Bölüm 10: İNTİKAM

1K 275 108
                                    

Billie Eilish - Birds of Feather

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Billie Eilish - Birds of Feather

Bölüm 10: İNTİKAM

İyi geceler hanımlar ve yeteri kadar hızlı olmadığımı iddia eden klavye fareleri!

Görünen o ki Sicilya'nın çılgın gecelerinden sonra lanet Roma'ya kadar sıçradı. Salvatore Castellani'nin bir iş adamı olduğunu biliyoruz, adını duymamak artık imkânsız. Görünen o ki yalnızca bizler değil, kötü adamlar da onun peşinde. Bilemiyorum, belki de başarı kıskanılıyordur.

Roma'daki büyük mekanına yapılan saldırıyla sarsılmış durumda. Duyduğuma göre mekânı elden çıkartmış, korumalarından birisinin öldüğü o mekâna bir daha giremeyecek olmasını içtenlikle anlıyordum. İnsanların düşündüğünden daha hassas olmalı.

Yine de bir yanımın bu inancı kaybettiğini söyleyebilirdim. Acaba Bay Castellani göründüğü kadar masum olabilir miydi?

Çılgın Grazia iyi rüyalar diler...

*

Salvatore Castellani:

"Benimle alay mı ediyorsun?" Telefondan gelen sert ses karşısında kaşlarım çatıldı.

Victor Lanet Olası Ivanov aramış, benden hesap soruyordu.

İç geçirirken telefonu hoparlöre alarak masanın üzerine attım. "İnan bana hiç havamda değilim Victor," dedim kendimi koltuğa bırakırken.

"İnan bana ben de hiç havadan değilim," dedi o da. Rus aksanı akıcı İngilizcesinden bile kendini belli ediyordu. Ivanov pek sınırları olan bir adam değildi ve dünyadaki herkese posta koyabilecek kapasiteydi. Bu huyundan nefret etsem de iyi bir yönü vardı. Yersiz evham yapmazdı, gerçekten bir sorun olduğunu düşünmedikçe beni aramazdı.

"Ne boklar dönüyor?" dedi yorgun bir sesle.

"İrlandalıların hepsini ortadan kaldırmalıyım," dedim gözlerimi yumduğumda. "Canımı fena halde sıkıyorlar."

"Kafalarına sık gitsin. En azından cemiyetin kurucusunun koruması gereken itibarı için uygun bir bedel olur." Onu dışarıdan gören birisi muhteşem bir adam olduğunu düşünürdü. Dünyanın en zengin adamlarından birisiydi, ailesi aşırı saygın bir soyadına sahipti, sanatla olan iç içe durumu yüzünden medyanın övülen ismiydi. Bir de yaptığı bağışlar ve her hafta sonu kiliseye gidişini düşünüldüğünde onun bir topluluğun kafasına sık gitsin, diyecek türden bir adam olduğuna kimse inanmazdı.

İşte Madalyon Cemiyeti buydu. En iyi temsilcilerinden birisi ise bir yüzü canavar, diğer yüzü muhteşem bir iş adamı olan Victor Ivanov'du.

"Bu sözler size hiç yakışıyor mu barış elçisi Ivanov?" dediğimde keyifsiz bir sesle güldü.

MADALYON CEMİYETİ-2: HEYKELİN KALBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin