Merhaba! Çok eğlenceli bir bölümle geldim. Sizler de fark etmişsinizdir ki bu kitap Kış Güneşi kadar ağır değil, daha eğlenceli. Yaz için resmen rahatlatıcı bir kurgu. Umarım seviyorsunuzdur.
Yorumlarda belirtmeyi unutmayın.
Şimdilik bölümler için belirli bir gün yok ama zaten sık atacağım, biraz daha ileride kararlaştırırız.
Keyifli okumalar🩵
Ricky Martin - Livin' La Vida Loca
(Kelimenin tam anlamıyla Rosalina şakısı. She is living la vida loca ahaha)
Bölüm 2: ROMEO ve JULİET
Merhaba hanımlar, İtalya'nın en sansasyonel blog sayfasına hoş geldiniz!
Çılgın bir giriş yapacak halde değilim, kalben derin bir hüzün içerisindeyim. Son zamanlarda mercek altına aldığımız Salvatore Castellani'nin ve sevgili babasının başına gelenler ülke gündemine bomba gibi düştü! Şayet Tanrı'nın ona bahşettiği bu yakışıklılık ile başlı başına bir bomba olan Salvatore Castellani'den hala haber alınamadı. Çocuk sahibi olma kararı alarak bize Salvatore gibi bir bomba veren sevgili babası, saldırının olduğu gece maalesef hayatını kaybetti.
Işıklar içinde uyusun.
Bunca yıl boyunca işlerini arka plandan yöneten ve sosyeteye adımını bile atmayan Bay Salvatore'yi ilk olarak Le Bal des Debutantes'te görmüştük. Bu muhteşem baloya harika bir hanımefendi ile katılmıştı ancak birliktelikleri devam etmemişti. O günden sonra kendisi dünyadaki en gözde bekar erkekler arasına ilk ondan girmiş ve listeyi en temelden sarsmıştı. Bunca zaman böylesine bir cevherin nerede saklandığını merak etmiştim doğrusu.
Elbette talipleri bol olan bu beyefendiyi birkaç farklı isimle gördük. Victoria Secret mankenlerinin ya da ünlü oyuncuların yanındaydı ancak kimseyle ciddi olarak ilerletmedi. Ve Tanrı'm, şimdi kim bilir ne halde?
Yoksa, o muhteşem genlerini devretme şansı bulamadan hayata veda mı edecek?
Lanet olası, kalpsiz düşmanlar! Ona nasıl ateş edebildiniz, onu nasıl vurabildiniz? Kıskançlıklarından yapmış olabilirler çünkü onun seksiliğini asla elde edemeyeceklerini biliyorlardı ve şimdi onu dünyadan silmek istediler!
Kalbim bunu kaldıramaz, Tanrı'm, lütfen bu genlerin dünyada kalmasını sağla.
Gidip biraz daha araştırma yapmam gerek, sizi haberdar edeceğim hanımlar, beklemede kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MADALYON CEMİYETİ-2: HEYKELİN KALBİ
Teen FictionRosalina Romano, genç bir doktordur. Sevgilisi ile tatil yeri için Sicilya'yı seçtiklerinde, başına geleceklerden habersizdir. Bir iş adamının yanında çalıştığını söyleyen sevgilisi, patronu vurulunca Rosalina'dan yardım ister. Fakat Rosalina, kurt...