Sınavdı, sınav sonrasıydı, bayramdı derken sizi beklettim, gerçekten çok çok ÇOK özür dilerim 🥹 Bu bölüm dokuzuncu bölümle birleşik olduğundan kısaydı, beklettiğim için uzatmaya çalıştım yine de en kısa bölümlerden birisi oldu kendisi...
𔓘𔓘 Bu arada lütfen Kerem'den nefret etmeyin😭 Ateş ve Buse de birlikte olmayacaklar, Ateş Yaren'i unutmadı ve Buse de Kerem'i seviyor ✨
OY SINIRI: 35
SORU İŞARETİ 11:
kazanılan ve kaybedilemeyen.(kısım 2)
❦
KEREM ZORLU
Hata yaptığınızı fark ettiğiniz an, duraksayıp kendinizi sorgular ve sonrasında inkar halinde olursunuz.
İki kızı kovalamıyordum, benim için Buse varken ikinci bir seçenek söz konusu bile olamazdı -sadece Yaren'in ne yapacağını bilmiyordum, çocukluk arkadaşım yerine yeni tanıdığım bir kızı düşünmem kulağa nasıl geliyordu bilmiyorum ama düşündüğüm kişi Yaren değil, Buse'ydi.
Ateş o cümleyi kurduktan sonra Buse'ye dönmüş ve ikisi hiçbir şey olmamış gibi konuşmaya devam etmişlerdi, Damla da onlara katıldığında şaşırmıştım; Damla'yı tam olarak tanımıyordum ama Buse ve Ateş, her ikisi de, insanlarla hemen kaynaşamadıklarını ve sohbeti ilerletmek söz konusu olduğunda zorlandıklarını söylerlerdi.
Benzemelerinden nefret ediyordum, her hücremle.
Buse ile ortak noktası olması sinirimi çok bozuyordu ve bu Ateş'e özel bir şey değildi, Buse ile benzeyen herkese ister istemez düşman kesiliyordum. Neden benim dışımda herkes onu anlayabiliyordu da ben ona Fransız kalıyordum?
Kendi hayatımda tercih hakkım olsaydı Buse'yi daha iyi anlayabilirdim; okuduğu kitapları bilir, dinlediği şarkıcıların içinde bulunduğu dramaları şarkı şarkı listeyebilirdim ya da 2. sezonu asla gelmeyecek 12 bölümlük romantik animelerden haberim olabilirdi -klişe olmalarına rağmen başrol erkekler gibi davranır ve Buse'nin kalbini çalabilirdim ama hayır, o anlatıyordu ve ben sadece dinliyordum.Onun seviyesinde olduğumu düşünmüyordum, belki de bu yüzden kendimi geri çekmeye çalışmıştım. Şu an ise tek bildiğim şey, deli gibi Ateş'i onun yanında uzaklaştırmak istediğimdi.
"Bölüm ve üniversite düşünmek için daha erken bence." Damla düşüncelerimden sıyrıldığım sırada konuşmaya başlamıştı, Buse de durgun bir şekilde elindeki bardakla oynuyordu. "Sıralamalara göre hareket etmek en mantıklısı."
Ateş geriye doğru esneyerek "Bölüm daha iyi bir seçenek, kafanda bir şeyler belli olunca daha rahat oluyorsun." diye mırıldandı ve Buse cümlenin başından itibaren tüm dikkatini ona çevirdikten sonra "Sen ne istiyorsun ki?" dedi meraklı bir sesle, "Amcam falan demiştin..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SORU İŞARETİ ⤷yarı texting (SORU AVCISI 1)
Teen Fiction❝Geleceğin için çabala yine de gençliğini yaşamayı unutma, büyü ama içindeki çocuğu asla öldürme ve sakın zihnini bulandıran soru işaretlerini kalbinle cevaplamaya çalışma.❞ Öğrenci koçunun tavsiyesi üzerine kalabalık bir soru çözme grubuna katılan...