Kazanın üstünden 1 ay geçmişti annem ve babamdan vazgeçmek hiç kolay olmasada.
Artık dayımların evinde kalıyordum kuzenim Ateş bu kötü zamanımda hep yanımda oldu.
Bu süreçte tedavileri hiç aksatmadım ayrıca psikolojik destek alıyorum.
Dayım beni ve Ateşi önemli bir şey konuşmak için çağırmıştı kuzenimle oturmuş onu pür dikkat dinliyorduk.
"şimdi gençler sizi ne için buraya çağırdım merak ediyorsunuz direkt konuya gircem" dayım endişeliydi.
"Gençler biz bir karar aldık biliyorsunuz ki amerika'da yeni bir şirket açtık ve artık o şirketin başına geçmem gerek dolayısıyla amerikaya taşınmamız gerek" kuzenim ve ben şok içindeydik.
"Asena biliyorum burdan ayrılmak istemiyorsun ama seni burada bırakamam aileni zaten sık sık ziyaret edicez" dayımın dediğiyle içim rahatladı.
Ateş konuşmaya başladı "baba ne zaman gidiyoruz" dedi "pazar günü yani 3 gününüz var toparlanmaya başlayın" dayımın dediğiyle odalarımıza gittik.
3 gün sonra
Hava limanına gelmiştik ve oturmuş uçağın gelmesini bekliyorduk Ateş konuşmaya başladı "Asena ben çok heyecanlıyım yeni hayata başlamak çok zor olucak" Ateş haklıydı yeni hayat bizim için çok zor olucak.
"biliyor musun Ateş ilk defa haklısın" dedim ve omzuma vurdu "ben her zaman haklıyım" dedi ve kafasını omzuma yaslayıp devam etti "sence sosyal medyada gördüğümüz gibi güzel kızlar var mıdır?" dedi sırıtarak bende kafasına vurup "sapık" dedim.
<3<3
Uçaktan inmiştik ve dayımın özel arabasına binmiştik. Dayım iş adamı ve bir sürü şirketi var ama amerika'da açtığı şirket büyük olduğu için şirketin başında durması gerek.
Eve gelmiştik ev amerikan filmlerinden çıkmış gibiydi ha niye şaşırıyorsam amerika'dayız zaten.
Eve girdiğimizde yengem bize odalarımızı gösterdi adama girdiğimde çok şık ve sade bir oda beni karşıladı evi yengem dizayn etmişti ve kendisi benim zevkimi çok iyi biliyordu.
komidinimin üzerinde aile fotoğrafımızın olduğu bir çerçeve vardı onu elime alıp yatağıma uzanıp göğsüme bastırdım ve gözlerimi yavaşça uykuya bıraktım.
<3<3
Uyandığımda odamın içerisi karanlıktı akşam olmuştu çerçeveyi yerine bırakıp odamın balkonuna çıktım evimizin iki yanındada binalar vardı ve karşımda plaj duruyordu ve çok güzel gözüküyordu.
Daha dikkatli baktığımda ateşin etrafında durup gülüşen insalar vardı acaba komşularımız mıydı?
<3<3
Alarmımın sesiyle uyandım, banyoya gidip yüzümü yıkadım ve okul için kıyafetlerimi giydim bol siyah bir pantolon, uzun kollu bir crop ve siyah bir ceket giydim.
Aşağıya inip kahvaltı masasına oturdum "günaydın kızım nasılsın okul için heyecanlı mısın" dedi dayım "günaydın biraz heyecanlıyım oda İngilizcem yeterli olucak mı diye" dedim bir zamandan sonra şirketlerin başına biz geçeceğimiz özel ders almıştık İngilizce, Fransızca gibi.
"merak etme yeterli olucak hatta kendinizi daha çok geliştiriceksiniz" demesiyle merdivenlerden koşarak inen Ateşi görmemiz bir oldu "Asenaaa! Niye beni uyandırmıyorsun" dedi nefes nefese.
"Niye uyandırıyorum artık çocuk değilsin alarmını kurup kendin kalkmayı öğrenmelisin" dedim ve yengem gülmeye başladı "alemsin Asena biz kaç kere söyledik dinleyen mi var" dedi ve hepimiz gülmeye Ateş ise yemeğe gömülmüştü.
<3<3
Arabaya binmiş yola çıkmıştık bile nedense kalbim ağrıyordu "Asena iyimisin" dedi Ateş "iyiyim biraz kalbim ağrıyor heyecandandır" dedim.
"Asena kızım okulunla konuştum sana dikkat etmeleri için ve ilaç saatlerin için" dedi dayım "tamam dayı" dedim.
Okula varmıştık okul dışarıdan çok büyük gözüküyordu ve kimse yoktu herhalde okulun ilk günü klasiklerini yaşayacaktık.
Okula girdik ve merdivenden inen bir kadın gördük dayım hemen yanına gitti ve el sıkıştılar ve kendisinin müdür yardımcısı olduğunu söyledi.
Bizi müdürün odasına götürdü kapıyı açtığında Müdür dayımı görünce hemen kalkıp yanımıza geldi ve el sıkıştılar ve oturup konuşmaya başladılar.
Kapı tıklandı ve müdürün onaylamasıyla içeri bizim yaşlarımız da bir oğlan girdi uzun boyluydu siyah saçları, siyah gözleri vardı ve beyaz tenliydi.
"öğretmen bunu size vermemi istedi" dedi oğlan ve elindeki kağıdı müdüre verdi tam çıkarken müdür konuştu "Jordan yeni sınıf arkadaşlarını da sınıfa götür" dedi demek adı Jordan'dı ilk önce Ateşe ve sonra beni süzerek baktı.
Evet ilk karşılaşma bu bölüm biraz sıkıcıydı ama olayla gelecek bölümde başlıcak kendinize iyi bakın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Hayat
ActionAsena'dan: Ailemi trafik kazasında kaybettim kalbim hasar görmüş yetmedi kalp problemim yüzünden amerika'da hem tedavi olmaya hemde orda yeni bir hayata başlıcamam gerekiyor. Jordan'dan: Ailem ben küçükken boşandı mahkeme kararı ile babamla yaşıyor...