Son cümlelerinden sonra arkadaşıma "afedersiniz " diyip elimi tutarak apar topar beni mekandan çıkardı. Ne oluyordu bana tepki veremiyordum daha söylediklerini hazmetmemişken bir maceraya daha atılıyorduk sanırım. Gerçi Karan olur da macera olmaz mı?
Adam ayaklı macera sorun yaratmakta üstüne yok. Mekandan çıktığımızda etrafımızda duran siyah arabalardan gözümü alamadım kaç araçla gelmişti. Beni araca sürüklemeye başladığında elimi sert bir şekilde çektim ellerinden.
"Ne yaptığını sanıyorsun sen ? Seninle hiçbir yere gelmiyorum. Seninle olmak istesem senden kaçmazdım." kaskatı kesilen şimdi kendisiydi. İstediği gibi hareket eden bir adamla olmam çok zordu .
Hele de bir katille olmam imkansızdı. Üstelik ben avukatım iyilerin yanında olup onları savunmak için yıllarca hayal kurarak dirsek çürütmüşken şimdi inandığım herşeye ters hareket edemezdim.
Hiçbirşeyimiz ortak değilken nasıl anlaşabilirdik herşey tensel bir çekim değildi. Hayat bundan ibaret değildi ki koca bir ömürden bahsediyorduk. Hergün silah patlayan bir evde yaşamayı istemiyordum.
Yolun başındayken durmamız ve yönlerimizi değiştirmemiz gerekti. Fakat biz birbirimizin yörüngesinden bir türlü çıkamıyorduk.
Sözlerimin ağırlığıyla yutkundu.
"Gece ! " elinin birini ensesine atıp birkaç saniye yerinde kıpırdandı. "Bilmediğin şeyler var gidelim anlatacağım. Konuşmamız bitince istediğin yere bırakırım . " söyleyeceği şey hayatımı değiştirecek gibiydi.
Bu korkusuz adamın kıvranarak konuştuğunu ilk defa görmüştüm. İçime çöreklenen duyguyla ne diyeceğimi bilemedim. Duyacaklarım hoşuma gitmeyecekti fakat tatlı bir yalana ,acı gerçeği kabul ederdim.
Derdi neyse söylesin bir an önce gitsin istedim benim dengemi bozuyor bu adam aklımı karıştırmayı her seferinde başarıyor ve bu durum beni daha çok sinirlendiriyor.
Ne diyeceğini bilmediğim için gerildim ama korkunun ecele faydası yoktu.
"Gönder gelsin bakalım ne çıkarsa bahtımıza !! " dedim
"Tamam söylüyorum bu yaşıma geldim böyle gerilmedim anasını satayım " diyerek söylenmeye devam etti Karan .
"Hastaneye yatman gerek kanında bilmediğimiz bir madde var ilacı da İlyas piçi saklamış. Aklınca kendini güvene almış ."
Duyduklarım doğru muydu ? O anlatmaya devam ederken susturdum .
"Hayır hayır dur bir dakika geri al cümleyi " algılama güçlüğü çekiyordum çünkü korktuğum şey ondan uzak kalmama rağmen başıma gelmişti. Zarar görmüştüm oysaki kurtuldum sanmıştım ne saftım.
Bir kaç adım geri adım attım.
Karan üzerime doğru yürüdü .
"Gece! özür dilerim lütfen gidelim ,çözeceğim iyi olacaksın "
Şimdi her şey netleşmişti mide bulantılarım ,baş dönmelerim halsizliklerim.. Bunları idrak etmemle korkularım baş gösterdi ve gözüm karardı gördüğüm son şey Karan 'in arayı koşarak kapatması ve beni kollarına almasıydı.***
Sevdiğim kadının saçları yastığa dağılmış masum yüzüyle güzel bir rüyada gibi huzurla uyuyordu . Evet sevdiğim hatun ..Benim hatunum..İlk defa bir kadına böyle duygular besliyorum o ise benden kaçıyor .
Ellerini tuttum. Güzel yüzünü seyre daldım .Böyle bir camiada benden kaçan kadına aşık olduğum duyulsa madara oluruz anasını satayım . Kendi kendime de konuşmaya başladım oldu benden mis gibi deli oldu. .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVUKAT HATUN
Terror01.12.2023 Korkusuzluğun sınırlarında dolaşan Karan SANRI taşlaşmış kalbi ve gaddar olmasıyla tanınan bir mafya. Yolunun Avukat Gece Eylem ile kesişmesi sonucu kendini bilinmezlikle dolu bir hayatın içinde bulacak.. Kitabın çalınması kopyalanması d...