(20 oyda yeni bölüm gelir ona göre yanii)
Gözlerimi açtığımda elim kolum bağlıydı gereksiz soğuk olan bir yerde sandalyeye bağlanmıştım diye içimden geçiriyordum ki içeriye bir adam kirdi o kadar tipsizdiki bakamıyordum çenemden tutup kaba bir şekilde kendine bakmamı sağladı ben ise ona iğrenerek bakıyordum ki bunu anlamış olacak sert bir Osmanlı tokadı geçirdi ve tabii ki dudağım patlamıştı ben kendimi zar zor tutuyordum ağlayıp küçük duruma düşmemek için ama gözümden düşen bir damla yaşa engel olamadım adam çoktan gitmişti ben onun arkasından saydırmaya devam ediyordum odadaki küçük pencereden havanın karardığını görmüştüm ve karnımda çok acıkmışti diye yine kendi kendime konuşurken içeriye beni kaçıran adam girdı benim dudağımın patladığını görünce bana tokat atan adamı çağırın dedi kapıdaki korumalara ve ben bana vurduğu için ona vuracak sanarken o ise aferin murat böyle devam dedi ve odadan çıktı demekki o tipsiz adamın adı murattı. (Allah Allah) benim gözümü bağlayıp başka bir odaya götürdü gözümü açtığımda ise gördüklerimle şok oldum burası işkence odasıydı filmlerde her ne kadar izlemeyi sevsemde korkudan dolayı gözümden düşen damlalara engel olamadım.Ama gözümden düşenin tek şey göz yaşı değildi merhametsiz insanlarda düştü gözümden neyse ben bunları bir kenara bırakıp Murad'a döndüm ve bana beni kaçıran korkak adamı çağırın dedim. Tabii ki beni deinlememişti.Ama zaten kapıda bekleyen adam yani beni kaçıran girdi içeriye ve Murad'a çıkması için kaş göz yaptı ve kapılar çoktan kapanmış tı benim içimi daha da korku bastı ama ona bunu belli etmem gerektiğini düşündüm ve cesaretli bir şekilde beni neden kaçırdınız! dedim 1 2dk geçince derin bir nefes çekerek "baban yüzünden" dedi ben kekeleyerek "Ba..bamm si..ze n..e ya...pmış diyebildim.bana bağırarak sus da anlatayım dedi. Ve anlatmaya devam etdi.( Sedanın ailesi hakkında "annes avukat babası doktor abisi güzEl bir üniversite kazandığı için yurtdışınfa okuyor seda ise lise son sınıf olduğu için düzenini bozup yurt dışına gitmedi".)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK'mı İNTİKAM'mı
Gizem / GerilimBir kız babası yüzünden intikam amaçlı kaçırılıyor ve çeşit çeşit işkenceler görüyor tağki gizemli kişi gelene kadar