Arkadaşlar selam kitap biraz değişecek aklıma bir fikir geldi gizemli karakter olucak (ayy çok spoiler verdim) ama iki düşman grubu biraz daha tanıyalım arada bir gizemli karakter gözükecek ve işler çok karışacak
(Jordan)
Kafamı sallayıp tam çıkıyordum ki kapının kolunu tutmuş yarım açık kapıdan bizi dinleyen Jordanı gördüm.
Beni gördüğü gibi ortadan kaybolan Jordanın arkasından anlamaz gözlerle ona baktım.
Kapıda beni bekleyen Amandayı ve Ateşi görmemle yüzümde bir gülümseme oluştu.
Amanda'ya bakıp konuşmaya başladım " kızım sen ponpon girl takımında olduğuna emin misin yoksa taekwondocunysan bize ders vermek zorundasın" dedim gülerek.
"hayır değilim sadece abimin öğrettiği bir hareketti" dedi gülerek.
"Bu arada revir neresi gösterebilir misin hemşirem birazdan gelecekmiş birazdan müdür söyledi" dedim.
Anlamaz gözlerle bana baktı "hemşire ne alaka bir sağlık problemin mi var eğer söylemek istemezsen seni zorlamam" dedi.
Ateşe donum onunla türkçe konuştum "ona bu durumdan bahsetmeli miyim sonuçta onunla bugün tanıştım eğer herkese söylerse biliyorsun kalp problemimi kimsenin bilmesini istemiyorum" dedim.
"bence ona zamanı gelince açıklayacağını söyle sonuçta daha bugün tanıştık hemen güvenmemeyi" dedi kafamı onaylar şekilde salladım ve Ateşin söylediğini söyledim beni anlayışla karşıladı.
Ve bizi revire götürdü oraya gittiğimizde karşımızda bekleme sandalyelerin orada oturan Jordanı görmemizle şaşırdık "bunun burada ne işi var" dedim "bilmiyorum haftada bir kere revire gidiyor ama kimse ne için olduğunu bilmiyor" dedi.
Okul gizemlerle dolu daha ilk günümüz okulda görmediğimiz duymadığımız şey kalmamıştı bu kadarı fazlaydı.
Teşekkür ettiğimizde Amanda yanımızdan ayrılıp sınıfa gitti Ateş benimle kalmıştı dayım istemişti.
Ateşle beraber revir kapısının oradaki bekleme sandalyelerinin üzerine oturduk kapının diğer tarafında ise Jordan oturuyordu ve pur dikkat telefonuna bakıyordu.
Ateş kulağıma yaklaşıp konuşmaya başladı "Asena iddiaya girerim beni o çok sert yumruğum yüzünden burda" dedi sırıtarak.
"Ateş iddiaya girmeyi bilirdim ama kumar oynamayı bırakalı çok oldu" dedim sırıtarak.
Ikimizde sırıtırken jordan'ın sesini duyduk "eğer buraya geldiysem senin o sinek ısırığı gibi olan yumruğun için değil senin gibi kendimi rezil edicek değilim" dedi ve Ateş tam ayağa kalkacağı sırada bir kadın sesi duyuldu.
"gençler sakin" dedi kadın ve devam etti "Jordan hadi içeri girelim" dedi ve içeri girdiler.
<3<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Hayat
AksiyonAsena'dan: Ailemi trafik kazasında kaybettim kalbim hasar görmüş yetmedi kalp problemim yüzünden amerika'da hem tedavi olmaya hemde orda yeni bir hayata başlıcamam gerekiyor. Jordan'dan: Ailem ben küçükken boşandı mahkeme kararı ile babamla yaşıyor...