80.Bölüm ❤️Aşktan İzler❤️

82 7 141
                                    

@pile16 @selinhantol @adaatadmr @SelfinazBulut4 @Daryoosh @dystinabell 💙

Günler Sonra

İkizler iyice büyümüş, Derya'nın karnı onlar geliştikçe günden güne daha da büyüyordu. En nihayetinde 7. Ayın sonlarına yaklaşmışlardı, bu yüzden Yavuz ile beraber seçtikleri bebek mobilyalarının siparişlerini vermiş, geri kalan eşyaları da özenle seçiyorlardı ama hala kızlarına bir isim bulamamışlardı. Şimdi ise yatak odalarının çaprazında Emir'in odasının hemen bir oda yanındaki eşyaları daha boşalttıkları odayı boyuyorlardı. Yavuz her ne kadar bir ustayla anlaşalım dese de Derya ısrarla boyayabileceklerini söyleyip cilveli bir şekilde Yavuz'u ikna etmişti.

Yavuz elindeki uzun saplı rulo fırçayı turuncu renk duvar boyasının içine batırıp çıkarırken Derya da diğer rulo fırçayla uzanabildiği kadar duvarı boyamaya çalışıyordu.

"Derya uzanma şöyle ama ne anlaştık seninle? Hani kendini zorlamak yoktu?"

"Zorlamıyorum ki Yavuz ya, elimde kocaman fırça var baksana"

"Olsun sen yorma kendini, hatta git odamıza biraz uzan oğlumuzla keyif yapın az kaldı zaten ben hallederim buraları"

"Yorulmadım ki ben iyiyim merak etme kocacığım"

"Olsun sen yorulsan da fark etmiyorsun ki, hadi gel otur şöyle biraz" derken elindeki fırçayı duvara yaslamış ve karısının yanına gelmiş elindeki fırçayı karşı duvara yaslayıp Derya'yı köşedeki sandalyeye yönlendirerek oturmasını sağlamıştı.

"Rahatsınız dimi yastık getireyim ister misin?"

"Rahatız Yavuz" diye karşılık verirken Yavuz gülümseyerek mırıldandı. "O zaman sen ve kızlarım uslu uslu oturun bende kalan boyama işini halledeyim"

"Ne yaramazlığımızı gördün Yavuz ya aşk olsun?"

Yavuz şefkatli bir gülümseyişle "Aşk olsun karıcığım aşk hep olsun" diye karşılık verirken alnına ve burnunun üzerine birer öpücük bırakıp diz çöktüğü yerden kalkmış ve kalan boyama işine devam etmek üzere fırçasının, boya kovasının başına geçmişti.

"Yavuz"

"Efendim canım"

"Kızlarımızın odasını da hazırlamaya başladık ama hala isimleri yok farkındasın dimi? Kızlarımızın adı prenses kalacak böyle giderse"

"Hmm peki aklında bir şeyler var mı benim güzel karımın?"

"Bir ara bakmıştım aslında ama hepsi çok güzel o yüzden kararsız kalmış olabilirim, peki sen hiç düşündün mü sevgilim?"

"Birlikte karar veririz diye düşünmüştüm"

"O zaman ilk işimiz kızlarımıza isimlerini bulmak Yavuz"

Yavuz gülümseyerek karısına öpücük atıp "Anlaştık sevgilim, şu boya işini bitireyim önce" dediğinde Derya gülümseyerek başını sallarken tulumunun cebinden telefonunu çıkarıp arama motorunda bulduğu isim sözlüklerinden birine girmiş, isimler hakkında fikir edinmeye başlamıştı bile. Yavuz sıcakladığı için boya yaparken üzerine giydiği tişörtü çıkartmış ve pencerenin kenarına bırakmıştı.

Derya hoşuna giden isimlerden birini kocasına söylemek adına kafasını telefon ekranından kaldırarak "Yavuz Ceren ismi..." soruyordu ki kocasının yarı çıplak bedeniyle karşılaşınca cümlesi yarıda kalmıştı. Yavuz tüm sırt ve omuz kaslarını sergileye sergileye duvarı boyamaya devam ediyordu. Bu manzara resmen hormonlarına karşı savaş açmış durumdaydı. Oturduğu sandalyenin kenarına tutunup yavaşça ayağa kalkmış, kocasına doğru emin adımlarla ilerlemişti. Adımlarını Yavuz'un tam önünde durdurmuştu.

KELEBEKLER DE SUSARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin