Kız dağılan saçlarım ve kollarıma baktı. Biraz yırtık ve kan vardı. İnanmış olmalı ki "Tabi buyrun " diyerek telefonunu uzattı.
***
Karan kafayı yemiş gibiydi. Gecenin orda ne işi vardı. İçerde odasında dinlendiğini zannedip rahatsız etmemişti. Sanki nazik bir adamdı düşünceli davranacak zamanı bulmuştu. Odaya girse Gece 'yi bulamayacak onu arayacaktı.
O piçin yanına da gitmesi ertelenecektı . Korkmuştu kendinden Gece' nin gözlerindeki korkuyu görmüştü.
Dehşete düşmüş gibiydi ağzını açıp bir kelime bile söylememiş koşarak uzaklaşmıştı.Şuan da ise kendisi korku duyuyordu. Kaybetme duygusu benliğini yiyip bitiriyordu. Kaçamazdı buna Karan izin vermezdi. Çoktan radarına girmişti artık nereye giderse gitsin bulup getirirdi ama onu güzellikle istiyordu. Siktiğimin işleri hep sarpa sarıyor diyerek homurdandı .
Önce ellerindeki kandan kurtuldu. Zaten korkmuştu Geceyi daha fazla korkutmak istemedi. Havluyu yere atar atmaz koşar adımlarla çıktı arkasından Gecenin eve doğru değil ormana girmeden önce ki görüntüsünü görünce paniğe kapıldı.
Kafayı yemiş olmalıydı bilmediği bir ormanda deli gibi koşarak Karan dan kaçıyordu. "Değil benim mülkiyetim olan orman, Dünya'nın bir ucuna gitsen seni (istediğim) sürece yine bulurum " diye ağzının içinde homurdandı. Ormana girdiğini gördüğünde Karan da o yöne çevirdi ve adımlarını hızlandırdı , koskoca mafya babasını arkasında koşturduğuna inanamadı. Tam bir kaçıktı.
Şu anda bile kadını düşününce dudağının bir köşesi yukarı kıvrıldı. Kaçırıldığı zaman cip takıldığını düşündüğünde bile böyle korkuyla baktığını görmemişti.O anlar tekrar bir film gibi hafızasında oynadı. O sıçanın cip takabilme olasılığını düşündüğünde baygın olduğu süreçte zaten kontrolden geçirilmişti.
Herhangi bir sorun yoktu, aslında kafamı karıştıran da tam olarak buydu.Geceye bir zarar vermeden sadece bana göz dağı vermek için böyle birşeyi İlyas'ın göze alması çok saçma geliyordu.
Yanımda kalması için sonra halledilecek demiştim ama yanımda kalınca da düzgün durmuyordu ki meraklı bir kadındı o garaja girme olasılığı nerdeyse sıfırdı. Gel gör ki Avukat Hatun burnunu oraya da sokmayı ihmal etmemiş sıfırlık ihtimali bile yüzde yüze çevirmişti.
Kalbinde ölene dek can bulmayacak tohumları çoktan yeşerttiği gibi. .
Evet herkese Avukat Hanım çoktan ona Hatun olmuştu. Onu da kirli Dünyasına istemeden çekmişti. Şimdi ise bırakması gereken noktadaydı ama Karan bencil bir adamdı. Şimdilik onun olmasada yanında kalmalıydı ,onun içinde olmadığı evini artık boş bir yapıdan ibaret görüyordu.O evdeyken normal insanlar gibi işlerini erken bitirmek ve evine gitmek istiyordu. Hiç tatmadığı bu duygular Karan'ı heyecanlandırıyordu.
Ormana girdiğinde Geceden hiç bir ize rastlamadığında bütün düşüncelerinden bir anda sıyrıldı. Yanında onunla birlikte koşan adamlarına bakarak "Dağılın!"diye kükredi.
Karan gittikçe öfkeleniryordu. Ormandan çıkmasına ihtimal vermemişti .Yanında koşan adamına seslendi. "Semih!Ormanda ki güvenlik sisteminde sıkıntı var etrafta hiç adam yok hemen kameralara bakın. " Evet güvenliğini sağlamak için ormanın heryerinde adamları ve güvenlik kameraları bulunuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVUKAT HATUN
Terror01.12.2023 Korkusuzluğun sınırlarında dolaşan Karan SANRI taşlaşmış kalbi ve gaddar olmasıyla tanınan bir mafya. Yolunun Avukat Gece Eylem ile kesişmesi sonucu kendini bilinmezlikle dolu bir hayatın içinde bulacak.. Kitabın çalınması kopyalanması d...