Selam herkese bölümü daha uzun istemişsiniz bende yazabildiğim kadar uzun yazmaya çalışacağım iyi okumalar birde oy verirseniz beni çok mutlu edersiniz şimdiden destekleriniz için teşekkürler
Teneffüs zili neredeyse çalmak üzereydi anda sınıftan birkaç kişinin telefonundan bildirim sesi geldi.
Buna ben, Ateş, Barlas, Asel ve Amanda dahildi.
Bildirim sesi gelen diğer kişiler ise Jordanın grubuydu onlar bize bakarken sınıftaki diğer kişiler ise bize anlamaz gözlerle bakıyorlardı.
Hepimiz telefonlarımızı aldık ve gelen mesaja baktık.
Bilinmeyen numara
X:Artık bütün bu dönen oyunlardan, ve yalanlardan bıktım.
X:artık benim oyunum başlıyor bütün yalanlarınız, oyunlarınız ortaya çıkacak.
X:gercekler konuşacak.
Asena: kimsin sen ne konuşacak
bir anda tenefüs zilinin sesi duyuldu.
"bu ne gerçeklerinden bahsediyor bu" dedi Ateş ve ardından Jordanıngrubu geldi "siz gönderdiniz değil mi sırf bizi korkutmak için" dedi Olivia.
"canım bizi kendinizle karıştırıyorsunuz herhalde bu soruyu bizim size sormamız gerekiyor yine ne çeviriyorsunuz" dedim.
Bir anda telefonlarımıza mesaj geldi yine oydu.
X: oyunbaz aranızda değil boşuna birbirinizi suçlamayın bu oyundan nasıl kurtulacağınızı düşünün.
"Bu arada biz ne alaka yani daha bu okula yeni geldik hadi sizi anlıyoruz zorbalık yaptığınız kişilerin listesi çok fazla" dedi Ateş.
"kanka çok kırıcısın" dedi Jordan.
"işte bak kanka dedi Asena sende duydun" dedi Ateş heyecanla.
"koyun can derdinde kasap et derdinde" dedim türkçe konuşarak bizimkiler gülüyordu ama Jordanın grubu ve Amanda anlamaz gözlerle bakıyordu.
"üzerinize alınmayın size söylemedim" dedim.
"Bence bu sadece bir şaka bizi korkutmak için yapıyorlar" dedi Markus
Bu çocuk konuşabiliyormuydu?
"Bencede en fazla ne olabilir ki" dedi Barlas.
"aynen okulda yangın çıkarıp burda mahsur mu kalıcaz HEY OYUNBAZ BEY BİZİ BÖYLE TELEFON NUMARALARI İLE KORKUTAMAZSIN!!" dedi Olivia delirmişti herhalde.
<3<3
Son iki dersimiz kalmıştı ve biz şuan teneffüsteydik Amanda Asele lavabonun yerini göstermeye gitti ve Barlasla Ateş ragbi takımının yanındaydı ben ise tek başımaydım.
Teneffüs alanında göz gezdirirken Jordanı okuldan çıkarken gördüm daha 2 saat ders var derken içimden kendimi onu takip ederken buldum.
Bu merak kalbime çok fazla.
Biraz yürüdükten sonra eski boş olduğu belli bir tren istasyonuna geldik tren raylarını takip ederek bir uçuruma geldik orda duran bir ağacın arkasına saklandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Hayat
ActionAsena'dan: Ailemi trafik kazasında kaybettim kalbim hasar görmüş yetmedi kalp problemim yüzünden amerika'da hem tedavi olmaya hemde orda yeni bir hayata başlıcamam gerekiyor. Jordan'dan: Ailem ben küçükken boşandı mahkeme kararı ile babamla yaşıyor...