Yillar aylar sonra silanm👊👊🔥
Ficle ilgili bir takim sorunlar oldu iste bende yazmadim simdi yazmaya başlıca.devamini cok fazla istediniz.
İyi okumalar yavrular;)
----
Evde Sam ve Hyunjin yoktu.
Hyunjin'in şirkette işi varmış.
Sam her zaman ki gibi akşam gelcekti.
Mutfağa gidip,alkol aldım biraz içmekten zarar gelmezdi.
----
Biraz demiştim değil mi?
En az 10 bardak içtim.
Sarhoş olmuş vaziyetteyim.Ve kapı açıldı Hyunjin gelmiş.
-----
Felix Hyunjin'i görünce sırıtmıştı.
Hyunjin Felix'e baktığında neden sırıttığını anlamadı."Yakışıklım hoş geldin!"
Ağzını yayarak konuşmasından sarhoş olduğunu anlamıştı fakat sarhoş olanlar doğruları söylerdi.
Hyunjin'de sırıtmıştı.
"Hoşbuldum Felix"
"Hyunjiiinn! Seks yapalım mı? Seninde becermeni istiyorum. İçin gibi dışında mükemmel!"
Hyunjin bunu kabul edecekti Felix demekki onu seviyor ..
"Olur gel bakalım"
Hyunjin Felix'i kucağına alıp, üst kata çıkardı.
Yatak odasına geldiğinde, Felix'i yatağa uzandirdi.
"Beni seviyor musun Felix?"
"Mhmm bayiliyorum sana!"
Hyunjin Felix'in üstünü ve kendinikini çıkartıp bir köşeye attı.Felix'in güzel olan vücudunda göz gezdirip, gözünü Felix'in memelerime getirdi,emicekti.
Dudaklarını göğüse getirip emmeye başladığında Felix'in zevkle inlemesini dinliyordu.
Dilini sürüklüyerek, diğer meme ucunu emmeye başladı.
"Mhmmhm"
Hyunjin, kızarmış, şişmiş tepeciklere bakıp sırıtmıştı.
Dudaklarını Felix'in dudağına getirip, ateşli şekilde öpüşmeye başlamıştılar.
Hyunjin Felix'in dilini ağzına kompile alıp emmeye başladı.
Ateşli olan öpüşmenin ardından,Hyunjin bir anda yatağa çekilip kucağına çıkan Felix'e dikkatle baktı.
Arsız tarafını sevmişti.
Hyunjin penisinde hissettiği,el ile derince inledi.
Genişlememiş şekilde penisi Felix'in deliğine girdiğinde, Hyunjin'in penisi büyümeye başlamıştı.
'"Felix.. genişletseydik"
"Hayır sert seviyorum!"
Hyunjin Felix'in dediği şey ile sırıtıp,onu belinden tutarak sertçe içine girmişti.
Felix'in kayan gözü ve zevk ile inlemesine baktı.
Felix hafiften zıplamaya başlayınca Hyunjin de yardım ederek hızlandırdı,Felix inlerken zevk alan yüzüne bakıyordu.
Etin ete çarpma sesi ortamı daha çok alevlendiriyordu.
Hyunjin Felix'i yatağa uzandirip, içine tekrardan sert ve hızlı şekilde girmeye başlamıştı.
Felix'in gözleri yaşlanmış, yukarı kayıyordu. Dudaklarını da ısırıyordu.
Hyunjin bunu görünce daha çok hızlandı ve Felix'in zevk noktasına vurduğunu anlayarak bir çok kez daha aynı yere vurmaya başladı.
Ve ikisi boşalmıştı.
"Mhmm! Hyunjiin..sikini emebilir miyim?"
Hyunjin sırıtmıştı,zaten emmişti.
"Emebilirsin"
Felix Hyunjinin yatağa uzandirip, kucağına çıkarak kalçasını Hyunjin'e döndürüp kendide Hyunjin'in penisine dönmüştü.
Penisi anında ağzına alıp emmeye başladığında,Hyunjin derince inleyip karşısında olan beyaz kalçaya bakıyordu.
Pembe deliğine,dilini degdirince.
Felix'in inlemesini duymuştu.
Dili ile deliğini sikmeye başlamıştı.
Felix'de Hyunjin'in penisini emerken ikisi aynanda zevk alıyordu.
Felix boşalmıştı fakat Hyunjin'in penisi hâlâ şişti.
Felix daha hızlı emip Hyunjini de boşaltmıştı.
"Uyumak istiyorum,Hyun."
Hyunjin Felix'i tutup yatağa uzandirarak, uyumasını bekledi uyuduktan sonra üstünü giyip aşağıya sırıtarak inmişti.
----
Hyunjin dizi izlerken kapı açılmıştı.
Sam gelmişti.
"Hoşgeldin Sam"
"Hoşbuldum Hyun,Felix nerde?"
"Onun bacaklar fazla ağrımistir. Uyuyor"
"Tama-Ne!?"
"Benle sevişti. Sarhoştu ama kucağımda zipladiginda ayıktı yinede devam etti"
"Hızlı olsan beraber yapsak şu işi"
"Yaparız merak etme"
---
Simdi bunlar abi kardesler ama Sam kardesini de siksin mi arkadassaklar..
Umarım beğenirsiniz
Sizleri seviyorum Sağlıkla kalin muckkk 🌺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgilimin İkizi/Hyunsamlix
Hayran KurguFelix Sam ile iş yerinde sevgili olmuştu, Sam onu eve davet ettiğinde ise Felix şaşırmıştı, tıpatıp karşında aynı kişiler vardı ama Sam'in ikizi Hyunjin,Hyunjinde Sam kadar yakışıklı biriydi. onları ayırt edebilmek için neyseki Hyunjin kırmızı saçl...