【¹².هونهو⚣︎】

58 11 8
                                    

𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝟏𝟐

چانیول از فرصت پیش اومده سو استفاده کرد و دستش رو از زیر دندون‌های پاپی شکل پسر نجات داد و با ضعف روی زمین نشست.

چانیول_ تو واقعا سگی، چرا گاز میگیری آخه مگه من...

غر غر های چانیول با دیدن سکوت بک، نصفه موند و بکهیون رو دید که معذب سر جاش ایساده و دهنش رو بسته. اول فکر کرد استاد اومده اما وقتی سرش رو چرخوند و یه دانش‌آموز دیگه‌ای مثل خودشون رو دید که عینک گرد زده و پشت موهای بلندش رو بالا بسته بود.
ظاهر درس خونش به تیپ و استایل نامنظمش نمیخوند؛ ولی نمیدونست چرا همه‌ی کلاس و مخصوصاً بکهیون اونقدر جلوش آروم هستن و سکوت کردن.

پسر یه قدم جلو اومد و بکهیون برای عقب رفتن مقاومت کرد. لعنتی! نمی‌تونست جلوش ضعف نشون بده. پسر جلوش، هوفی کشید و بدون پایین آوردن هر دو دستش، انگشت شست دست چپش رو زیر بینی‌ش کشید، این یعنی دردسر!

تن و بدن بکهیون و همه‌ی بچه های کلاس لرزید و فقط چانیول گیج و متعجب بود، چرا که از روز اول تا الان این پسر جدید رو هیچ جای مدرسه ندیده بود!

بکهیون آب دهنش رو قورت داد و دست هاش رو توی هم جمع کرد. سعی می‌کرد استرس کمش رو پنهان کنه اما نگاه خیره‌ی پسر جدید روی تک تک اجزای بدنش اجازه نمی‌داد تمرکز کنه.

بکهیون_ سو...سوهو ...

پسری که سوهو خطاب شده بود پوزخندی زد و سرش رو به سمت پنجره ها چرخوند.

سوهو_ آه بکهیون ... انگار هر چقدر بهت تذکر بدم آدم نمیشی، هنوز عادت گاز گرفتنت و داری ؟

بعد گفتن حرفش سرش رو سمت بک خم کرد، بکهیون پلکش پرید.

بکهیون_ سوهو ... من ...

سوهو وسط حرفش پرید.

سوهو_ پروژه‌ای که آقای هونگ خواسته بود رو انجام دادی؟

بکهیون_ آ ... آها ... آره آره انجامش دادم ف . .فقط ویرایش آخرش مونده، فردا تحویلش میدم.

سوهو سرش رو تکون داد و بعد از نیم نگاهی به چانیول و بکهیون، پوزخندی زد و پشتش رو به اون دو کرد و راه افتاد که بره.

سوهو_ ولی بکهیون ... بهتره عادت گاز گرفتن‌ت رو ترک کنی ... من خوب می‌دونم فَک قویت چه دردی میده، از‌ اون سوراخ برای کارای بهتری استفاده‌ کن پسر ...

سوهو بعد گفتن حرف هاش، بدون توجه به حال داغون بکهیون از کلاس خارج شد.

بکهیون دستش رو به میز گرفت و با زانو های سست روی صندلی نشست. دروغ بود اگر می‌گفت که نترسیده! سوهو می‌تونست چیزهای بین‌شون رو برای همه بگه و بکهیون رو نابود کنه. اگر به عقب برمی‌گشت هرگز به سوهو نزدیک نمیشد !

Pink SpermWhere stories live. Discover now