Keyifli okumalar..Ekrana bakarken görüntü yavaşladı. Karan şaşkınlığını hemen üstünden atarak sert yüz ifadesini takındı.
"ilerlet şunu lan niye yavaşladın" görevli adam korkuyla baktı Karan 'a ,"Abi görüntüler normale döndü çünkü şimdi çıkıyorlar yukarı" demesiyle Karan "Kaçıncı kaç ?" Diye resmen kükredi.
"12"cevabıyla hızlı adımlarla çıktı güvenlik odasından aynı anda kulağında ki cihaza dokunarak bağırmaya başladı "12. Kata koşun eğer kaçırırsanız hepinizi ordan aşağı atarım "
Saniyeler içinde asansöre yanında en yakın adamı ve arkadaşı Anıl ile bindi. Diğer adamlarıda başka asansöre binerken hastaneyi didik didik arayan adamları çoktan merdivenlere koşmaya başlamıştı.
Yukarı çıktıkları an sevdiği kadın görüş açısına girdi .
"Gece ! " diye haykırmasıyla helikopter sesinden zor da olsa duyduğu sese döndü kadın. Gözgöze geldiklerinde gözlerinden binbir duygu geçiyordu. Kırgınlık, kızgınlık, çaresizlik en çokta özlem çünkü artık aralarına görünmeyen bir mesafe girecekti. Karan çaresizce "Gitme !" diye bağırdı.
Gece ise gitmek ile kalmak arasında bocaladı. Kudretse Gecenin kararsız olduğunu görünce kolundan tuttuğu gibi çalışan helikoptere sürükledi. Karan bu görüntüyle bir iki adım atmıştı ki pervaneler hareketlendi. Karan o anda bir isim daha eklemişti öldürülecek listesine..
Durmadı kükredi "Kudret listemdeki yerini aldın geberteceğim seni " diyerek önüne döndü ve telefonunu çıkarıp Ayhan'ı aradı. Açılan telefonla hemen konuşmayla giren adamı dinledi.
"Atalay diye bir şirket abi güvenlik sistemiyle oynayan kişi" Karan zaten çözmüştü olayı ama bunu sonra düşünecekti."Bırak Atalay'ı ,atacağım konumdan helikopter kalktı nereye gittiğini bul bana, sakın gecikme bu son uyarım " telefonu yine yüzüne kapattı ve giden helikopterın ardından bakarken telefonu yere çarparak ekranını parçalara ayırdı. Ellerini saçlarından geçirip yüzünü gökyüzüne doğru çevirip içindeki öfkeyi kusarcasına haykırdı .
***
Gecenin gidişinin üzerinden bir hafta geçmişti. Karan bu süreçte İzmire ailesinin yanına gittiğini öğrenmişti aslında burdaki katliam da burda olmaması daha iyiydi. Hatta Karan için bir fırsattı. Kardeşini de Fransa 'ya gönderdi. Artık Karan 'ı tutacak hiçbir neden yoktu çünkü tek zayıf noktası iki kadın güvendeydi.
Üstüne tam oturan siyah pantolonu giyinip siyah gömleğini de üstüne geçirip özel yapım olan adının ve soyadının baş harfleri içiçe geçmiş kol düğmelerini taktı. En pahalı olan saat koleksiyonundan da bir parça çıkartıp koluna taktı. Son olarak kravat ve ceketini giyinip saçlarına şekil verdikten sonra çıktı odasından hava kararmış ve yine bir toplantı düzenlenmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVUKAT HATUN
Horror01.12.2023 Korkusuzluğun sınırlarında dolaşan Karan SANRI taşlaşmış kalbi ve gaddar olmasıyla tanınan bir mafya. Yolunun Avukat Gece Eylem ile kesişmesi sonucu kendini bilinmezlikle dolu bir hayatın içinde bulacak.. Kitabın çalınması kopyalanması d...