14.Bölüm

223 26 6
                                    

Rojin hanımın isteği üzere bugün Mardin gezilmiş,tabiri caizse altı üstüne getirilmişti.Mardinin tarihi evlerinden tutun da Mardin kalesine,camiilerine, medreselerine, çarşılarına hatta kiliselerine kadar pek çok yer gezilip görülmüştü.

Hümeyra ilk defa geldiği bu masalsı şehirde gördükleriyle adeta büyüleniyordu.Çok özel ve güzel bir şehirdi Mardin.Çok da sevmişti burayı.

Vakit baya bir geçmişti.Gezilecek çok yer olduğu için evden erken çıkmışlardı ve hâlâ da geziyorlardı.Bu yorucu geziden sonra güzel bir yemek yemek için Araf'ın her zaman gittiği lokantaya gitmişlerdi.

Rojin hanım ara da bir Araf ve Hümeyra'ya bakıyordu.Bugün için planları çok farklıydı ama istediği gibi olmamıştı hiç bişey.Nur, Hümeyra,Araf ve kendisinin olacağı bu gezide sonradan Berfu de dahil olmuştu.

Berfu içinse bu gezi çok iyi bir fırsattı ve elbette asla kaçıramazdı.Olabildiğince Arafa yakın olmaya çalışmış fakat o ne kadar yakın olmaya çalışırsa çalışsın Arafa da ondan bir o kadar uzak durmuştu.Bu durum genç kızın canını çok sıksada bişeyler düşünüyordu elbette.İstediği onun olacaktı.Kolaylıkla veya zorla.

Araf açısındansa durumlar çok farklıydı.Yeni yeni hissetmeye başladığı bu duygulara bir anlam veremiyordu.Hümeyrayı her gördüğünde gözünü ondan çekememesi,genç kız ona bakmasa bile kendisinin ona bakarken gözünü kırpmaması.Onu her gördüğünde kalbinde adını koyamadığı bir heyecanın olması.

Genç adam daha önce hiç böyle bişey yaşamamıştı.Önceliği her zaman dini,ailesi ve işi olmuştu.Kendisine haram olan kadınlara asla dönüp göz ucuyla dahi olsa bakmamıştı fakat şimdi kalbine söz geçiremiyordu.Günah olduğunu çok iyi bilse de gözlerini genç kızdan alamıyordu ya da almak istemiyordu.

Yemekler yenilmiş, güzel sohbetler edilmiş ve bir kaç yer daha gezildikten sonra eve dönmek için yola çıkılmıştı.

"Ne iyi ettik de gezdik bugün.Hem kafamız dağıldi hemde iyi geldi değil?"

"Aynen öyle babaanneciğim.Bu gezi çok iyi geldi.Yakın bir zamanda tekrarlayalım yine.Olur mu Arafcığım?Ne dersin?"

Rojin hanımın ortaya söylediği söze Berfu anında atlamıştı.Ama Nur duramayacağı için anında cevap vermişti genç kızın sorusuna.

"Olur tabii Berfucuğumm.Neden olmasın?" dedi Nur 'm' harfini uzatarak."Babaannemle birlikte bir gün ayarlarız yine.Abim de eşlik eder bize."

"Aynen tatlım.Öyle olur"

Bu konuşmadan sonra kimse sesini çıkarmamış,yol boyunca kimse konuşmamıştı.Hümeyra dışarıyı izliyor,huzurlu geçirdiği vakitlerin keyfini çıkarıyordu.Kalbindeki mutlulukla gözlerini kapattı ve bugünleri yaşattığı için Rabbine içinden binlerce teşekkür etti.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Sevgi Hanım, Hümeyra ve diğer çalışanlar; gelecek olan önemli davetliler için akşam yemeği hazırlamak üzere mutfağa girmişlerdi.Bu akşam yemeğe Celal Bey'in amcasının oğlu ve ailesi geleceklerdi.Onları en güzel şekilde ağırlamak için hizmetliler en iyi şekilde çalışıyorlardı.

Hümeyra son kontrollerini yaptığı baklavayı da fırına verdiğinde bütün yemeklerde neredeyse bitmişti.Bugün diğer günlere nazaran daha bir gergindi ve yaptığı her şeyi kırk defa kontrol etmişti.Eksik veya yanlış bişey yapmaktan korkuyordu sonuçta önemli misafirler gelecekti.Bu yüzden her şeye çok dikkat etmişti.

GÖNÜL YARASI(Kalp Gözü)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin