık sesle. Ona ne oldugunu sorar gibi bakan jimin' e jiminshi geçen gece hyung' un bana yardım etmişti ama ben teşekkür bile edemedim doğru düzgün. Aksine baya kaba davranmıştım, bugün oda gelecek mi? Ona teşekkür etmek istiyorum. demiş sıkıntıyla derin bir nefes almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Killing a Child's Soul is Murder!《TAEKOOK》
Short StorySevdiğini söyle ki sevildiğimi bileyim, Yoksa sadece seveceğimi bilirim. Ben Jeon Jungkook, kirletilmiş ve hiç sevilmemiş olan o çocugum. Sevilmeyi beklerken hep unutulmuş, gözardı edilmiştim. ANGAST #kookie 18 《09.08.2024》 #kookie 16 《18.09.2024》...