Tam istediğim yerde kralin kolları arasındaydım. Bu dogru degildi belki ama bu zamanda ve bu yerde, gerçekten korunmaya ve sahip çıkılmaya ihtiyacım fazlasıyla vardı ben de sığınacak doğru bi liman bulmuştum. Kendimi belkide yakin zamanda hiç bu kadar huzurlu hissetmemiştim ama neden hala uyuyamıyor ve korkuyordum .Yoksa yine başka yerde uyanmaktan mi korkuyordum ki bu büyük bir etkendi .Yada artık buraya hala adapte olamıyordum ondan mi kaynaklanıyordu .Yavaşça sojhun u uyandırmadan yanından kalkıp dogruldum .
Bu çok yorucu dedim ellerimi şakaklarima koyup ovuşturuyordum ki sojhun un sesini işittim
Mihra!!iyi misin ?yine uyuyamıyorsun dime afedersin bende yanında rahatça uyuyabildim sana haksızlık oldu kusura bakma .
Yok sorun değil sen uyu ,zaten gün içerisinde çok yorucu zamanlar geçiriyorsun ,birde gece uyumazsan kolayca hastalanabilirsin hem unutma bu ülkenin sana ihtiyacı var dediğimdeKendini düşünmen gerekirken bu halde birde beni mi düşünüyorsun sen dedi gel ,gel söyle bana dogru yaklaş. Beni yine göğsüne aldı.
Bu şekilde belki biraz dinlenedirebilirsin kendini dedi gerçekten kokusuyla mayışıyordum haklıydı da belkide az da olsa uyuyabilirdim .Hiç itiraz etmemiştim teklifine ve dedigini yaptım.
Majesteleri gökbilimci Avanos geldiler sizinle ve prenses Wang ile görüşmek istiyorlar efendim.
Mihra güzelim, istersen sonra gelmelerini söyleyebilirim hadi sen biraz daha uyu ha ne dersin?
Aaaa yokk sojhun bu kadarı bile yetmiş bana çok iyi geldi dinlenmişim doğrusu .Gelsin görüşelim bence dediGelsin! dedi kral ve Avanos baya endiseli bi şekilde içeriye girmişti.
Bi sorun mu oldu sizi çok endiseli görüyorum Avanos dedi kralAfedersiniz kralim ama
Tamam rahat ol hadi anlat ne var bu denli seni endiselendiren şey merak ettim doğrusu.
Majesteleri sabaha kadar uyuyamadım prenses...... yanii mihra nin haritasına baktım ve gördüklerim den sonra sabaha kadar gözüme uyku girmedi.Sizi erkenden rahatsız etmek istemezdim ama bu gercekten acil karar verilmesi gereken bir durum oldu .
İçeriden tekrar ses duyulduMajesteleri girebilir miyim dedi sungun
Ee sey kralim onunda burada olması lazımdı size gelmeden önce onu ben çağırdim Affedin ....
Gir sungun dedi kral ,sungun içeriye girerken bi sıkıntı olduğunu farketti direkt gözleri mihra yi buldu ama görebildiği sadece anlamsız bakışlar ve kaygı vardı. Direkt mihra ya daha yakin olabilecek yere oturdu .Gözlerine bakıp bi sorun mu var diye fısıldadı
Bilmiyorum ki şimdi öğreneceğiz dedi mihra da sungun a
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞE DOĞRU Tek Bedende , Üç İnsan
Ficțiune istoricăBir yolculuk yaparken , her adımda eski anıların izlerini taşıyan yolları keşfedersiniz. Dar sokaklarda yürürken ,taş duvarların ardında saklı hikayeleri hissedersiniz .Tarihi binaların gölgesinde, geçmiş zamanların yankıları duyulur kulaklarınızda...