A faluba vissza érve vissza változtunk emberé. Mindenki engem nézet. Persze hogy néztek hisz tegnap látták mit tettem. Lesütöm szemem mert nem tudok rájuk nézni. Hisz felelőtlen voltam mert nekik is bajuk eshetett volna. Hanna szorosan megölelt , Luka pedig megpaskolta a vàllam és mentek haza. Mintha Luka megfogta volna Hanna derekàt de lehet csak beképzelem a fáradtság miatt. Anyának megfogtam a karját és úgy mentünk be a házba. Mentem volna apához mikor anya megszólalt.- Szerintem menj aludni Ivett.
- Majd ha ennek az egésznek vége akkor fogok aludni. - indultam volna megint fel az emeletre apához de megálitott.-Hígy nekem, alud ki magad és amint apádat meggyógyítjuk levadaszuk őket és végzünk velük - rá nézek. Colléket érti ez alatt és nagyon örülök hogy van még valaki aki ugyan úgy kivánja a halálát mint én. Végül bólintok.
- A baba hogy van? - kérdem.
- Jól azóta hogy énekéltél neki megnyugtata- tette a hasára a kezét. Jó hogy nincs baja.
- Apuval mi lesz? - Kérdék rá. Félek, hogy nem fogom tudni meggyógyítani. Nem akarom az utolsó családtagjaimat elveszíteni. Fél másodperc után anya megszólalt.
- Ne aggódj rendben lesz én vele leszek. mosolygott rám anya. Végül felmentem a szobámba. Fent 5 szóba van, 2 vendég egy az anyuéké a másik az enyém plusz egy fürdő és a dolgozó szóba.Lent van a konyha nappali és még egy fürdőszoba. Van a pince, és ugye van a ház mellett egy mellék épület ahol az orvosi van pulsz ott is egy szoba az orvosnak. Beérve a szobàmba körülnézek. Két napja nem voltam a saját szobámba jó újra itt lenni. Van egy ablak aminek a párkánya elég tágas hogy oda lehessen ülni. Az ágy az ablak mellett helyezkedik vele szembe a szekrény a szekrény mellett pedig az író asztal a székel.
Ja és van saját fürdőm szerencsére. Élő vettem egy pizsit ami egy melegítő nadrág és egy top volt és elmentem le fürdéni.
Miután végeztem bebujtam az ágyba és néztem a plafont. El se hiszem hogy ez mind velem történik. Mostmár jöhetne valami jó is az életembe. Remélem minden helyre jön és vége lesz már ennek a rémálomnak. Végül annyit agyaltam, hogy elaludtam.Nemsoká megérkezik a többi szereplő is. Addig is türelem.
ESTÁS LEYENDO
Különleges omega vagy lány
Hombres LoboEgy omega lány aki elvesztette falkáját. De úgy falkara lelt ahol a vezér család fogadta be. De mi van akkor ha nem egy átlagos farkas ?? Mi van akkor ha különbözik a többiektől ? Vajon meg fog tudni szabadulni az üldözőitől? Lesz aki segíteni fog n...