Selam arkadaşlar ben geldim onca işin arasında sizi unutmuyorum ve sizi kitabımla yalnız bırakıyorum iyi okumalar
Hepimiz masaya oturmuş siparişlerimizi bekliyorduk bir yandanda dayımla Raphael bey konuşuyordu.
Ateşle ben ise karşımızda oturan Jordana side eyes atıyorduk. "bana side eyes atmanın yerine açık açık konuşabilirsiniz" dedi Jordan.
"o da olur mesela okulda yaşa dışı işlerinizden veya zorbalık yaptığınızı konuşabiliriz" dedim ciddi bir ifadeyle.
"konu başlıkların çok iyi bu arada" dedi Ateş bana sinsice bakarak. "biliyorum genlerimizde var oğlum" dedim gülerek Ateş ise bana eşlik etti.
"Komik mi?" dedi ciddi bir ifadeyle "evet" dedik Ateşle. Jordan derin bir nefes verip sabır diledi bu çocukta sabır eksikliği var bence.
"peki duymak mı istiyorsunuz gerçekleri tamam o zaman bu konuyu iş yemeğinden sonra sahilde konuşalım tamam misiniz?" dedi ve ifadesiz bakışlarını bize dikti bizde Ateş ile bir birimize bakıp onu onayladık.
<3<3
Yemeklerimiz gelmişti ve yemeğe başlamıştık Raphael bey konuşmaya başladı "kızın aynı sana çekmiş oğlun ise annesine çekmiş" dedi bu dediği tabağımda gezdiğim çatalımı aniden bırakmama sebep olmuştu.
Herkes çatalımın çıkardığı sesle bana döndü bütün bakışların bana döndüğünü hissediyordum ben ise donuk bakışlarımı masanın ortasına dikmiştim.
Dayım iyi olmadığımı anlamış olmalı ki ortamı toparlıyor "Asena benim kızım değil ama onu kendi kızım olarak görüyorum o bana kız kardeşimin emaneti o annesinin güzelliğini taşıyor annesinin o orman yeşili gözleri, o kömür rengine yakın saçları ve o bembeyaz ten rengi aynı annesi" dedi ve devam etti.
"Asenayı gördümde sanki kardeşimi görüyorum sanki o hiç bizi terk etmemiş karakteri de annesiyle babasına çekmiş yıkılmayan bir karakteri var" dedi dolu gözlerle bana bakarak bende aynı şekilde dayıma bakıyordum.
"demek kız kardeşine düşkün bir adamsın sen" dedi ve devam etti "bir kusuru yoksa kız kardeşine ne oldu sorabilir miyim?" dedi çekinerek.
Dayım bana baktı ve konuştu "ben Asena istemediği sürece anlatmam" dedi. Raphael bey anladığını belli ederek kafasını salladı.
"babamla annemi bir ay önce bir trafik kazasında kaybettik" dedim sadece Raphael beye ifadesiz bir şekilde bakarak.
"çok üzüldüm başınız sağ olsun bak jordanda annesiz büyüdü biz annesiyle Jordan 7 yaşındayken boşandık ben ona hem Anne hem baba olmaya çalıştım." dedi sakin bir şekilde.
Jordan elini babasının omzuna koyup "iyiki varsın o olmadan daha mutluyuz" dedi babasına gülümserken.
(yazardan)
Bazı çocuklar var ki bu hayattaki eksikliklerinin öfkesini başkalarından çıkarırlar örneğin okulun ilk günü zorbalıktan kurtardığımız kız gerçek ailesi olmamasına rağmen onu sevip onu evlat edinen aile gibi onun mutluluğunu kıskanırlar mesela şöyle düşünebilirler 'biz mutlu olamıyorsak onlarda mutlu olmasınlar' diye düşünebilirler.
(Asena'dan)
Babasına çok bağlı biri Jordan bakışlarında belli babasına ondan gurur duyduğunu belli eden bakışlarla bakıyor.
Annesi için öyle miydi acaba? Annesine babasına duyduğu gururu duyuyor muydu acaba? Annesiyle hala görüşüyor muydu?
Jordanı tanıyalı sadece 3 gün oluyor iken onun hakkında bu kadar bilgi edinmek, aklımdan bu soruların geçmesi normal miydi?
"demek duyduklarım doğruymuş senin ne kadar iyi bir baba, iyi bir insan ve iyi bir ortak olduğun" dedi dayım.
"insanlar benim hakkımda böyle düşünüyorsa bu benim buralara kadar hakkımla iyi kişiliğimle geldiğim anlamına gelir" dedi ve eline aldığı kadehini yukarı kaldırdı.
"o zaman yeni ortaklığımıza ortak" dedi Raphael bey dayımda "ortaklığımıza" dedi dayım ve Raphael kadehlerini tokalaştıtdılar bizde kaldırdık sıra Jordana geldiğinde gözlerini benden ayırmadan hafif başını eğip kadehini benimkiyle tokalaştırdı bunları yaparken dudağının bir kenarı kırılmıştı.
Hani filmlerdeki bad boy karakterinin kötü çocuk gülümsemesi olur ya onunla tıpatıp aynı.
Kadehimden bir yudum alırken jordan'ın omzuna bir el kondu hepimiz o kişiye bakarken Jordan şok içindeydi.
"Jordan selam görüşmeyeli çok oldu" dedi oğlan gülümserken.
Evet bölüm sonu nasil buldunuz benim bazı yerlerde gözlerim doldu eğer sizinde öyleyse yorumlarda buluşalım oy vermeyi unutmayın ve kitabımı başkalarına önermeyi unutmayın şimdiden destekleriniz için teşekkürler kendinize iyi bakın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Hayat
AcciónAsena'dan: Ailemi trafik kazasında kaybettim kalbim hasar görmüş yetmedi kalp problemim yüzünden amerika'da hem tedavi olmaya hemde orda yeni bir hayata başlıcamam gerekiyor. Jordan'dan: Ailem ben küçükken boşandı mahkeme kararı ile babamla yaşıyor...