18.fejezet

74 2 0
                                    


Még mindig az álomra gondolok miközben elhadjuk a város.

- Feyra nézd - zőkent ki öcsém a gondolataimból. Ugyan olyan zöld a szeme mint nekem csak a haja sötét barna az egyém gesztenye barna. Apum 3 éve meghalt. Anyum meg túlórázot a kórházba. Igen anyum orvos. Az öcsém Kenji 15 éves. Én meg itt vagyok 18 évesen. Jó még nem vagyok annyi de 2 hét múlva igen. Anyum 1 éve ismerkedett meg egy pasival aki egy cég vezetője és pokoli gazdag és most oda költözünk hozzá. Vagyis hozzájuk. Ha jól tudom van egy fia akinek már van egy párja. Hátra néztem öcsémre aki egy video játékot mutatót hogy milyen menő a kocsi. De most komolyan minden fiú a kocsira van rákatanva ebben a korban?

- Mindjárt ott vagyunk - szól anyu.
- Feyra minden rendben reggel óta nem se szólalsz - pillant rám majd vissza az útra.

- Igen csak volt egy fura álmom - legyintettem mintha semmiség volna.

- Ha amiatt volt az álmod hogy nem folytathatód tovább a táncot ne aggódj találunk rá megoldást. - Igen otthon nagyon szerettem táncolni volt is egy csapatom csak el kellet jöjjünk.

- Nem aggodom. - az öcsém közbe hú” zot meg á” zot és egy kicsit idegesített. Hamar felkapom a vizet még kicsi dolgokon is.  Még mentünk egy kicsit aztán leparkoltunk egy luxus ház előtt.

Anya a kocsi kulcsot oda adta egy segítőnek, hogy leparkolja a garázsba a kocsit

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Anya a kocsi kulcsot oda adta egy segítőnek, hogy leparkolja a garázsba a kocsit. Csak ámultam és bámultam de ahogy elnézem öcsém se csinálta másképp. Bementunk a fehér kapun majd fel a lépcsőn. Ott várt minket anya pasia. Ferito és a fia. Ferito anyát egy csókkal üdvözölte minket egy öleléssel de Kenjit egy pacsival is. Eddig jó fej. A fiára néztem aki mosolyogva jött üdvözölni minket.
- Sziasztok Eric vagyok, remélem jól fogjátok magatokat érezni. - mondta majd a szemüvege mögül Kenjire nézet és lepacsiztak. Valahogy ahogy rá néztem az álmomból Lukásra emlékeztetett. Elszorukt a torkom ahogy arra gondolok hogy meghalt. De nem értem miért kavart fel ennyire. Eric hozzám is oda jött és megölelt pont úgy mint Lukas. Egy könny csordult ki a szememből és mikor elengedett gyors letörőltem. Végül mosolyogva néztem anyára és bólintottam ezzel jelezve hogy minden tökéletes és nincs mit mondjak. Anya a megkönnyebüléstől kifujta a bent tartót levegőt. Ferito oda fordult anyához és bevezette őt a házba minket pedig Eric. Belül meg szebb volt. Ahogy beértünk egy előtér volt előttünk jobbra a nappali és a konyha. Balra pedig a kert ahol egy nagy medence is volt.

- Fent vannak a szobátok Anna oda vezet titeket. - Egy szolgáló nő volt. Kedvesen ránk mosolygott és intett hogy menjünk fel. Úgy is tettünk. Eric pedig lent maradt. Megtudtam hogy tavaly vezet a suliban és egy albérletben lakik a barátnőjével. Ahogy fel érünk a lépcsőn az első ajtó a Kenjié. Aztán az Ericé. Aztán az enyém és a folyosó legvégén az anyáéké. A böröndjeim már fent a szobában voltak. Mielőtt bezártam volna az ajtót hallottam Kenjit ahogy ujong. Legalább ő élvezi. A szobám nagyobb volt mint az előző és volt egy terasza is. A kilátás a tengerre nyílott. Végül erdőt védtem magamon és kipakoltam a böröndömet. Ahogy kinyitottam a szekrény teli volt ruhával.

- Ez nem igaz - az összes ruhát amit volt az szekrénybe egyet kettőt lesz számítva mert tettszet kiszedtem és a sarokba doptam. És a saját ruháimat betettem. Mikor végeztem már este lett. Kopogtak.

- Úgy látom már berendezkettél - csukta be az ajtót anya és beljebb jött.

- Hát igen kell egy kis én hogy a saját szobámnak tekintsem. - néztem meg a böröndömbe a maradék cuccokat. Majd holnap kipakolom azokat is.

- Eric a szobában van és alszik mert holnap megy be a céghez Feritoval - tájékoztatót én csak bólintottam. Eric rendes srác és szerintem elég jól kijövünk mint a tervérek - Ha éhes vagy akkor fel is hozhatód a szobádba a nem akarsz lent enni. - megráztam a fejem jelezve hogy nem vagyok éhes. Megindult az ajtó felé de vissza fordult.

- Ugyan abba a suliba fogol járni amiben Eric is. És mivel elég híres volt és van egy banda akivel most is jobban van lehet össze fogol velük barátkozni.

- Köszönöm inkább nem. - mondtam.

- Oo és még valami a suliba van minden fele program amin részt vehetsz és köztük van a tánc - ezt halva sokkal jobb kedvem lett.

- Mikor kezdődik a suli?

- Holnap után már suli kezdés. - na fassza még fel se tudok készülni az újjra. Anya egy jóét után kiment én pedig bemnetem a fürdőbe hogy le tusoljak és hogy be feküdjek aludni. De mielőtt befeküdthetem volna Kenji nyit be a szobába.

- Kopogni elfelejtettél? - nézek rá bosszusan. Kenji nem reagált semmit csak bejott körbe nézte és így szólt.

- Az én szobám jobb - hozzá vágtam egy párnát Kenji védekezően felemelte a kezét és nevetve kislicolt a szobámból. Milyen szemét lett.
Végül befeküdtem az ágyba és elnyomott az álom.

Különleges omega vagy lány Donde viven las historias. Descúbrelo ahora