Why

131 16 23
                                    

Mile'den

Omuzlarımın sarsılması ve gelen o tatlı sesle gözlerimi araladım.Ebrar beni uyandırmaya çalışıyordu.

"Mile hadi amaa geç kalacağız"

Yatakta doğruldum ve Ebrar'a baktım.Gülümseyerek beni izliyordu.Ona gülümseyerek karşılık verdim ve elimi yüzümü yıkadıktan sonra üzerimi değiştirmek için odaya döndüm.

Döndüğümde Ebrar salona geçmişti.Benim üzerimi daha rahat değiştirebilmem için olduğunu düşündüm.

Üzerimi değiştirdikten sonra Ebrar'ın yanına geçtim ve hazır olduğumu söyleyince Ebrarla beraber odadan çıktık.

Zehra bizi asansörlerin orada bekliyordu,onunla buluştuktan sonra bara gitmek için yürümeye başladık.

Bara geldiğimizde kapıdaki güvenliklere kimliklerimizi gösterdikten sonra içeri girdik ve boş olan bir masaya yerleştik.

Biraz sohbet ettikten sonra Ebrar'ın yine bir yere odaklandığını fark ettim.Sahilde düzgün cevap vermemişti,belki bu sefer cevap verir umuduyla tekrar sormaya karar verdim.

"Ebrar bir sıkıntı mı var?"

Bana baktı ve anlamamış gibi yaptı.Sorumu tekrar ettim ve 'yoo' cevabıyla tekrar önüme döndüm.

"Kızlar ben dans etmeye gidiyorum iyi eğlenceler size"

Dans etmeye mi gidiyordu?Hem de tek başına?

Zehra da benim gibi bunu garipsedi ve Ebrar'ın kolundan tutup çekiştirmeye başladı.

Ebrar'dan
Masaya yerleştikten sonra etrafa bakınmaya karar verdim, sonuçta otelin neredeyse yarısı geceleri bara geliyordu.

Ve evet, tahmin ettiğim gibi Meleğim buradaydı.

Bu gece o kız benimdi.

Zehra ve Mile'ye dans edeceğimi söyledim ama ikisi de yememişti.Zehra kolumdan tuttu ve beni konuşmak için kenara çekti.

"Ebrar neyin var senin sabahtan beri garip davranıyorsun bedenin burada ama ruhun değil.Ayrıca sen böyle yerlerde dans etmeyi sevmezdin seni çekiştirerek götürürdük dans etmeye,ne oluyor?"

Anlamıştı.Çok mu belli etmiştim?

Zehra'ya söyleyip söylememek arasında kaldım ama sonuçta o benim en yakın arkadaşımdı.

"Zehra şuradaki kızı görüyor musun?"

Başını salladı.

"O kızın adı kendisi gibi Melek ve ben o kızı istiyorum."

Zehra bana çapkın bir bakış attı.

"Sahne sizin Karakurt"

Sahne tabii ki benimdi.

Zehra'nın yanından ayrıldıktan sonra küçük dans hareketleriyle Meleğimin yanına yaklaştım.

Arkadaşları beni görünce gülümseyerek oradan uzaklaştılar.Tam o sırada yanımızdan eli shot dolu bir tepsiyle geçen garsonun elinden tepsiyi aldım ve masaya koydum.

"Var mısın?"

Gülümseyerek tepsideki bir bardağı aldı ve şerefe der gibi havaya kaldırarak içti.Bu beni sevindirmişti,yaptığım hareketlerin bir karşılığı olacaktı.

Tepsiden bir bardak da ben aldım ve içtim.

"Sırayla birbirimize soru soracağız"

Beni tanımak mı istiyor diye düşünerek teklifi kabul ettim.İlk ben başlıyorum dedikten sonra sorumu yönelttim.

"Güzelliğinizi neye borçlusunuz?"

Güldü ve sorusunu sordu.

"Bu gece boş musun"

Mile'den

Ebrar dans etmek bahanesiyle yanımızdan ayrılmaya çalışınca Zehra bu işte bir terslik olduğunu anlayıp Ebrar'ı konuşmak için kenara çekmişti.

Zehra geldiğinde ne olmuş diye sordum fakat o da beni geçiştirince ne olduğunu iyice merak etmeye başlamıştım.

Ta ki gözlerimle görene kadar..

Ebrar bir kızın yanındaydı..

Sırayla shot içiyorlar,bir yandan da konuşuyorlardı.

Bunu görmezden gelmeye çalıştım çünkü Zehra benimle sohbet etmeye çalışıyordu.

Zehra'ya döndüm ve anlattıklarını dinlemeye çalıştım fakat aklım hala Ebrardaydı.

En son dayanamadım ve Zehra'nın lafını bölüp o kız kim dedim.

Zehra bunu sormamı büyük ihtimalle beklemiyordu,yüz ifadesi bunu gösteriyordu.

Ben cevap beklediğimi gösterince Zehra gülümseyerek konuştu.

"Ebrar'ın yeni tavlayacağı kız"

Ne?

Neden?

Sabahtan beri o kızı mı izliyordu?

Ebrar'a baktığımda kızın ellerinden tutmuş çıkışa doğru yürüyorlardı.

İçimde büyük bir sızı vardı.Kaldıramayacak gibi olunca apar topar masadan kalktım ve Ebrar'ın peşinden gittim.

Keşke gitmeseydim..

Gördüğüm manzara gözlerimin dolmasına sebep olmuştu..

Ebrar'dan

Sorduğu soruya gülümseyince elimden tuttu ve çıkışa doğru yürüdük.Bardan dışarı çıktığımızda bir anda beni duvarla arasına aldı ve dudağıma ıslak bir öpücük bıraktı..

O beni öpmeye devam ederken karşılık verememiştim.

Neden?

Melek karşılık vermediğimi fark edince kendini geri çekti ve o geri çekilince barın kapısının önünde gözünden minik yaşlar süzülen Mile'yi gördüm.

Melek elimden tutmuş beni çekiştiriyor,bense koşarak giden Mile' yi izliyordum..

Sanırım kafaya takmamam gerekiyordu,neden benim Melekle öpüşmeme ağlasın ki?

Meleğin beni çekiştirdiği yere doğru gittim.

Mile'den

Neden bu kadar kötü hissettiğimi bilmiyordum.Ne vardı Zehra'nın yanında kalsaydım ve bunu görmemiş olsaydım?

Şu an istediğim tek şey uyumaktı.Telefonuma Zehra'dan gelen onlarca çağrıyı görmezden gelerek odaya çıktım ve üzerimi değiştirmeden kendimi yatağa atıp gördüklerimi düşündüm.

Neden bu kadar canım yanıyordu?

Barda Zehrayla kalmam gerekiyordu.Sevdiğim kadına açıklama bile yapmadan yanından ayrılmış,apar topar gitmiştim.

Kim bilir ne düşünmüştü.

Yaklaşık bir saat sonra kapı açılma sesiyle gözlerimi kapattım.

Gelen Ebrar'dı.

Mutfakta bir bardak su içtikten sonra kaldığımız odaya geldi.

"Mile,uyudun mu?"

Şu an onunla konuşmak istemiyordum.Kafam zaten üzerinde karışıktı.Ses çıkarmayınca Ebrar tekrar seslendi.

"Mile uyumuyorsan lütfen kalk çünkü konuşmamız lazım."

Benimle her ne konuşacakca şu an umrumda değildi.

Ya da ben kendime umrumda olmadığını dayatıyordum ama kalkmayacaktım.

Benden ses gelmeyince Ebrar derin bir nefes alıp verdi ve üzerime ince bir pike örttükten sonra saçımı koklayarak öptü ve yatağına uzandı.

Ve evet..

Ebrar Karakurt beni dördüncü kez öpmüştü..

"İyi geceler Milem.."

Cause I'm just holding on for night

Chandelier Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin