Bunlar nasıl komşular amk!

50 1 20
                                    

Yine klasik bi gün ve ben yine sözde balkonuma yanlışlıkla düşmüş kadın iç çamaşırlarını toplayıp üst komşum wheein e götürüyordum. Mükkemel terliklerimi giyip merdivenleri çıkmaya başladım. Sepetimdeki donların sahipinin kapısının önüne geldiğimde zili çaldım. Kapıyı siyah gecelikli kırmızı rujlu wheein açtı. İçimden büyükçe öğürdüm.

"Ahh gerçekten çok pardon sakarlığım işte"

"Sorun değil ama bidaha olmasın"

"O kadar zahmet ettin içeri gelmezmisin bi laç bişey içip bişeyler yaparız, hm? "

"Ne zaman pes ediceksin anlamıyorum wheein "

"Sadece seni davet ediyorum"

İçerisi vahşet ve kadın kokuyodu. Kusucaaağm. İçeri girsem wheein ne yapıcağı belli değil. GAY İM BEN AMK HAS VE HAS GAY İM.

"Saol wheein cim "

"Ama neden"

"Wheein cim bak şimdi kadınlara karşı gram bi çekim hissetmiyorum ben gay im tamammı. Ha eğer böyle fenimen giyimi olan çekici hem utangaç hem azgın bir erkek olsaydın şuan evine 20. gelişim olurdu"

"Off tamam o zaman senden küçük bişey istiyorum. "

"Neymiş o"

"Kardeşin moonybul u bana ayarla"

"O zaten senden hoşlanıyo"

"NE"

"senden hoşlanıyoda balkonumdan donun eksik olmuyoki açamadı kendini sana"

"Vay anasını"

"Kalpli donunuda o aldı.

" en sevdiğim donumdu o"

"Neyse ben daha yemek yiyicem Allah a emanet"

Daha demin ne yaşadım ben amk. Yakında anamada sarkıcak anasınısatim. Eve geldiğimde koltuğa uzandım ve telefona gelen bildirimlere baktım.

İmambeyler📿 adlı gruptan 8 mesaj

İmambeyler📿

Sarı zebani

Lan changbinin bi fotoğrafını buldum eski.

GÖBEĞİ BENDEN BÜYÜK AMK

Laikleşmiş kedi

JİSJİSJİSJİSJİSJİS

Abdestsiz it

Kanka jisung hâlâ bakmıyomu ya

Laikleşmiş kedi

Susarmısın

Sarı zebani

OF WPWOWLEIWW7EEO

ŞU FOTOĞRAFA BAKIN

fotoğraf gönderildi.

Abdestsiz it

Abi göbeğin kimliği var.

Siz

Sen bide çavuşu gör ruhsatı var amınagoyim.

My sexy neighborHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin