𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝟎𝟎

288 30 0
                                    

سلام سلام! رایتر «میچا» صحبت می‌کنه از ایرانِ دوست داشتنی.
اول اینکه خیلی ممنونم که این فیک رو می‌خونید و دوم اینکه این فیک، اولین فیک رسمیه منه که منتشرش می‌کنم و اگه کم و کاستی ای داره بابتش عذرخواهی می‌کنم.
نکته بعدی اینه که من این فیک رو تنهایی نمی‌نویسم و در ادامه با همراهم هم آشنا می‌شید.
در ضمن این فیک قرار نیست صحنه اسمات داشته باشه پس اگه دنبال اسمات هستید این فیک برای شما نیست.
اما انتخاب این فیک برای خونده شدن توسط شما، خالی از لطف نیست. چرا؟ چون بعدا با خوندنش متوجه می‌شید که نداشتن پارت اسمات توی این فیک، هیچ آسیبی به روند و پیشبرد داستان نگذاشته و هیچ جای خالی رو شما قرار نیست در داستان حس کنید.
نکته جالب فیک هم اینه که کسانی که فیک «I'm not ok» رو خوندن می‌تونن اینجا ادامه سرنوشت کاپل مَگی (متین و شوگا) رو دنبال کنن، این کاپل مهمون اصلیه داستانمون هستن ...
آپ داستان تایم مشخصی داره چون ما هم درس و زندگی داریم و باید بهشون برسیم. آپ هم یک روز در هفته و جمعه‌ها ست.

سلام !! :)
رایتر «جومیونگ» هستم...
خیلی خوشحالم که بوک ما رو برای خوندن انتخاب کردید.
می‌تونم بگم این داستان، واقعا خاص و جذاب هست و مطمئنم که از انتخاب این بوک، پشیمون نخواهید شد.
اگر می‌خواید در جریان داستان اصلی کاپل "مَگی" قرار بگیرید باید فن فیک «I'm not ok» رو مطالعه کنید. ولی در اصل درسته که این کاپل اقتباسی هست (ما از نویسنده اصلی اجازه حضور این کاپل رو توی فیک‌مون گرفتیم) ولی این یه دنیای جدید برای اونهاست و ادامه اتفاقات اون بوک، در اینجا اتفاق نمی‌افته؛ پس حتی اگر داستان اصلی‌شون رو هم نخونید، فرقی نداره چون شما اینجا از ابتدا با متین و شوگا آشنا می‌شید.

من و رایتر میچا هم قراره تو این فیک و فیک های دیگه، حضور ویژه داشته باشیم و با افتخار میگم که اسم شیپ ما «میونگ» هست. باید بگم که ما، به عنوان ناجی برای کاپل ها محسوب می‌شیم و بعضی مواقع تو پیش بردن داستان و پشت سر گذاشتن موانع، قراره کمک‌شون کنیم. حالا وقتی وارد داستان بشید خودتون متوجه منظورم می‌شید جیگرا ...

به زودی پارت های اصلی داستان رو آپ می‌کنیم. پس لطفا تا اون موقع منتظرمون باشید و بوک رو ذخیره کنید.
به امید دیدار دوباره♡⃞

#pink_sperm #chanbaek #krisho #kaihun #magi #science_fiction #dram #romance #comedy

Pink SpermOù les histoires vivent. Découvrez maintenant