2. Bölüm

36 8 8
                                    

Arda Elifin zoruyla uyandırılıp okula götürülmüştü.

Elif: Arda bak bu arkadaşım Sude ve erkek arkadaşı burak .

Burak: Merhaba
Sude: Selam

Arda: Merhaba

Elif: Arda bir süreliğine veya artık bu okulda okuyacak kendisi en yakın arkadaşım olur ve daha yeni bizim mahalleye taşındılar.

Sude: Hoş geldin okula.

Arda: Hoş bulduk.

Burak: Aşkım gel kantine gidelim.

Sude: Bekle aşkım zil çalacak şimdi zaten sohbet ediyoruz.

Burak: Sude gel kantine dedim sana bir sürprizim var.

Sude: Offf bekleyin bizi.
Gittiler

Arda: Beni sevmediler galiba.

Elif: Burak kıskançtır baya sevmemiş olabilir ama Sude için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.

Burak: O çocuğa tavrın neydi senin?

Sude: Pardon? bilmem farkında mısın ama o arkadaşımın arkadaşı okula yeni geldi ve ben bence çokta mesafeli bir hoş geldin dediğimi düşünüyorum sadece.

Burak: Sadece ne? çocuğun kim olduğu belli değil?

Sude: Burak saçmalamaya başladın yine senin bana güvenin yoksa bir daha sakın gözüme gözükme ben kendimi yeterince koruyabilecek biriyim sen hep aynı şeyi yapıyorsun.

Burak: Asıl sen her erkekle iletişim kuruyorsun defalarca uyarmama rağmen.

Sude: YA BURAK AMACIN NE İNSANLARIN ARKAMDAN ASIK SURATLI SAMİMİYETSİZ DİYE DALGA GEÇMESİ Mİ SİKTİR GİT BİR DAHA SAKIN BENİ ARAMA GİT KENDİNE BAŞKA OYUNCAK BUL.

Burak: Tamam kendime daha çok sadakatli birini bulurum ayrılalım bay bay.

Sude: Gerizekalı anlaşmalı ayrılmıyoruz kıçına tekmeyi ben koydum ayrıca benden daha iyisi. sana bakarsa bil ki zihinsel sorunları vardır.

Dedi ve zil çaldı Sude oradan ayrılıp hemen sınıfa gitti.

Sude sınıfa girince Ardanın yanına oturduBurak gördü ve dik dik baktı ve o da Elifin yanına oturdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sude sınıfa girince Ardanın yanına oturdu
Burak gördü ve dik dik baktı ve o da Elifin yanına oturdu.

Sınıfa Mehmet hoca girdi.

Arda: Dayı???

Mehmet: Arda. Senin ne işin var burada?

Arda: Şey okul değiştirdim .

Mehmet: Hmm peki anladım...

Arda oturdu.

AKŞAM ÇIKIŞTA
Sude: Arda numaranı versene arkadaş oluruz

Arda biraz tereddüt etti ama verdi

Sude: Tamam teșșekkürler görüşürüz.

Arda el salladı.

EVDE
Elif: Eee ilk gün nasıldı

Arda: Bok gibiydi...

Elif: Al bendende o kadar o yılışık Burağı okulda kimse sevmez geldi benim yanıma oturdu ve sanırsam ayrıldılar çok şükür kaçıncı kavgaları bu.

Fakat henüz başlarına geleceklerinden habersizlerdi...

☆𝐊𝐚𝐫𝛊𝐬̧𝛊𝐤☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin