Nem akarom hogy megtörténjen az ami 11 éve volt.
Nem akarom őket is elveszíti az már nem bírnám ki.
- Anya el kell bújnod!-fordultam oda hozzá és úgy a szemébe néztem. Neki most nem szabad harcolnia. Hiába alfa a babának baja lehet ha most szembe szál velük.- Biztos hogy nem! Nem hagylak magadra! Azt se tudod hogy mi van kint! Nem és nem! - hadarta de úgy hogy a végét már nem értettem. Akkor szokott ennyire hadarni ha nem tetszik neki valami vagy mikor fél és ideges. De szerintem most mindegyik elmondható. Mikor már kicsit lenyugodott fojtatta. - Ha nekem el kell bujnom akkor neked is. Nem veszíthetlek el- az utolsó mondatot holkabban mondta de így is meghallottam.
- Nem is fogol elveszíteni. De ha most én meg futamodok akkor nektek lesz bajotok és én azt nem akarom. Még egyszer nem veszíthetem el a családomat. - el léptem anyától és az ajtóhoz mentem. Mikor már a kilincsen volt a kezem anya elkapta. Oda fordítottam a fejem és láttam hogy mondani akar valamit de nem tette mert közbeavatkoztam. - Engem akarnak nem mást. Én kell megküzdjek velük és meg is fogok! - határozottság sugárzott a hangomból és ezt anya tudta hogyha ilyen határozott vagyok nem tud lebeszélni így csak bólintott de hozzá tette.
- Jó de én is ki megyek! Nem hagylak egyedül! - mondta én meg nem tudtam vele vittatkozni csak bólintottam és végül le nyomtam a kilincset. De bár ne tettem volna. Ami kint volt azt nem tudom szavakba önteni.
Apát 5 alfa fogta le, Hannát pedig 2 alfa szorította földhöz. Hanna hiába lány attól még béta és erős ezért apa egyik...hát hogy is mondjam segédje olyan mint egy testőr de mégse. A népet pedig a többi alfa őrizte hogy ne szőkjenek meg. Olyan haragot kezdtem el érezni hogy még az erem is kidület. Mielőtt bármelyik fejét le szedhetem volna 2 béta lefogot hátulról ahogy anyát is csak ők alfák voltak. Mindegyik feketébe volt öltözve és valamilyen maszk volt rajtuk. El kezdtem pufolni őket az egyik kezét meg is haraptam de nem engedett el hanem le térdepeltettek a földre, anyát pedig apa mellé vitték.
-Engedjétek el vagy esküszöm szét szagatlak titeket - kiáltotta apa mikor látta hogy milyen erősen fognak ez a két ürge. Erre csak egy öklöst kapott a jobb arcára. Felszisszentem, igaz nem én kaptam de vele együtt éreztem.
Átváltozhatunk volna farkasá de akkor a nép életét veszélyeztetnénk sőt a saját életünkket is. Még jó hogy nem tudják hogy anya terhes így legalább a babát nem kell félteni.Mielőtt megszólalhatam volna, hogy hadják békén őket egy 40 éveibe járó férfi lépett ki a katonái közül. A mentól illatta megcsalta orrom. Azt hittem el hányom magam. Olyan rég éreztem ezt az undort hogy meg is feletkezem róla ki is áll velem szembe. A falkám gyilkosa. Oda jött hozzám és megfogta az állam hogy szemébe nézek.
- Elég sokat változtál mióta utoljára láttalak. -mért végig a szemével azt hittem itt helyben hányom el magam. - Ha nem igértelek volna oda a fiamnak már rég allatam nyögnél és hidd el nem az élvezetől - a mondatta utolsó felében közelebb hajol arcomhoz így végül megtehetem az amire nagyon rég vágytam. Pofán köptem. De úgy elvakitot a düh fel se fogtam a mondta első felét.
- Ne merj hozzám érni azzal a rohadt kezeddel vagy esküszöm leharapom! - fenyegetésnek szántam de úgy látszik nem hatotta meg. Úgy látszik ezt még gyakorolnom kell. Helyete egy nagy pofont kaptam az arcomra. De ez olyan erős volt azt hittem ott esek össze de nem mutathatók gyengeséget. Erősnek kell lennem.
- Fogd vissza a szád te büdös omega vagy itt helyben raklak meg!- Megint meg akart volna pofozni de valaki megszólalt. Egy olyan személy akit nem akartam látni.
- Hagyd apám. Majd én megtanitom a leendő menyasszonyomat hogy kell egy alfa
előtt viselkedni. - olyan undorító. Fahéj illata meg undorítóbb volt mint az apja mentól illatta.Nem hittem a szememnek hogy tényleg ő az . Főleg az sokkolt hogy ennek a rohadéknak a fia. Már értem hogy miért nem mondta el milyen falka tagja. De még most se tudom de nem lényeg. Régen azt hittem ő a társam de tévedtem. De még megkorát. Ez a személy aki majdnem megerőszakolt és 2 évig a barátom volt, nem más mint Etvin Coll.
Sziasztok!❤️ Olyan hév kapott el hogy muszály volt kitenem a következő rész! Higgyétek el még én is izgulok a folytatásért pedig én írom 😅
Na de nem tudom hogy vagytok vele de szerintem a mai nap folyamán ki teszem a kövi rész is. Mert jövő héten elég nehéz lesz . Tudom ezt mondtam az első résznél is de akkor könnyebb volt mert nem kellet csinálni semmit a suliba. Szó szerint. De jövő héten ez már meg változik de igyekezni fogok hogy ne keljen sokat várnotok! ❤️ jó hetet nektek!Kovi részben:
A vérem felfort és már nagyon érett neki az a pofon ha nem fejezi be nagyon gyorsan a mondanivalóját.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Különleges omega vagy lány
LobisomemEgy omega lány aki elvesztette falkáját. De úgy falkara lelt ahol a vezér család fogadta be. De mi van akkor ha nem egy átlagos farkas ?? Mi van akkor ha különbözik a többiektől ? Vajon meg fog tudni szabadulni az üldözőitől? Lesz aki segíteni fog n...