Neler oldu içeride sojhun Mihra neden bu durumda
O sadece öfkeli, prenses içeride saçma sapan konuştu, kendini bana teklif etti mihra nin yanında hemde .Offf bu ne edepsiz bi kadın siz konuşmadiniz mi eşleşeceginizi
Söyledik tabi ama o düşüncesini bozmuş malesef korkuyorum çocuklar için, ya vermezse ya bi sıkıntı çıkarırsa çocuklaraEe sen buradasın mihra nerede sungun
Odanızda kapıda muhafiz bıraktım ama hala kendine gelemedi
Çok sinirli dime
Öyle tabi sinirliydi ama kendine geldiğinde nasıl olur bilemiyorumNedemek kendine geldiğinde sungun
Senin yanından çıktığında bayıldı ve hala uyanmadı
Ne!!!!! Bunu simdi mi söylüyorsun sungun dediginde önümden hızla geçti.Mihra!!!! Mihra beni duyuyor musun bak bana hadi aç gözlerini lütfen. Sojhun endiseliydi cunki mihra tüm gün uyanmadı saraydaki tüm şifacıları getirtip baktırdı ama bir türlü uyanamadı. Sabah oldu ,tekrar akşam oldu ama uyanmiyordu .
Şilla prensesi jangema nin keyfine diyecek yoktu .sojhun çaresiz vede bitkin bi şekilde mihra nin yanından uzaklaşmıyor elini dahi bırakımıyordu.
Sungun a bakıp "yoksa gitti mi beni burada böylece bırakıp geleceğe mi gitti sungun ."Kralim bilemiyorum 2 gün geçti yine akşam oldu ama uyanamadı bilemiyorum .
Lütfen Gözde lütfen benimle kal beni bırakma bana bunu yapma sensiz yapamam alıştım sana alistim kokuna bana yapma lütfen güzelim aç gözleriniMihra 'dan
🇨🇵 🇨🇵 🇨🇵 🇨🇵 🇨🇵
Odadan çıktığımda başım çok ağrıyordu kendimi hiç bukadar üzgün vede bitkin hissetmemistim.Neler oluyordu bana hala anlayamiyordum ama yıgılacaktım sanki ve sonrasını hatırlamıyorum. İyi de burada kimin odasindaydim ki galiba burasıda sungun un mu odasiydi en son hatırladığım beni bayılacagım sırada kucakladıgıydı .
Ah sojhun Neden bana öyle davrandın ki neden durdurmadın beni ,seni o kadınla baş başa bırakıp gitmek beni mahvetti diye düşünürken kapım açıldı
Bu da kim dedim içimdenAh nihayet uyandınız prensesim John sizi aşağıda bekliyor hadi acele edin bir an evvel buradan kacmalısınız
John da kim siz neyden bahsediyorsunuz sojhun nerede
O sırada kapı büyük bir gürültüyle açıldı içeriye saçları dalgalı ve uzun iri yarı kocaman cüssesi ile heybetli bir adam gelip bana sıkıca sarıldı elleriyle yüzümü avuclayip dudaklarımı sehvetle öpüyor du.
Elimle kendimden uzaklaştırdım ama bir türlü gücüm yetmedi artık nefessiz kaldığımda beni bırakıp alnını alnıma yasladı ve konusmaya başladı.Aşkım biran evvel çıkmalıyız hadi hızlı olalım dediginde nefeslerimi düzene sokmaya çalışıyordum ki birden yükseldiğimi hissettim .
Neler oluyor bu adam da kim beni omzuna almış hızlı hızlı biyerlere götürüyordu.
Allahım neler oluyor ben neredeyim en son sungun beni kucaklamisti ötesi yok bende.Beni atın önüne bindirip o da arkama bindi ve beni sıkıca sarmaya başladı. Tamamiyla john denen adami her ayrıntısına kadar hissediyordum .Göğsünün sıcaklığını, vücudunun diri ve sıkı olmasini ,kollarinin damarli olmasını, ılık nefesini, arada saçlarıma öpücükler kondurmasi belliki John artık şuan ben kimsem o kişiyi çok seviyor ve ona sırılsıklam aşık.At hızlandıkca saçlarım John tarafından okşanıyordu .
Bitiyorum şu saçlarından dağılan o enfes kokuna Elena dedi .Ben mi bana mı dedi Elena .Ben düşüncelerimle boğuşurken devam etti "az kaldı biraz daha zaman ama az kaldı senin yaralarını özenle saracağım bebegim dediginde bir eli atın yularındayken diğer elini saçlarımdan yavaşça kaydırarak önüme getirip göğsümün altında buluşturdu.Başımı önüme egdigim de o an nasıl farkedemedim Üzerimdeki bu elbisede neydi tüm göğüslerim meydanda ve belim de aşırı sıkı nefes alamıyorum neredeyse .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞE DOĞRU Tek Bedende , Üç İnsan
Ficción históricaBir yolculuk yaparken , her adımda eski anıların izlerini taşıyan yolları keşfedersiniz. Dar sokaklarda yürürken ,taş duvarların ardında saklı hikayeleri hissedersiniz .Tarihi binaların gölgesinde, geçmiş zamanların yankıları duyulur kulaklarınızda...