Bruna Mars - Leave the door open
Bölüm 14: YENİHAYAT
Kutsal olan her şey aşkına!
Bu gördüklerim bir şaka mı?
Sevgili Salvatore Castellani, arka arkaya duyurduğu haberler ile bomba gibi düşüyor. Tabii kendisinin doğal bir felaket olmadığını söylemiyorum ancak evlilik! Beni her sabah kaldırabilen kutsal kahvem aşkına! Yıllardır herkesin peşinde gezdiği Salvatore Castellani dün akşam, Sicilya'daki bir kilisede evlendi!
Yanlış duymadınız, EVLENDİ!
Bu evlilik esnasında onlara sevimli ve yaşlı bir çift eşlik ediyordu. Castellani ailesinden kimse hayatta değil ve edindiğimiz son bilgilere göre gelinin tek ailesi olan kız kardeşi de bugünkü resmi nikaha yetişebilecekmiş.
Yıldırım, şimşek ve bütün doğa olanları kadar hızlı olan bu aşk akıllarını başlarından almış olmalı!
Hanımlar, gelin şu fena sarışın bombayı birlikte tanıyalım!
Kendisi Rosalina Romano. Roma'da eğitim almış bir doktor ve yirmi altı yaşında. Doğal sarışın olan bu güzellik aynı zamanda sanata da son derece yakın. Bir kız kardeşi var, babası yakın zamanda ölmüş ve annesi hakkında da hiçbir bilgi edinemedim. Can sıkıcı. Yine de görünen o ki Bay Salvatore'nin aklını başından almış. Birlikte iyi bir aile kuracaklarına inanıyorum.
Sibilla mutluluklar diler...
*
Biliyordum! Elbette biliyordum!
Benim tuttuğum sarışının bunu kazanacağını daha ilk andan anlamıştım!
Saygıdeğer Rosalina Romano, herkese haddini bildirmek için sahalara döndü! Görünen o ki Roma'dan Sicilya'ya gelerek beyefendinin kalbinin aslında kendisine ait olduğunu hatırlatması gerekmiş. Biliyorsunuz, son günlerde Castellani ciddi hafıza sorunları yaşıyordu fakat karısı ona B12 takviyesi yapmış olmalı.
Evet, yanlış duymadınız, KARISI!
Dün gece geç saatlerde, Sicilya'da bir kilisede dünya evine girdi çiftimiz. Elimize geçen şu fotoğraflara bakın! O kadar tatlılar ki bütün günümü çikolata yemeden geçirebilirim! Kızım, lotoyu tutturdun, bundan sonra kocanın ve hayatının tadını çıkart!
Tabii bu evlilik biraz ani oldu gibi, ne de olsa nişan bile yapılmadı. Bugün resmi nikah ve akşam da yemek daveti var. Bazı şeyler beni şüpheye düşürdü.
Çığlıklar, yardım çığlıkları! Yoksa dünyaya yeni bir Castellani mi geliyor?
Bu beni heyecandan bayıltmaya yetebilir, doğru olmasını içtenlikle diliyorum ve doğru değilse bile çiftimizi bu iş için bir an önce mesaiye çağırıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MADALYON CEMİYETİ-2: HEYKELİN KALBİ
Teen FictionRosalina Romano, genç bir doktordur. Sevgilisi ile tatil yeri için Sicilya'yı seçtiklerinde, başına geleceklerden habersizdir. Bir iş adamının yanında çalıştığını söyleyen sevgilisi, patronu vurulunca Rosalina'dan yardım ister. Fakat Rosalina, kurt...