4. Tanışma

41 10 1
                                    

Merhaba yazarınız yurt dışında yaşıyor yani sınav sürecimiz uymuyor sınavlarım bitti ve geri döndüm bakalım geri dönüşüm okuma sayısını yükselte bilir mi bölüm biraz sıkıcı oldu ama ana karakterleri tanıyoruz bu bölümde iyi okumalar

Müdürün söylemesiyle isminin Jordan olduğunu öğrendiğim oğlan bizi sınıfa götürdü bizimle bu süreçte hiç konuşmadı sesizdik ve sadece onu izliyorduk.

Sessizliği tahmin ettiğiniz üzere Ateş bozdu "hey kanka hiç konuşmuyorsun bari okul hakkında bilgi ver de biraz bilgilenelim".

Jordan durdu "bilgi mi istiyorsun. Peki, bu okulda serserilik taslayamayacağın insanlardan biriyim neden biliyor musun."

Ateşten cevap gecikmedi "hayır o yüzden soruyorum ya" Jordan sabır der gibi bir nefes verdi "çünkü bu okulda sizin kabusunuz olabilirim bu okulda bilmem kaç kişi benim zorbalığım yüzünde okul değiştirdi ayrıca ben senin kankan değilim"

"ha şu amerikan film klişeleri" diye devam ettim ikiside bana baktı Ateş 'vayy' çekti ve kuzen selamlaşma mızı yaptık.

Jordan bana ters bir bakış attı ve tekrardan konuşmaya başladı "peki ilk günden düşman kesilicez ha olur benim tipime benziyorsunuz sizinle iyi anlaşıcaz anlaşılan" dedi

Gözü biraz Ateşin üzerinde gezindi ve sonra bana baktı o gözlerde nedense öfke vardı bize mi öfkelendim acaba bu Amerikalılarda ne kadar alıngan.

Önüne dönüp yürümeye devam etti sınıfa vardığımızda kapıyı çaldı ve içeri girdik Jordan konuştu ilk "öğretmenim müdür yeni öğrencileri sınıfa getirmemi söyledi" öğretmen onu onaylayıp yerine geçmesini söyledi.

Bize dönüp "çocuklar kendinizi tanıtın" dedi öğretmen ilk önce ateş başladı "benim adım Ateş 17 yaşındayım buraya babamın işi nedeniyle Türkiyeden geldik".

Bende kendimi tanıtmaya başladım "benim adım Asena 17 yaşındayım buraya Türkiyeden geldik" dedim öğretmen konuşmaya başladı "teşekkürler siz ikiz misiniz soyadınız aynı" dedi ve biz Ateşle birbirimize baktık gülerek.

"hayır biz ikiz değiliz hatta kardeş bile değiliz" dedim sorusunu cevaplayarak. "nasıl yani seni evlat mı edindiler" dek sınıftan bir kız egoist birine benziyor dışarıdan bakınca "müdür size kişisel bilgilerimizi aktaracak" dedim ve ikimizde arkadaki boş iki kişilik masaya oturduk.

<3<3

Zil çalmıştı ve önümüze bir kız oturdu
"Selam yeni çocuklar ben Amanda" dedi tatlı bir ses tonu ile kız tatlı olduğu kadarda güzeldi mavi gözlü sarı saçlı ve güzel bir fiziğe sahipti Ateş hemen atıldı "merhaba tanıştığımıza memnun olduk" dedi kulağıma yaklaşıp "kuzen kız çok güzel" dedi sevinçle.

Söylediğini es geçerek "merhaba memnun olduk" dedim ve biraz konuşmaya başladık Amanda samimi kızdı biraz konuştuktan sonra o asıl soruyu sordum.

"sana bir sorum olucak Amanda bu okulda biraz bilgi edinmek istiyoruz Ateş buraya gelirken Jordan denen oğlana sordu ama kendisine serserilik taslayacagimi son kişiymiş kendisi onu söyledi" dedim "birde onun zorbalığı yüzünden okul değiştirenler olmuş" diye ekledi Ateş.

"Eeee doğru onun zorbalığı yüzünden bir sürü kişi okul değiştirdi onu kızdırmayın eğer onu kızdırırsanız sonuçları çok acı olur" dedi Amanda.

"Nasıl yani fiziksel zorbalık falan mı" dedim iş çok garip bir hal alıyordu "hayır daha kötüsü sizi acılarınızdan vuruyorlar onun arkadaş gurubu onun gibilerden oluşuyor tek bir fark var hepsi aynı çizgiden gidiyor ama farklı yeteneklere sahipler hepsi birbirini tamamlıyor yani" dedi Amanda anlamamıştım.

"nasıl yani" dedi Ateş benim kadar onuda ilgisini çekmişti "mesela bakın jordan'ın yanındaki gözlüklü oğlan Markus kendisi bir bilgisayar uzmanı onların sırlarını veya acılarını sosyal medyadan veya farklı yerlerden buluyor" dedi.

"vaay havalı" Ateşe omzuma vurdum devam etti "Markus'un yanındaki kız yani sevgilisi Amelia bir yetenekmi bilmiyorum ama sağlam kişilerden kurbanlar hakkında bilgi topluyor" dedi.

"eh en azından bir işe yarıyor" dedim ikiside güldü devam etti "Amelia'nın önündeki kız" diyerek başladı kendimizi tanıtırken kendisinin egolu olduğunu düşündüğüm kız.

"onun adı Olivia bu okulda bir dokunulmazlığı var diyebiliriz anlayacağınız üzere babası okulun sahibi ve onların her zorbalığı görmezden geliyor babası kurbalara inanmıyor yani" dedi.

"son olarak Jordan elebaşları kendisi duygularla oynamayı çok sever kurbanlara onları asıl zorbalayan kişi fiziksel veya kişisel olarak yani onları acılarını veya sırlarını buluyor ve onları okula ifşa ediyorlar" dedi

Ateşle ikimiz birbirimize baktık "kuzen yol yakınken okul mu değiştirsek" dedi Ateş kafamı olumsuz anlamda salladım "bizim hayatımız internette olsun sağda solda olsun hep gizli biz bir şey söylemediğimiz sürece onlar bize bir şey yapamaz" dedim.

Bir anda dörtlü gurup masamıza geldi Olivia konuşmaya başladı "Yeni öğrenciler size bir merhaba demek istedik" ve elini uzattı bende sıktım belkide bu okuldaki yaşayacağımız zorbalığın anlaşması için el sıkışıyorduk belkide yaşayacağımız acılar için.

Ve bölüm sonu biraz sıkıcı ama burda ana karakterleri tanıyoruz yorum ve yıldıza basmayı unutmayın

Yeni Hayat Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin