2 héttel később
Olyan gyorsan eljött az esküvő napja hogy még fel se tudtam rá készülni. Hogy mire kellett felkészüljek arra, hogy annak a hülye Noelnek leszek a felesége. Vagyis csak papíron amit bármikor fellehet bontani ha valamelyikünk nem tartja be a másik félnek a feltételeit. Igen én meg Noel szabtunk 3 feltételt hogy ha valamelyikünk megszegi akkor vége a házasságnak. De ebbe az is bele tartozik hogy akkor a szüleink közti megàllapodas is megszűnik. Mert szerintem ez az egy dolog van ami arra kényszerít minket hogy ne szegjük meg a feltételeket. Az 1. Nem lehetsz más alfavàl/ omegàval a párodon kívül vagy felbomlik a házasság. 2. Törődjön a párjával ( ezt anya akarta ) és a 3. Ha a párja gyermeket vár meg kell jelölnie. ( Ez már Noel találta ki hogy megijeszen mivel a megjelöl örökre hozzá leszek láncólva. De ennél több kell ahhoz hogy megijedjek tőle.) A viszonyuk talán egy kicsit változott hisz ebben a két hétben nem mentek haza hanem nálunk maradtak. És én egyre jobban éreztem azt hogy tetszik nekem.
- Ivett még nem készültél él? - jön be anya a szobámba, én meg a tükör előtt ülök. Tényleg nem készültem még el. A hajam nincs megcsinálva ahogy a menyasszonyi ruha sincs rajtam.
- Mit csináltál eddig? - jön a hatamhoz és elkezdi babràlni a hajam. Ezzel mindig megnyugtat. Nem tudom hogy csinálja de már kicsi korom óta ezzel a módszerrel nyugtat.
- Biztos ez az egyetlen mód arra hogy ez a szövetség megmaradjon? - nézek anya szemébe a tükrön keresztül.
- Sajnos igen. De ne azt nézd mi a rossz oldala hanem a jót. - hajol közelebb és a puszit nyom az arcomra. 1 óra alatt elkészültem anya segítségével. A tükörbe nézve fel se ismerem magam. A ruha selyemből készült. Egy kis csillàmal kidekoralva. A felső résznél a pántja a vállamról leesik és van egy kis dekoltázsa. De épp hogy nem látszik ki belőle semmim. A hajam be van gödöritve és úgy omol a vállamra. És a sminkem egyszerű nem is tűnik fel hogy van rajtam smink. Anya a hatamnàl àlt és bekönnyezet szemmel nézet rám.
- anyaa lejön a smined. - dühösen próbáltam mondani de csak elmosolyogtam.
- Igaz a drága sminkem - gyorsan letörölte könnyeit egy zsepivel majd kopoktak az ajtón.
- Elkészültek mert már mindenki ránk vár - jött be az ajtón Luka és Hanna. O igen elfelejtettem mondani. Luka bocsánatot kért azért amit tett és hogy ki használta Hannát. Én nem akartam volna megbocsajtani de ha Hanna megbocsàjtot neki akkor én is. Ja és mind a ketten rá leltek az igazira. Hanna Dánielel. Luka pedig egy Belle nevű lánnyal. Sajnos nem ismerem de amiket mesélt róla Luka biztos elbűvölő.
- Igen most lettünk kész - megyek oda hozzájuk hogy menjünk lefele hogy ne várakozásuk a többieket.
- Te leszel a legszebb menyasszony- mondta Hanna és megölelt. Hallom hogy szipog.
- Ne már, már te is. Ne sírjatok nem a temetésemre megyünk. - felnevetek. Amit leérek a lépcsőn apa ott vár hogy kísérjen az oltárhoz. A többiek ki mentek hogy elfoglalják helyüket.
- Nagyon szép vagy lányom - karoltam bele apába mert az izgalomtól úgy éreztem összeesek.
- Ne hagyd hogy elesek.
- Nem fogom - szorította meg kezem és elindultunk.
Mindenki felállt és hátra néztek rám. Láttam a népemmen azt a boldogságot amit nem láttam a támadás óta. Luka a társát átkarolva néztek és mosolyogtak , Hanna és Dániel büszkén néztek rám, Dave és Elisabeth anya mellett áltak és bólintottam hogy csak ügyesen. Láttam a drokon fakából pár embert de ők csak büszkén áltak ott. És Noel akinek az arca sokkal màsabb volt. A szeme világosabbnak látszott és csillogott is. Az ajka ívelt és keskeny de csókolni való. Vagyis nem tudom mert nem csókolt még meg de innen úgy tűnik. Egyre közelebb értünk Noelhez és a hasamba egyre több pillangó kezdett el repkedni. Apa át ad Noelnek aki megfogja a kezem. Úgy szorítja mintha abból nyerné az erejét.
- Köszönök mindenkit ezen szép alkalommal mikor két lelket és testek egymáshoz kötünk. - tekert a kezünket egy szalagot. És úgy mondtuk el az egymásnak tett ígéretüket. Amit tegnap este írtunk össze együtt.
- Ezenel házastársaká nyilvànitalak benneteket. Megcsókólhatod a menyasszonyt. - A szívem majd ki ugrott a helyéről és a pillangók mégjobban kezek el repkedni. Vajon tényleg megcsókol. Nem volt időm többet gondolni ugyan is megfogta a nyakam,magához húzott és megcsókolt. Vagyis nem mondanám csóknak csak egy szájra puszi volt de nekem ez is elég volt hogy a lábbam remegjen.
- Azért ne szokj hozzá csak a látszat miatt tettem - súgta oda nekem. Hát persze hogy nem azért mert érez irántam valamit. De miket is beszélek ne is érezen én se érzek semmit azon kívül hogy a szívem kiugrik a csak meglátom a pillangók csapkodnak ha hozzám ér és mindig rá gondolok. Nem egyáltalán nem szeretem.
- Én meg csak pofán foglak vágni ha még egyszer megcsókolsz - sugom vissza. Hogy csalódottságomba mondtam amit mondtam ... nos lehet de akkor se csókoljon meg és mondja hogy a látszatért tette. Noel félmosollyra húzta száját.
- Alig várom hogy lássam - és elsétált a vendégekhez. Komolyan ennyi a válasza? Aaa jön hogy megfojtsam.
Estére már befejeződött az ünnepség és már pakoltam össze a cucaimat. Holnap reggel indulunk a Drokon falkába és itt kell hadjam anyuékat. De úgy beszéltük, hogy egy védő bűbájt bocsájtok a falura hogy megvédje őket és ha tamadnának is az az erőm érezni fogja így bármikor jöhetek. Készen kell állnom minden percben hogy jönni fognak. Össze pakoltam a cucaimat és bebujtam az àgyamba amibe már nem fogok aludni. Jajj de fog hiányozni a szobám. Végül elaludtam.
Mivel itt a nyári szünet így több részt fogok kitenni. Lehet egy héten 2 szer is vagy minden héten 1-1 rész. De azon leszek hogy a nyáron befejezem a könyvet. De ha nem is akkor év végére meglesz. Szép nyarat nektek.❤️🤍
YOU ARE READING
Különleges omega vagy lány
WerewolfEgy omega lány aki elvesztette falkáját. De úgy falkara lelt ahol a vezér család fogadta be. De mi van akkor ha nem egy átlagos farkas ?? Mi van akkor ha különbözik a többiektől ? Vajon meg fog tudni szabadulni az üldözőitől? Lesz aki segíteni fog n...